Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: LOY
10 Cze 2008, 00:08
Fiesta MK3 by kazi :)
Autor Wiadomość
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 20 Maj 2008, 23:03   

Pan Kazi sie zdenerwował słysząc ceny lakierników więc zdecydowałem ze kupie potrzebny sprzet i sam pomaluje zderzaki oraz lotke. Kupiłem ubranie specjalne do ochrony, buty, rekawice białe gumowe, kompresor dysze oraz lakiery, szpachle oraz rozpuszczalniki i podkłady, oto fotorelacja:

Zderzak został zeszlifowany na mokro papierem sciernym, pozniej został umyty, pozniej aceton techniczny, szpachel pozniej szlifierka mycie, podklad i czeka teraz na malowanie.





Lotka została wstepnie pomalowana podkladem zaszpachlowana tam gdzie pękło oraz pomalowana lakierem dostosowanym w lakierni do koloru nadwozia wyszło idealnie ale zdjec nie zrobilem jutro je wkleje bo akumulatorki kaput.


Przód fiesty jest w trakcie naciagania i klepania bedzie zdzierany lakier i robione zaprawki a pozniej bede malowac i to sam :) nie mówcie ze nie mam talentu i doświadczenia bo malowałem próbnie drzwi i wyszło bardzo dobrze bez zacieków i smug wyglada jak nowe :) i co najwazniejsze akryl czyli taki sam kolor jak w oryginale.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Maj 2008, 21:46   

wbrew wszystkim gdybaniom kolor taki sam tylko ze wiadomo zywszy ale odcien ten sam wiec nikt sie w lakierni nie pomylił z dobraniem koloru oto zdjecia:

Zderzak przedni:




Lotka:




Dzisiaj troche wyklepałem przód wyciągnałem pas przedni a na błotniki przyjdzie czas wiec w miare możliwosci beda wyciagniete tez i malowane zgodnie z procedura lakiernicza.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 21 Maj 2008, 22:05   

kazi, nieźle Ci idzie, wielkie :brawo: tak trzymaj... Rozumiem, że zamierzasz stopniowo polakierować całą Iskierkę, powodzenia, trzymam kciuki :git:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Maj 2008, 22:47   

szkdoa ze tak pomalowales daszek z rs1800 /rst mogles zostawic ta czesc czarna
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Maj 2008, 23:33   

Daras84 napisał/a:
szkdoa ze tak pomalowales daszek z rs1800 /rst mogles zostawic ta czesc czarna

ten daszek byl koloru srebrnego a ja pomalowałem go na czerwono bo srebrny nie klei sie z czerwonym a czarny owszem pasuje.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 22 Maj 2008, 09:46   

kazi napisał/a:
Daras84 napisał/a:
szkdoa ze tak pomalowales daszek z rs1800 /rst mogles zostawic ta czesc czarna

ten daszek byl koloru srebrnego a ja pomalowałem go na czerwono bo srebrny nie klei sie z czerwonym a czarny owszem pasuje.

Chodzi o to, że ta mniejsza cześć daszka za "rowkiem" miała być pomalowana na czarno.
Ja też bedę malował, ale kolor mniejszej części to czarny, a większej srebrny :)
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 24 Maj 2008, 22:26   

amokk napisał/a:
Chodzi o to, że ta mniejsza cześć daszka za "rowkiem" miała być pomalowana na czarno.
Ja też bedę malował, ale kolor mniejszej części to czarny, a większej srebrny

Macie racje szkoda ze wczesniej tego nie wiedzialem kurde no ale niech tak juz zostanie bo nie mozna tyle lakieru kłaść a trzeba by było zaczynac od nowa
Jutro maluje tył samochodu czyli blachy oraz zderzak tylni i jak dam rade to bębny wiec bedzie roboty co nie miara.

Jak malowanie bedzie skończone podziele sie uwagami ze sposobem malowania oraz co wolno a czego nie wolno robic.

[ Dodano: Sob Maj 24, 2008 21:22 ]
Dzisiaj wlasnie mam przyjemność napisać iż pomalowałem zderzak z tyłu.Zdjęcia będą jak wszystko ładnie wyschnie. Pas tylni został wyprostowany po urwanym wydechu zeszłego lata, zeszlifowany z rdzy bo trochę tego było, pozniej został pomalowany specjalnym srodkiem do niszczenia rdzy (kwas) i spłynęła rdza. Pozniej to pomalowałem podkładem antykorozyjnym i tak zostało i schnie.

