[MK1] Design dla Wanny |
Autor |
Wiadomość |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 1 Sty 2009, 20:00
|
|
|
Żółwiu zacne plany. Zamiast tego gumoleum ja bym proponował blachę, ale może nie koniecznie ryflowaną tylko coś takiego jak miał główny bohater Szybkich i Wściekłych Tokio Drift w tym bodajże Chevrolecie co nim się ścigał na początku z Viperem...
Chlapacze takie jak przy starych rowerach |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
trzeci
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Sty 2009, 20:03
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | ps: gdzi ekupić taką siatkę co by się na kaski nadawała |
TAKA się powinna nadać.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Sty 2009, 20:09
|
|
|
Laskosz, - chcę - tylko sie zastanawiam jak on to wszystko przeżyje
Swoją drogą pod dodatkowe światłą i tak musze dawać ramę mocowaną conajmniej w 4 punktach ( dwa pod mocowania zderzaka dwa gdzie indziej ) inaczej wszystko będzie drgało
Skfarek, - sprawę szukania z latarką i tak załatwie wstawiając w paru miejscach gniazda abym mógł podłączyć lampkę serwisówkę - to się przyda i to na 100 % ale białe będzie łatwiej utrzymać w czystości ( tak mi się wydaje )
hubi_2006, Gumoleum - czy płyta pilśniowa ( czy cokolwiek ) chciałem dać z paru powodów - łatwość obrabiania , łatwość czyszczenia , łatwość wymiany , cena - myśle że jednak zostanę przy tym
trzeci, kurde - to sie wydaje tak mało ważne ale z kaskiem trudno coś zrobić jak jest tylna kanapa - a jak jej nie ma to wogóle będzie masakra |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 1 Sty 2009, 20:15
|
|
|
Żółwik Tuptuś, na drzwi daj płyty ze spienianego PCV (PVC?), są różnej grubości, od 0,5mm do 1cm i bardzo łatwo się je obrabia, a jest sztywniejsze od gumoleum |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Sty 2009, 20:22
|
|
|
Parzych73, pewnie na czymś takim się skończy - boczków ori nie chcę zostawiać bo są dość ładne i pasują do reszty wnętrza , które wyjmuję , a po prostu pójdę do hipermarketu budowlanego i zobaczę co mają najtańsze z możliwych do zastosowania rzeczy i tyle |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 1 Sty 2009, 21:31
|
|
|
Laskosz z tymi reflektorami to tak?:
http://www.passionford.co...&pictureid=1303 |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
Tommy

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 2 Sty 2009, 08:26
|
|
|
Dobrze, że zostajesz przy czarnym macie To jest część duszy wanny i gdybyś jej to zabrał to pewnie czuła by się jak tarpan na zlocie lans&low.
Co do wnętrza to myślę, że mogę Ci podsunąć kilka spostrzeżeń (niekoniecznie trafnych) bo też jestem obecnie na etapie przebudowy szczura do formy wyczynowej;)
PCV nie nadaje się na drzwi ponieważ w przypadku kolizji łamie się "na ostro" a to może być bardzo niebezpieczne dla załogi. Gumoleum będzie moim zdaniem rozsądniejsze, ew. blacha ocynkowana też by się nadała ze względu na stosunkowo niską masę (cienka) i sporą trwałość. Z innych materiałów może jeszcze być cienka sklejka ale ją trzeba by odpowiednio zabezpieczyć przed wilgocią. Czego byś nie wybrał polecam montować na nitach z podkładkami (dużo - w razie dzwona nie wyrwie tego od razu i może nawet wzmocni konstrukcję drzwi (blacha) a nawet uratuje Ci kończyny;) Wiadomo, że w fiestach konstrukcja drzwi nie budzi zbytnio zaufania... Co do uchwytów do zamykania drzwi to polecam Ci rączki mocowane przy podsufitce poczciwego fiata 126. Są lekkie i rozmiarem niemal idealne pod dłoń (nie za duże - już testowałem
Halogeny to świetny pomysł, wystarczy znaleźć firmę zajmującą się haftowaniem ze wzoru (powinno coś być na allegro). Umiejscowienie polecam tak jak wyżej kolega wspominał. 2 nad i 2 pod poziomem zderzaka. Co do wnętrza to ja jednak zrobiłbym czarny mat (w mojej mam cały interior w czarnym macie i trzyma się dobrze, a też mam wnętrze w gołych blachach nawet się nie brudzi, a wystarczy pronto antystatyczne i czerń robi się bardziej czarna i nie chwyta syfu). Zapinki to myślę pozycja obowiązkowa jeśli myślisz poważnie o takich zabawach, podobnie jak dobra gaśnica w szybko i łatwo dostępnym miejscu (np. przed nogami pilota, pod kokpitem).
Jeśli chcesz przebudowywać deskę to polecam Ci wstawić w centralne miejsce obrotomierz z shift lightem i pociągnięcie z niego linii do 2 dodatkowych czerwonych lampek (umieszczonych np. po dwóch jego stronach). Po wykresie z hamowni dobierzesz sobie optymalne ustawienia momentu sygnalizacji, a to bardzo ułatwia jazdę kiedy na torze jest nerwowo i nie można co nóż zerkać na wskazówkę obrotka. Podstawkę pod przełączniki możesz wykonać już z PCV, ale jest ono stosunkowo trudne w obróbce (łamie się jak cholera) i dlatego polecam Ci arkusz blachy ocynkowanej, ew, aluminiowej ze względu na wysoką trwałość i łatwość obróbki. Tanie przełączniki, lampki, kable etc. możesz znaleść tutaj:
http://nowyelektronik.pl/
choćby i taki:
http://nowyelektronik.pl/...e=opis&nr=20352
Jeśli będziesz chlastał deskę to możesz też puścić sobie linie do wentylacji bocznej (wyloty przy drzwiach kierowcy i pasażera) za pomocą giętkich rur wentylacyjnych (do kupienia w castoramie i ustawić je "na sztywno" na szyby boczne co by nie parowały w czasie deszczowych eventów. Z elementów stylingu polecam Ci jeszcze siatkę na szybę boczną kierowcy (zdejmowaną na czas wyścigu). Ładnie będzie wyglądała na fotkach w takim klasyku |
_________________
 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2 Sty 2009, 17:13
|
|
|
np tylko ze górne dałbym bliżej środka a dolne balrdziej na zewnątrz |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Sty 2009, 19:01
|
|
|
Myślę że nie ma to jak podpatrzeć u speców:
Wszystkie radiówki jakie maiły dokładane palniki maiły to zrobione w wyżej pokazany sposób, czasem był tylko górny rząd, rzadziej tylko donny, najczęściej były oba, jeśli już coś kładli, wyjątkiem jest:
ale to jedyne foto jakie mam z takim układem, w dodatku auto ma cywilne reflektory główne... ciekawostką jest:
i sęk w tym że żadna lampa nie jest równolegle do drogi zamontowana (chodzi o strumień światła) - przy takim ustawieniu jest widno szeroko i dość daleko, trochę bliżej niż na pierwszej focie, ale zdecydowanie szerzej tam lampy jednak na długość układali, tu jest zdecydowanie na szerokość (przynajmniej tak to widać) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 09:28
|
|
|
Zolw - zaden market budowlany - oni tam maja tylko drogo :( Przynajmneij u mnie w praktikerze i obi. Ja podjechalem u siebie do zakladu handlujacego tylko alu i tworzywami sztucznymi i znalazlem cos ala spieniane PCV po 15zl/m2. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
kostek88wjcz

Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 13:10
|
|
|
pomyslow jest duzo ... moim zdaniem ...
przod- dzielony zderzak i ewentualnei do nich przymocowane dodatkowe oswietlenie , tylko kwestia zobaczenia jak to bedzie wygladac )
kola- max 13 " i duzy "parapet "
tyl - ori klapa ale rejestracja nizej ... klapa wyglada swietnie jak jest "czysta"
boki - dystanse i fajnie by bylo zalozyc caly pakiet z rs ale chyab znaleznienie takiego graniczy z cudem ;( plus dobra gleba ..
srodek - na bialo ... jezeli wanna ma zostac czarno matowa to pomalowanie na czarno spowoduje ze to wszystko "zleje " w calosc a tak to bedzie widoczne odciencie .... ale bedzie ladnie kontrastowac .
Pozdr. i czekam na efekty przemyslen |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
 |
PUCIO
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 75 Dołączył: 24 Kwi 2005 Posty: 708 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 13:28
|
|
|
Żółwik Tuptuś,
jak chcesz moge przygotowac projekcik dla ciebie |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 14:48
|
|
|
PUCIO, - każda propozycja to dla mnie swego rodzaju uczta i powód do rozważań - dawaj
kostek88wjcz, fele 13 - oczywiście - niestety tylko na pokaz :(
dystanse - z tyłu są po 20 mm na stronę ( będą 30 ) a z przodu będą 15 lub 20 na stronę .
pakiet RS - nie wejdzie :( - popatrz na zdjecia Wanny i jakie ma błotniki ( u mnie 15 cali wygląda jak 13 calówka w normalnej mk1 )
gleba - owszem , ale nie straszna - 40 mm - czyli tyle żeby auto wyglądało normalnie ( jak neiobniżana ikserka w mk3 ) ale przede wszystkim aby się prowadziło nie tylko po równym jak stół torze .
Qzyn, słuszan uwaga - takie coś będzi elepsze i tańsze
Tommy, dzięki za rady - z większości skorzystam - shiflight ? - powinien być tym bardziej że nei ma limitera obrotów pomyśle bo jazda na słuch może być neibezpieczna
Dzieki za rady proszę o więcej |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
kostek88wjcz

Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 12:15
|
|
|
jak bedzieszm ial; kilka dobrych projektow to moze i ja sobei cos wybiore jezeli ktos ma zdolnosci tworze i jest w stanei zrobic projekt to prosilbym ze zderzakami i bez |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 21:37
|
|
|
Heh - wczoraj poprosiłem Skfarka aby zapodał Wannie VT z felami w kolorze tych jego . oto co otrzymałem :
kurde - trudna decyzja
Ale stwierdzam że fele u mnei niekoniecznei muszą być białe albo takie jak odziedziczone czyli bure
Dzięki wielkie Zioom |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 21:56
|
|
|
chyba, że...chrom |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 21:59
|
|
|
Prąceim barzo żółwiu Ja osobiście z lekką nieśmiałością skłaniam się ku tym wypróbowanym już pierwszym |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
mwzr

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 37 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Sty 2009, 22:29
|
|
|
Moim skromnym zdaniem pierwsza wersja jak najbardziej |
_________________ You'll never walk alone... |
|
|
|
 |
kostek88wjcz

Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
|