AMORTYZATORY GT CUPLINE - opinie |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 4 Gru 2008, 21:28
|
|
|
To masz jakies dziwne B6 - bo normalnie amortyzatory B6 sa seryjnej dlugosci. Poza jaimis seriami dedykowanymi np na tor. A pozatym B6 ma jedna przewage. Jest twardy i na pewno nikomu nie bedzie za miekki ale w przeciwienstwie do tuningowych tanszych zawieszen - bilstein jest twardy ale na dziurach nie skcze tylko je wybiera... Za to sie wlasnie placi... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Gru 2008, 21:40
|
|
|
No tak wlasnie mi sie wydawalo ze B6 jest identyk jak seria jesli chodzi o wymiary natomiast charakterystyka amortyzatora jest progresywna...
A to jak juz jestesmy w temacie zawiasu to jaka roznica jest w B4 a B6...
B6 sprzedawalem z Essiego MK4 na grubej rurze z regulacja twardosci i sprezynach WOLF-a ale kurcze zeby na tym poszalec nie mialem okazji...
Cena nie gra w sumie roli dla mnie bo chodzi glownie o sprawne amortyzatory ktore zachowaja zajebista sztywnosc dla auta w German stylu... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 4 Gru 2008, 22:10
|
|
|
B4 to tak jakby dobry seryjny amortyzator - na cienkiej sztycy i jest na 90% olejowy tyle ze dobrej jakosci |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 16:07
|
|
|
Racja - moj blad. B4 jest gazowy z tym ze tak jak mowie, jest to dobry zamiennik seryjnych amorow, nie jest postrzegany jako amortyzator sportowy |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 18:24
|
|
|
Czyli tylko B6 pozostaje... czy jakies inne macie pomysly... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 20:17
|
|
|
Jak masz kase to bierz B6 i nie kombinuj - nie ma nic lepszego w tej klasie cenowej |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 20:26
|
|
|
potwierdzam ))) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 21:45
|
|
|
Fordon napisał/a: | O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko. |
A do czego ma byc to auto ?? Bo jak na ulice to IMO bedzie wyśmienicie. Nie mozna przesadzic z twardością. Wszyscy cisną ze za miekko a nie jednokrotnie miekki zawias na ulicy ogarnie zakręt z dziurami i wybojami lepiej i szybciej niz zbyt utwardzony. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 6 Gru 2008, 10:29
|
|
|
Zawias ma byc sprezysty-wiecie o co kaman...Z B6 jest tak ze kosztuje tyle co B8 (nawet B8 chyba byl tanszy) tyle ze B8 ma mniejsze zdolnosci tlumiace. Adik08 jezdzil o ile pamietam na xr2 z b8ka. Jamam B6tke z torowa sprezyna H&R'a i jest optymalnie. Amor jest twardy, ale zaskakujaco dobrze wybiera-na ulice sam raz, gdzietwardy zawias moze sobie nieradzic...Jak na nasze, Polskie realia to chyba optymalny wybor (jesli masz zamiar w miare czesto jezdzic nia po ulicy). |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Gru 2008, 21:30
|
|
|
Krawiec napisał/a: | Fordon napisał/a: | O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko. |
A do czego ma byc to auto ?? Bo jak na ulice to IMO bedzie wyśmienicie. Nie mozna przesadzic z twardością. Wszyscy cisną ze za miekko a nie jednokrotnie miekki zawias na ulicy ogarnie zakręt z dziurami i wybojami lepiej i szybciej niz zbyt utwardzony. |
Do przemieszczania sie z ptk. A do ptk. B, czasem trasa jakas od co...