W miedzyczasie tylne nadkola, ktore miały dzióry na wylot bo rdza robiła swoje. Ładnie to zeszlifowałem, zakonserwowałem, na to podkład pozniej szpachel, szlif i jak wszystko wyschło znow podkład pod akryl a pozniej baza.
Efekt powiem Wam ze przeszedl moje oczekiwania jest suuuuuuuppppeerrrrr hopka :gitarzysta: <oki>

Pozdrawiam Tych co trzymają za mnie w kciuki :)
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 25 Maj 2008, 11:04   

kazi napisał/a:
specjalnym srodkiem do niszczenia rdzy (kwas) i spłynęła rdza. Pozniej to pomalowałem podkładem antykorozyjnym i tak zostało i schnie.

Jaki to środek do niszczenia rdzy :?:
Jaki podkład antykorozyjny :?:
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 26 Maj 2008, 23:08   

Dzisiaj kolejny dzien naprawy fiesty oto efekty:

Rysy na drzwiach tylnich oraz ruda, która zeszlifowałem do białej blachy





Z tym było najwiecej problemu bo troszke sobie zjadło blachy i były bąbelki, które nie chciały zejsc a w porach siedziała rdza ale jakos sobie z tym poradziłem. Zobaczcie tylne nadkole było dwa dni temu malowane.





Wlew paliwa w opłakanym stanie był robiony 2 lata temu zywica mimo iż nie poszerzyło sie to i tak postanowiłem to zdrapać była tam zle położona farba w spray-u i nie pod kolor blee i w dodatku na bazie żywic syntetycznych - nigdy wiecej takiej akcji. Juz jest kupiona repertuarka i bede w najbliższym czasie demontować bak paliwa i zabiore sie za wspawanie migomatem tej czesci.



A tutaj od razu po nałożeniu szpachlu, jeszcze przed szlifowaniem. Wcześniej był położony podkład a na niego poszedł szpachel do wyrównania.



Tutaj po szlifie szpachlu oraz wstępnie nałożony podkład:







Całkowite nałożenie podkładu:


Jak ten podkład wyschnie a ja nabiore sił to jutro maluje całe tylne drzwi. :pop: oby sie udało :)
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 26 Maj 2008, 23:47   

bardzo ładnie ja ze swoim trupem to teraz mam robotę bo muszę tą szpachle wygładzić ale i tak będzie trochę od stawało od normalnej linii całego boku od wlewu :devil:
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 27 Maj 2008, 03:01   

kazi ...fajnie walczysz :-) ...moze i popełniasz błedy ale respect ze działasz i idziesz naprzód ...juz widac ze auto zyskuje ..a ty zyskujesz doswiadczenie .

Natomiast wasza 'dopier$#$lanka" z Odyncem zaczyna mi działac na nerwy ...widze ze wszelka cene straracie sie sobie udowodnic który jest głupszy ...fajnie ale ..nie w topiku i nie w moim dziale ....zaczepki i riposty usunałem ...i uznaje temat utarczek za zakonczony :fox: ....jesli zobacze jakikolwiek komentarz Odiego w temacie zadbam zeby dostał bana który na tydzien pozwoli mu ochłonac ..
Sorry stary lubie ciebie Odi ale takie numery u mnie nie przejda ...wiec chłopaki dajcie sobie po mordzie lebo wypijcie flaszke ..cokolwiek ...ale ...nie powtarzajcie juz tych samych błedów
:fox:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 27 Maj 2008, 15:48   

kazi, odpowiedz na moje poprzednie pytanie :)
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 30 Maj 2008, 14:06   

amokk napisał/a:
kazi, odpowiedz na moje poprzednie pytanie :)

Odrdzewiacz to Cortanin. Podkład zapomniałem jak sie nazywa napisze pozniej nazwe.
Dzisiaj malowałem drzwi fajnie wyszło ale sie potknąłem i zrobiłem zaciek, niby sie naprawi ale kurde juz myslałem ze to dzisiaj skoncze.
A oto fotorelacja bez drzwi bo sie wstydze wiec malowałem dzisiaj drzwi i progi.

Najpierw badanie sytuacji i zeszlifowanie ognisk rdzy:



Pozniej szpachel gdyż byłem kiedys głupi i podnosnik hydrauliczny wsadziłem pod próg i wgniotłem ale wybilem go od środka i położyłem szpachel.





Po zeszlifowaniu szpachlu został próg przemyty i położyłem baranka na niego. Poźniej był podkład gdyż baranek był czarny a czerwona farba nie kryje dobrze czarnej. Podkład został zeszlifowany papierem sciernym i nałożona została czerwona farba. Zdjęc niestety nie mam gdyż sie bardzo wkurzyłem zaciekiem na drzwiach sorry beda zdjęcia jutro jak to poprawie.

