problem xr2'ki :( |
Autor |
Wiadomość |
koomek [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Cze 2008, 13:31 problem xr2'ki :(
|
|
|
Witam problem dotyczy mojej xr2 (r.90') silnik 1,6.
Silnik mi chce wyleciec z pod maski a wszystko zaczelo sie od tego ze mi zgasl podczas jazdy. Zatrzymalem sie i probowalem odpalic ale na darmo...dopiero po kilku godzinach postoju udalo mi ise go odpalic ale chodzil jak traktor...sprawdzilem swiece niby daja iskre wszystkie ale przy odpalaniu z otworu przez swiece leci straszna ilosc paliwa az caly zostalem oblany i tak z kazdego otworu...no ale nic dojechalem jakies 300 metrow do domu. Pomyslalem ze skoro swiece dzialaja to moze uszczelka pod glowica padla..wymienilem ale dalej to samo. Swiece kupilem nowe tez nic nie dalo....pomocy :(:(:( czy to moze byc cos z elektronika ?? |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
|
koomek [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Cze 2008, 13:38
|
|
|
chyba nie jezdzilem na tym samym baku i nic sie nie dzialo dopiero az do momentu gdy nagle zgasl i dopiero po kilku godzinach okolo 5-6 odpalil..:( ale silnik juz wtedy chodizl jak traktor i trzaslo nim jak by chcial wyleciec...mi sie wydaje ze za duzo paliwa dostaje i ze cos z elektronika ale niewiem sam:(:( |
|
|
|
|
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 38 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 19 Cze 2008, 13:51
|
|
|
koomek napisał/a: | Witam problem dotyczy mojej xr2 (r.90') silnik 1,6.
Silnik mi chce wyleciec z pod maski a wszystko zaczelo sie od tego ze mi zgasl podczas jazdy. Zatrzymalem sie i probowalem odpalic ale na darmo...dopiero po kilku godzinach postoju udalo mi ise go odpalic ale chodzil jak traktor...sprawdzilem swiece niby daja iskre wszystkie ale przy odpalaniu z otworu przez swiece leci straszna ilosc paliwa az caly zostalem oblany i tak z kazdego otworu...no ale nic dojechalem jakies 300 metrow do domu. Pomyslalem ze skoro swiece dzialaja to moze uszczelka pod glowica padla..wymienilem ale dalej to samo. Swiece kupilem nowe tez nic nie dalo....pomocy :(:(:( czy to moze byc cos z elektronika ?? |
Napisałes ze wymieniłes uszczelke pod głowica?? czy zle zrozumialem wypowiedz.. ??
Moze jeszcze zrobiles to sam bez odpowiedniej diagnozy ?
Jak dla mnie to zalewa Ci silnik. ochlapanie sie paliwem wylatujacym z otworow na swiece ? Ilosc paliwa dostarczana do cylindra to doslownie mgiełka która nie mozna sie ochlapac bo jest ona taka ze jej prawie nie widac
moglo Cie ochlapac paliwo zgromadzone w cylindrze na skutek nie spalania tej mgiełki.. a to znaczy ze go zalewa... hmm przyczyn moze byc pare: lejące wtryski, nie trzymanie cisnienia, padniety układ sterowania i jeszcze troche...
Pewnej diagnozy raczej nie da sie postawic tak na odległosc...
Zanim zaczniesz szukac przyczyc sprawdz kompresje na garach. |
_________________ Była: Fiesta 1.1i 50 KM 1994r 5d
Jest: Audi A4 1.8 125 PS 1995r sedan |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 19 Cze 2008, 14:17
|
|
|
ja bym zaczął od sprawdzenia rozrządu czy aby przypadkiem nie przeskoczył o o te 2-4 ząbki a potem bym sie skupił na przewodach wysokiego napiecia, wtryskach i kompresji |
_________________
|
|
|
|
|
koomek [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Cze 2008, 00:17
|
|
|
no wiec cisnienie sprawdzilem i ma odpowiednia 9,5; 9,5; 8,5; 13; ostatnie troche wysokie wedlug ksiazki serwisowej powinno byc wszedzie 9,5. Sprawdzane tez bylo olejem i wszystko gra... |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Cze 2008, 00:27
|
|
|
Ja stawiam że CI rozrząd przeskoczył... Wymieniałeś go kiedyś?
Jeśli to nie jest przyczyną to szukałbym jej w lejących wtryskach lub nieodpowiednim momencie wystąpienia iskry(czujnik położenia wału) |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 20 Cze 2008, 12:20
|
|
|
koomek napisał/a: | no wiec cisnienie sprawdzilem i ma odpowiednia 9,5; 9,5; 8,5; 13; ostatnie troche wysokie | zacznij sie rozglądać za nowym wałkiem rozrządu do Xrki |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Cze 2008, 03:26
|
|
|
jak by ci zalewał paliwem to przy dodaniu gazu była by za autem czarna chmura jak za starym dieslem
. |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 21 Cze 2008, 09:13
|
|
|
Cytat: | 9,5; 9,5; 8,5; 13; ostatnie troche wysokie | 3 krzywka jest okrągła.
Cytat: | Sprawdzane tez bylo olejem i wszystko gra... | niemozliwe. obroty biegu jalowego moze i będa równe, ale na 99.99% jestem pewien ze głowica chodzi jak traktor a poza tym obroty silnika sa podwyższone na biegu jałowym
Cytat: | ja bym zaczął od sprawdzenia rozrządu czy aby przypadkiem nie przeskoczył o o te 2-4 ząbki a potem bym sie skupił na przewodach wysokiego napiecia, wtryskach i kompresji | ja też |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.