Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: amortyzatory

AMORTYZATORY GT CUPLINE - opinie
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 4 Gru 2008, 21:28   

To masz jakies dziwne B6 - bo normalnie amortyzatory B6 sa seryjnej dlugosci. Poza jaimis seriami dedykowanymi np na tor. A pozatym B6 ma jedna przewage. Jest twardy i na pewno nikomu nie bedzie za miekki ale w przeciwienstwie do tuningowych tanszych zawieszen - bilstein jest twardy ale na dziurach nie skcze tylko je wybiera... Za to sie wlasnie placi... :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Gru 2008, 21:40   

No tak wlasnie mi sie wydawalo ze B6 jest identyk jak seria jesli chodzi o wymiary natomiast charakterystyka amortyzatora jest progresywna...
A to jak juz jestesmy w temacie zawiasu to jaka roznica jest w B4 a B6...
B6 sprzedawalem z Essiego MK4 na grubej rurze z regulacja twardosci i sprezynach WOLF-a ale kurcze zeby na tym poszalec nie mialem okazji...
Cena nie gra w sumie roli dla mnie bo chodzi glownie o sprawne amortyzatory ktore zachowaja zajebista sztywnosc dla auta w German stylu...
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 4 Gru 2008, 22:10   

B4 to tak jakby dobry seryjny amortyzator - na cienkiej sztycy i jest na 90% olejowy tyle ze dobrej jakosci :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 4 Gru 2008, 23:05   

B4 to gazowy amor :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Gru 2008, 16:07   

Racja - moj blad. B4 jest gazowy z tym ze tak jak mowie, jest to dobry zamiennik seryjnych amorow, nie jest postrzegany jako amortyzator sportowy ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Gru 2008, 18:24   

Czyli tylko B6 pozostaje... czy jakies inne macie pomysly...
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Gru 2008, 20:17   

Jak masz kase to bierz B6 i nie kombinuj - nie ma nic lepszego w tej klasie cenowej :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 5 Gru 2008, 20:26   

potwierdzam :) )))
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Gru 2008, 21:45   

Fordon napisał/a:
O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko.


A do czego ma byc to auto ?? Bo jak na ulice to IMO bedzie wyśmienicie. Nie mozna przesadzic z twardością. Wszyscy cisną ze za miekko a nie jednokrotnie miekki zawias na ulicy ogarnie zakręt z dziurami i wybojami lepiej i szybciej niz zbyt utwardzony.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 6 Gru 2008, 10:29   

Zawias ma byc sprezysty-wiecie o co kaman...Z B6 jest tak ze kosztuje tyle co B8 (nawet B8 chyba byl tanszy) tyle ze B8 ma mniejsze zdolnosci tlumiace. Adik08 jezdzil o ile pamietam na xr2 z b8ka. Jamam B6tke z torowa sprezyna H&R'a i jest optymalnie. Amor jest twardy, ale zaskakujaco dobrze wybiera-na ulice sam raz, gdzietwardy zawias moze sobie nieradzic...Jak na nasze, Polskie realia to chyba optymalny wybor (jesli masz zamiar w miare czesto jezdzic nia po ulicy).
_________________
HyHy:)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Gru 2008, 21:30   

Krawiec napisał/a:
Fordon napisał/a:
O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko.


A do czego ma byc to auto ?? Bo jak na ulice to IMO bedzie wyśmienicie. Nie mozna przesadzic z twardością. Wszyscy cisną ze za miekko a nie jednokrotnie miekki zawias na ulicy ogarnie zakręt z dziurami i wybojami lepiej i szybciej niz zbyt utwardzony.

Do przemieszczania sie z ptk. A do ptk. B, czasem trasa jakas od co...
To iz B6 ma bardzo dobry sposob wybierania nierownosci to mnie cieszy, wiadomo ze nie chce miec cegly z zawiasu ale tez nie moze on plywac czy tez miec wiekszego skoku niz 6cm, bo poprostu auto jest nisko powieszone i nie chce uszkodzic dokladki Irmiego.
_________________

 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 6 Gru 2008, 23:22   

a1topgear napisał/a:
Zawias ma byc sprezysty-wiecie o co kaman...Z B6 jest tak ze kosztuje tyle co B8 (nawet B8 chyba byl tanszy) tyle ze B8 ma mniejsze zdolnosci tlumiace. Adik08 jezdzil o ile pamietam na xr2 z b8ka. Jamam B6tke z torowa sprezyna H&R'a i jest optymalnie. Amor jest twardy, ale zaskakujaco dobrze wybiera-na ulice sam raz, gdzietwardy zawias moze sobie nieradzic...Jak na nasze, Polskie realia to chyba optymalny wybor (jesli masz zamiar w miare czesto jezdzic nia po ulicy).


