Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

zetec słabo jedzie
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24 Cze 2008, 20:14   zetec słabo jedzie

no cóż może ktoś się z czymś takim spotkał ?
po swapie auto jeździło bardzo zrywnie :| ciągło do samej odcinki i pewnego dnia musiałem odpiąć akumulator (2 dni przed wyjazdem na zlot jak spawałem powtórnie stabilizator silnika) i od tego czasu auto jeździ coraz słabiej np na 2 dociągnie do 90 i wyżej już nie bardzo ma siłę ciągnąć, dół też jest słaby :|

miałem też 2 razy problem po wyjechaniu z myjni automatycznej że auto szarpało i przebierało i nie jechało do około 3-3.5 tyś obr/min a powyżej jak szalone przyspieszało, ale wystarczyło auto zostawić np na kilka godzin do wyschniecia i wszystko wraca do normy czyli słabego przyspieszenia itp (mam nawet problem zeby spalić opony przy starcie z 1 :krzesłemgo:

zczytałem błędy i sa nastepujące:
519 - czujnik ciśnienia w ukł. wspomagania ( nie mam go )
552 - krokowy / zawór bocznikowy
565 - zawór odpowietrzania baku (coś takiego ;))

no i kurde czy krokowy może mieć wpływ na moc silnika ? spalanie jest bardzo niskie jak na 1.8 bo nie pali więcej jak 7-8l pb95 i to przy dość ostrej jeździe <???>
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 24 Cze 2008, 20:25   

jak masz stożek to przygotuj sie na to iz powoli przepływomierz zaczyna szlag trafiać - generlanie spróbuj go wyczyścić/przemyć
_________________
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24 Cze 2008, 20:29   

przemyłem go benzyną i dobrze przedmuchałem ale nie pomogło to, a jak odepne przepływkę to auto gaśnie i nie ma różnicy w jeździe

[ Dodano: Wto Cze 24, 2008 20:30 ]
a poza tym jakby to była przepływka to powinno ją w błędach pokazać chyba no nie ? :| zasrana elektronika a mogłem to zrobić na 2 gaźnikach :twisted:

[ Dodano: Wto Cze 24, 2008 20:57 ]
przed chwilą sprawdziłem jeszcze raz błędy i pokazało mi jeszcze:
122 - czujnik położenia przepustnicy (niskie napięcie) - w wolnym tłumaczeniu :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Cze 2008, 08:07   

Błąd czujnika z "Niskie napięcie" z tego co wyczytałem wyskakuje, jak jest naderwany lub urwany jeden z kabelków. <???>
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 25 Cze 2008, 17:01   

to moze w środku tego cpp ? bo przed włożeniem silnika sprawdziłem całą wiązkę
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 25 Cze 2008, 17:34   

ty masz silnik z mk3 z S ?
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 25 Cze 2008, 18:21   

tajmus napisał/a:
ty masz silnik z mk3 z S ?


Silnik z eśka jest
Profil Facebook
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Cze 2008, 23:19   

POdłącz pod nóżki czujnika przepustnicy miernik i zobacz jak na oporze się zachowuje. Czy opór wzrasta lub spada równomiernie. Może któraś ścieżka papa zrobiła.
Moja też fajnie jeździła dopóki aku w zimę padł. Po resecie już nie to i mimo zmian cpp jest inaczej niż było.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.