To iz B6 ma bardzo dobry sposob wybierania nierownosci to mnie cieszy, wiadomo ze nie chce miec cegly z zawiasu ale tez nie moze on plywac czy tez miec wiekszego skoku niz 6cm, bo poprostu auto jest nisko powieszone i nie chce uszkodzic dokladki Irmiego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 6 Gru 2008, 23:22
|
|
|
a1topgear napisał/a: | Zawias ma byc sprezysty-wiecie o co kaman...Z B6 jest tak ze kosztuje tyle co B8 (nawet B8 chyba byl tanszy) tyle ze B8 ma mniejsze zdolnosci tlumiace. Adik08 jezdzil o ile pamietam na xr2 z b8ka. Jamam B6tke z torowa sprezyna H&R'a i jest optymalnie. Amor jest twardy, ale zaskakujaco dobrze wybiera-na ulice sam raz, gdzietwardy zawias moze sobie nieradzic...Jak na nasze, Polskie realia to chyba optymalny wybor (jesli masz zamiar w miare czesto jezdzic nia po ulicy). |
B6 z torową sprężyna H&R to raczej hardcorowa propozycja jak na codzienne używanie auta i polskie drogi, zwłaszcza że zwykły H&R jest piekielnie twardy w porównaniu z Eibachem naprzykład (opinie opieram na testach osobistych a nie opiniach z forów) |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Gru 2008, 17:31
|
|
|
wszyscy obsmarowaliscie gt cupline według mnie sa git trzeba troche na nich pojeżdzic a nie opinie poczytac na poznanskim torze spisywały mi sie bardzo dobrze wiec zanim cos napiszecie naj testowac . |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 10 Sty 2009, 09:37
|
|
|
Qzyn napisał/a: | To masz jakies dziwne B6 - bo normalnie amortyzatory B6 sa seryjnej dlugosci. Poza jaimis seriami dedykowanymi np na tor. A pozatym B6 ma jedna przewage. Jest twardy i na pewno nikomu nie bedzie za miekki ale w przeciwienstwie do tuningowych tanszych zawieszen - bilstein jest twardy ale na dziurach nie skcze tylko je wybiera... Za to sie wlasnie placi... |
znalazlem to foto jak dzis robilem porządek na dysku
hehe odgrzewam starego kotleta dla zainteresowanych |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Sty 2009, 17:46
|
|
|
No jakie ladne Bilsteiny B6 gruba rura... mmmm nie zniszczlnly sprzet praktycznie... one chyba maja mozliwosc zmiany samych wkladow z tego co pamietam ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 11 Sty 2009, 18:06
|
|
|
Fordon napisał/a: | No jakie ladne Bilsteiny B6 gruba rura... mmmm nie zniszczlnly sprzet praktycznie... one chyba maja mozliwosc zmiany samych wkladow z tego co pamietam ... |
no maja ale neistety nie zdazylem ich wycagnac przed sprzedaza auta - ale coz niech służa , i własnie wtedy mi o to chodzilo ze są o wiele krotsze od seri z tego co mierzylem na calkowitej dlugosci cos chyba ok 5.5cm ...
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Sty 2009, 19:28
|
|
|
Jesli to jest na prawde B6 a nie modyfikowane B6 na fiesta cup jaki jezdzil w niemczech albo B8 to zwaracam honor, ale pierwszy raz widze tak rotkiego B6 w porownaniu do serii |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Sty 2009, 19:36
|
|
|
Tak samo wygladaly u mnie B6 w XR3i, ale mialy dodatkowo regulacje twardosci od spodu amortyzatora i z tegoco pamietam mialy nabite na sobie Bilstein B6 - Wolf Edition. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 11 Sty 2009, 20:01
|
|
|
Qzyn to bylo wyciagniete z escort xr3i 105KM i zamontowne w moim escorcie ,a amor dla porownania jest z xr3i 130KM ktore rozebralem na tajle, hehe no to faktycznie B6 a czy modyfikowane hmm nie mnie to oceniac,jedno wiem ze niebieskiego eibacha o oznaczeniach 5050 czy jakos tak nie dalo sie nalozyc bo poprostu sprezyna by nie pracowala z powodu scisnietych zwoi..
Fordon no jakas tam sruba od spodu byla ale ja z tym nic nie kombinowalem,tylko zalozylem ze sprezyna va90 i sie dobrze jezdzilo
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
naturalhigh
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Flash
Silnik: 1.4i/71KM
Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 32 Skąd: k-ce
|
|
|
|
 |
|