Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Niema ładowania ?
Autor Wiadomość
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Lis 2008, 21:49   

trochę słabo widać, ale na mój gust Bosch - jeśli od tyłu ma blaszany dekiel to na bank. odkręcasz 4 nakrętki trzymające ten dekiel, potem 2 śrubki mocujące regulator, czyścisz je, wkładasz nowy, składasz i gotowe. tylko kup odpowiedni!

BTW, czemu on taki zarzygany olejem? :yyy:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12 Lis 2008, 22:24   

Na tej czerwonej naklejce na altku pewnie masz napisane ale na mój gust to bosch.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
tarantino 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Lis 2008, 22:39   

bidżej86 pewnie jakiś jarząbek przy wymianie oleju gdzieś tam przybrudził, jutro jak znajdę czas to to przetre :-) czyli jutro trzeba się położyć pod autem, wykręcić regulator, pójść do sklepu po nowy i poskładać to jak klocki lego do lat 3. Dzięki Wam za podpowiedzi, pzdr
_________________
Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu :)
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Lis 2008, 22:43   

tarantino, ja bym to raczej robił od góry, ale jak tam uważasz :)

chyba że nie dasz rady dotrzeć do nakrętek, to trzeba będzie ściągnąć altka - nic trudnego, 3 śruby i pasek, montaż w kolejności odwrotnej, tylko trzeba odpowiednio naciągnąć pasek (8-10mm ugięcia pod palcem, mierzone w połowie długości pomiędzy pompą wody a altkiem). I odłącz akumulator zanim zaczniesz :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lis 2008, 23:16   

ZSdjęcia altera robi się od dupy strony (czyli tylnej ścianki - przeciwnej do tej gdzi ejest wiatrak i pasek. Twoim problemem może nie być regulator tylko kończące się szczotki, ale to jest i tak w jednym kawałku...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
tarantino 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Lis 2008, 10:09   

Dzisiaj zaglądałem pod auto i rzeczywiście jakiś "jarząbek" tylko przybrudził alternator wymieniajać olej. Dziś po pracy o ile sił starczy wezmę się za ten nieszczęsny regulator i szczotki. Zrobię jeszcze fotke alternatora od tej dupy strony :) , to może mi podpowiedzie jakiej jest firmy.
_________________
Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu :)
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 13 Lis 2008, 10:20   

tarantino, przyjrzałem się fotkom i widać tam charakterystyczny kawałek blaszanego Boschowego dekla. Także jeśli masz ten dekiel na 4 nakrętki (bodajże pod klucz 8), to rozkręcaj śmiało :)
Tak sobie myślę że właściwie mógłbyś go ściągnąć całego, wyczyścić i zakonserwować przed zimą - na pewno mu nie zaszkodzi. A i łatwiej się do regulatora dostaniesz.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 13 Lis 2008, 10:39   

troche nie wyrazne fotki. najlepiej jak zdejmiesz go z silnika. w 1,1 wymiana jest bardzo łatwa. poza tym jak chcesz zebysmy ocenili altka ze zdjeci to musza one byc wyrazne :-P
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
tarantino 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Lis 2008, 13:34   

No i dziś wymieniłem wkońcu ten regulator. Ładowanko po przygazowaniu jest koło 13,7 V pod obciążeniem. Przez 2 czy 3 odpalenia auta nawet odrazu gasła kontrolka od akumulatora, teraz znowu gaśnie dopiero po lekkim przygazowaniu. Wezmę jescze popsikam sprayem do styków elektrycznyh przy diodzie wzbudzenia. To teraz zobaczymy jak będzie się jeździło
_________________
Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu :)
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 15 Lis 2008, 14:12   

ściągaj altek i wyczyść go dokładnie, oprócz tego wszystkie styki na linii altek-rozrusznik-akumulator
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lis 2008, 14:19   

tarantino napisał/a:
Przez 2 czy 3 odpalenia auta nawet odrazu gasła kontrolka od akumulatora, teraz znowu gaśnie dopiero po lekkim przygazowaniu.
To jest akceptowalne, pod warunkiem że nie zapala się ponownie jak silnik zejdzie na wolne,,, cokolwiek z ładowaniem będziesz wiedział za kilka dni - niech szczotki się dotrą. Rada z wybebeszeniem altera i sprawdzeniem całości też nie jest zła.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 15 Lis 2008, 14:20   

a tak btw, co z paskiem? nie jest przypadkiem stary? albo słabo naciągnięty?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
tarantino 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Lis 2008, 15:59   

Kontrolka świeci się tylko po odpaleniu, po przegazowaniu jak pisałem gaśnie. Jak fiestka stoi na wolnych obrotach to nigdy się nie zapaliła. Pasek jest nóweczka założony z miesiąc temu, jest założony tak jak trzeba, przepracował może z 650km. Altek jest poczyszczony, jeszcze w pracy psikne w niego sprężonym powietrzem, wszystkie styki sa tez poczyszczone i pryśnięte sprayem do styków. Narazie jest ok. Co do starych szczotek to były jeszcze w rześkim stanie.
_________________
Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lis 2008, 16:08   

Może być taka uroda nowego regulatora że przy wyższych obrotach załącza dopiero altka,,, poczekaj trochę czasu,, jak masz dobre ładowanie do olej sprawę :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.