[ Dodano: Pią Maj 30, 2008 14:08 ]

Dzisiaj prezentuje Wam efekty mojej pracy zdjecie jest zrobione od razu po położeniu lakieru a te białe miejsca to nie podkład ani szpachel tylko refleksy swietlne. Lakier sie znakomicie kładł poza ta wczesniejsza wpadką.

Oto zdjęcie drzwi i progów.








A tutaj zdjęcie zakupionej repertuarki wlewu paliwa, która właśnie spawam spawarką. Ehh czego sie człowiek nie nauczy :) Przed spawaniem blach wyćwiczyłem wiele godzin przy blachach oraz spaliłem kilkaset metrów drutu.




Została podjęta decyzja - maluje całą fieste, gdyż mam dosyć jej polerowania a po takim zabiegu jakim jest malowanie samochód ma żywszy, lepszy kolor i wyglada jakby przyjechała z fabryki wiec w miare czasu bedą malowane kolejne zewnętrzne elementy, a ja nabiore coraz wiecej wprawy i doświadczenia. <oki>
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Maj 2008, 15:21   

wszystko fajnie ale... czemu nie ściągałeś listwy z drzwi, tylko ją okleiłeś? Jak będziesz kiedyś chciał ściągać listwy (w co wierzę, bo nijak przeca do pakietu xr nie pasują...) to będziesz miał nie tylko odcięcie ale i na pewno jakąś tam malutką różnicę w odcieniu...
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 30 Maj 2008, 21:29   

Nie sciągnąłem listwy poniewaz to jest fiesta 5d wiec raczej cieżko do niej o pakiet boczny xr2i. :fox:

No i tutaj moje dzieło niedokonczone coprawda ale spawanie mi troszke zajelo czasu.

Po spawaniu i oszlifowaniu szlifierka.


tutaj kolejna faza nakładania szpachlu i równania do oryginalnej lini błotnika ponieważ repertuarka jej nie posiada wiec trzeba to spasować szpachlem tak aby bylo równo i z zachowaniem lini bocznej (tej co jest po środku).



Jutro dalsza czesc tym razem szpachlem wykończeniowym i położenie podkładu, niestety temp w dzien jest czasem zbyt wysoka i malowanie trzeba przełożyć.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 30 Maj 2008, 22:29   

maluj od razu calosc a nie pojedyncze elementy...taka moja rada,
a pozatym szacun kolego, nie wazne jak byle sam!!
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 30 Maj 2008, 22:43   

Ad@mus napisał/a:
maluj od razu calosc a nie pojedyncze elementy...taka moja rada,
a pozatym szacun kolego, nie wazne jak byle sam!!

Dzieki Ad@mus za słowa otuchy :) Powiem Wam ze nie jestem blacharzem ani lakiernikiem sam jestem zaskoczony tym czego sie nauczylem ale zmusiła mnie sytuacja finansowa oraz szkoda kasy wydawac na lakiernika i blacharza skoro to co sie da zrobie sam. Spawac sie nauczylem zeszłego roku jak pracowałem w firmie budowlanej. Nie tylko konstrukcje stalowe ale rozwnież blachy w samochodach bo to troszke inne sa niż stal. Ja jestem elektronikiem ale nie myslalem nigdy ze zostane lakiernikiem choc do wprawy pewnie daleko ale czas robi swoje i z kazdym dniem idzie coraz sprawniej.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 31 Maj 2008, 09:26   

jak sie chce to i do 5d sie założy pakiet od xr <8> a tak pozatym to te listwy z boku nijak się komponują ze zdesiami z xr :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
elvis25
[Usunięty]

Wysłany: 31 Maj 2008, 15:07   

Kazi czytam opisy Twojej pracy i powiem Ci że masz talent ;)
Sam będę niedługo robił poprawki i usuwał bąble więc traktuję ten temat jak instrukcję i poradnik ;)

Tylko zakup kompresora to coś co ciężko żone wytłumaczyć że jes niezbędne :-P
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 1 Cze 2008, 00:24   

a oto moje cacko w całości niestety nie pomalowalem wlewu gdyz temp sięgała dzisiaj w słoncu to sie skala skonczyla ale w cieniu 28 oC wiec tylko podklad i szpachel ale i to cieżko sie kladło wiec nerwicy szło dzisiaj dostac musze poczekac az bedzie chłodniej Ale i tak jestem zadowolony. :ok:
hopka
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.