B6 z torową sprężyna H&R to raczej hardcorowa propozycja jak na codzienne używanie auta i polskie drogi, zwłaszcza że zwykły H&R jest piekielnie twardy w porównaniu z Eibachem naprzykład (opinie opieram na testach osobistych a nie opiniach z forów) :)
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
djsthonka
[Usunięty]

Wysłany: 13 Gru 2008, 17:31   

wszyscy obsmarowaliscie gt cupline według mnie sa git trzeba troche na nich pojeżdzic a nie opinie poczytac na poznanskim torze spisywały mi sie bardzo dobrze wiec zanim cos napiszecie naj testowac .
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 10 Sty 2009, 09:37   

Qzyn napisał/a:
To masz jakies dziwne B6 - bo normalnie amortyzatory B6 sa seryjnej dlugosci. Poza jaimis seriami dedykowanymi np na tor. A pozatym B6 ma jedna przewage. Jest twardy i na pewno nikomu nie bedzie za miekki ale w przeciwienstwie do tuningowych tanszych zawieszen - bilstein jest twardy ale na dziurach nie skcze tylko je wybiera... Za to sie wlasnie placi... :)

znalazlem to foto jak dzis robilem porządek na dysku :)



hehe odgrzewam starego kotleta dla zainteresowanych :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sty 2009, 17:46   

No jakie ladne Bilsteiny :) B6 gruba rura... mmmm nie zniszczlnly sprzet praktycznie... one chyba maja mozliwosc zmiany samych wkladow z tego co pamietam ...
_________________

 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Sty 2009, 18:06   

Fordon napisał/a:
No jakie ladne Bilsteiny :) B6 gruba rura... mmmm nie zniszczlnly sprzet praktycznie... one chyba maja mozliwosc zmiany samych wkladow z tego co pamietam ...

no maja :) ale neistety nie zdazylem ich wycagnac przed sprzedaza auta - ale coz niech służa :) , i własnie wtedy mi o to chodzilo ze są o wiele krotsze od seri z tego co mierzylem na calkowitej dlugosci cos chyba ok 5.5cm ...

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 11 Sty 2009, 19:28   

Jesli to jest na prawde B6 a nie modyfikowane B6 na fiesta cup jaki jezdzil w niemczech albo B8 to zwaracam honor, ale pierwszy raz widze tak rotkiego B6 w porownaniu do serii
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sty 2009, 19:36   

Tak samo wygladaly u mnie B6 w XR3i, ale mialy dodatkowo regulacje twardosci od spodu amortyzatora :) i z tegoco pamietam mialy nabite na sobie Bilstein B6 - Wolf Edition.
_________________

 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Sty 2009, 20:01   

Qzyn to bylo wyciagniete z escort xr3i 105KM i zamontowne w moim escorcie ,a amor dla porownania jest z xr3i 130KM ktore rozebralem na tajle, hehe no to faktycznie B6 a czy modyfikowane hmm nie mnie to oceniac,jedno wiem ze niebieskiego eibacha o oznaczeniach 5050 czy jakos tak nie dalo sie nalozyc bo poprostu sprezyna by nie pracowala z powodu scisnietych zwoi..
Fordon no jakas tam sruba od spodu byla ale ja z tym nic nie kombinowalem,tylko zalozylem ze sprezyna va90 i sie dobrze jezdzilo :)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
naturalhigh 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Flash
Silnik: 1.4i/71KM
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 32
Skąd: k-ce
Wysłany: 25 Sty 2009, 12:50   

czy te amory podejda mi do fiesty mk3,5
5 drzwi 1.4i silnik

[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 12:51 ]
http://www.allegro.pl/ite...tyl_gaz_nk.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Opinie o radyjku
Gość Car Audio i CB 3 22 Lis 2010, 23:07
TSRules
Brak nowych postów chrysler 300c opinie
diablo189 Hyde-Park 6 1 Wrz 2014, 18:28
Jondi
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Radio Peiying - opinie
Fordzik88 Car Audio i CB 14 1 Sie 2009, 12:05
Fordzik88
Brak nowych postów toyo r888 - opinie ?
Ad@mus Sport w FKP 39 10 Lis 2009, 09:27
Skfarek
Brak nowych postów ford connect OPINIE
diablo189 Hyde-Park 3 6 Cze 2015, 17:06
arekw


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.