Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Pulsujące światła i podświetlenie wewnątrz
Autor Wiadomość
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Paź 2008, 14:06   [MK3] Pulsujące światła i podświetlenie wewnątrz

Ostatnio zrobiło się trochę wilgotno (w Krakowie mgły jak sialala) i chyba to mojemu Fiestolotowi zaszkodziło :sad:
Podczas postoju na biegu jałowym przy włączonych światłach widać jak delikatnie pulsują w rytm pracy silnika, to samo mam z podświetleniem kokpitu i radia. W czasie jazdy jest ok. Co się posypało i co mam z tym zrobić?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Mzzyku 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Boronów
Wysłany: 11 Paź 2008, 18:33   

Wydaje mi się ze to regulator napięcia w alternatorze... miałem to samo w Oplu Omedze
_________________

www.mondeoklubpolska.pl :bigok:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Paź 2008, 21:14   

Regulator, szczotki, w ostateczności alternator.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Paź 2008, 03:07   

albo szczotki albo pierścienie wirnika albo wybita dioda w mostku na tzw rozwarcie .
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Paź 2008, 09:41   

diodalodz, czyli wykluczasz regulator? :fox:

jakie koszty są tych gadżetów o których pisałeś i czy dam radę sam się z tym uporać? (bo o regulator niedawno was tu męczyłem i już wiem co i jak :-P )
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 12 Paź 2008, 10:25   

zależy czy chcesz sam z tym robić czy oddać alternator do regeneracji...

jeśli to drugie - koszt nie powinien przekroczyć 100zł

tak się składa, że tam gdzie regenerowali mi rozrusznik robią także z alternatorami :)

jeśli będziesz w Kraku możesz tam zaglądnąć :)
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Paź 2008, 12:00   

tadzias, a gdzie robiłeś? przypadkiem nie w Bendix'ie na Piaseckiego?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Paź 2008, 12:40   

mostek wymienisz sam , natomiast pierścienie to problem bo trzeba mieć prase .

[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 12:41 ]
wykręć regulator razem ze szczotkami i zobacz czy w rowkach pierścień nie przetarł się nigdzie do czarnego plastiku .
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Paź 2008, 16:58   

ok, popatrzę na tygodniu jak znajdę chwilę. dzisiaj przy okazji przejażdżki zajrzałem pod maskę i zdaje mi się że od czasu założenia (też Was o to męczyłem, przy okazji regulatora :-P ) pasek się trochę obluzował, pomiędzy altkiem a wałem aż lata - może jakby go delikatnie podciągnąć to sprawa by się rozwiązała? bo dziwi mnie że to się zaczęło tak nagle kiedy na zewnątrz zrobiło się wilgotno i chłodno... :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
M@peT 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Krystian
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 74
Skąd: z Fiesty
Wysłany: 12 Paź 2008, 17:21   

Zostaje Ci HUTA
_________________

NAJŁADNIEJSZA FIESTA W KRAKOWIE??
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Paź 2008, 09:26   

Zawsze możesz pasek podciągnąć, pamiętaj że wtedy łożyska dostają po zadzie, zwłaszcza w pompie wody.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.