Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  22:37		 | 
	
			[S] fiesta hillclimber pod młotek | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Kwi 2008,  06:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Daras84 napisał/a: | 	 		  | chlodnica jest inna !! chodzi o czujnik ktory załacza wentylator | 	  
 
przecież czujnik co załącza wentylator jest na wężu co nie ?
 
mi raczej chodzi o wydajność obu chłodnic    | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Kwi 2008,  09:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a no zpaomnielaem ze ty masz escortowa    | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Kwi 2008,  14:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jedziemy dalej     
 
wydech a raczej początek z zeteca spasowany z resztą mojego od cvh (wydumka na maksa      aż mi wstyd ale szczelny jest     )
 
 
 
silnik wisi sobie sam    wcześniej pokazywałem wam stab przechyłu ten z przodu silnika no i pech chciał że wyszedł mi wtedy w miejscu rozrusznika      trzeba było przespawać mocowanie gdzie indziej... 
 
założyłem też alternator (oczywiście mocowanie z CVH i altek z mk1 1.1) trzeba było przełożyć koło pasowe altka ziutka do altka od mk1 ale da się     
 
 
 
a tu macie fotke ile to ja mam miejsca w mk1     
 
 
 
dokładnie widać że jest go strasznie mało     
 
próbowałem też wkładać chłodnice od eśka dawcy ale jest dużo za duża      z tego co patrzyłem po katalogach i allegro to chłodnice z xr2i mk3 a rs1800 są zamienne więc u mnie zagości taka z xr2i bo nie mam miejsca na nic większego...
 
 
Zabrałem sie też za wiązkę, m. in. naprawiłem wiązke po gazownikach i rozciąłem wiązke silnikową by zobaczyć co i gdzie leci i jak to wszystko pozapinać...
 
tu opis dla potomnych (głupszych odemnie co chcieliby ziutka pod maskę pchać    ) kolejność kabli w kostce nie została zachowana   
 
brązowy - 22pin komp - przekaźnik pompy paliwa
 
czarny - cewka pin środkowy we wtyczce
 
zielony - nie podpięty 
 
brązowo zielony - czujnik ciśnienia oleju
 
czarno zielony - + po stacyjce piny 37 i 57 w kompie (idzie to też do vss, edis-a, itp)
 
czerwony - 1 pin komp - stały + z aku
 
brązowo biały - 30pin komp - masa auta
 
czarno czerwony - sonda Lambda + do ogrzewania sondy
 
 
na dzis tyle     teraz moge iść pić     
 
 
[ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 15:56 ]
 
 	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: | 	 		  NIe kombinuj z przesuwaniem zoespołu w lewo bo będzie sie dłuższa półoś mogła wypinać .
 
 | 	   angole robią to tak że przesuwają o 2cm i krótsza półoś jest zakładana od mk1 xr2 (skręcana!) a dłuższa z mk2 xr2 (akurat jest dłuższa od mk1)
 
 
 	  | DziDzia napisał/a: | 	 		  | hMmm.. Chyba już jej nie sprzedajesz :p .. | 	  
 
tego jeszcze sam nie wiem     | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Laskosz 13 Kwi 2008,  15:11, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Kwi 2008,  16:29   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Laskosz napisał/a: | 	 		  | czarno czerwony - sonda Lambda (nie wiem po co i co z tym zrobić) | 	  Masz w zasadzie 2 rozwiązania, albo sondę wsadzisz w wydech i wszystko będzie jak oryginalnie, albo zapakujesz emulator który będzie udawał sondę w wydechu... | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Kwi 2008,  14:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zdjęcia , które  zrobiłem pokazują to co  próbowałem przekazać posiadaczom mk3 przy okazji mojej roboty . W mk1 jest naprawde ciasssno i każda przeróbka musi być przemyślana i naprawde dokłądnie wykonana ( czasami opaski zaciskowe trzeba zakłądać  pod odpowiednim kątem tak żeby ich główki nie raniły kabli lub czehoś innego ) Ale to zrozumei tylko ktoś kto dłubie mk1     
 
 
Widzę że patent z altkiem od mk1 na płozie z CVH jest uniwersalny    dobrze wiedzieć    
 
 
Pal ją i przyjeżdzaj na  Poznań . Co do lambdy - wyprowadź kabel i narazie olej . I tak będziesz robił wydech , więc jak stwierdzisz jakieś patologie  to ją wstawisz , a auto i tak głównie na LPG będzie poginać więc  powinno być ok . MAsz teraz większe problemy    
 
 
Powodzenia    | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Kwi 2008,  15:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: | 	 		  | a auto i tak głównie na LPG będzie poginać więc powinno być ok | 	   narazie będzie śmigać na PB      kiedyś założe sekwencje jak sie projekt nie rozpadnie 
 
a co do kabelka od sondy to jest do grzania jej     powoli szukam i dochodze co do czego, nazbierałem schematów mam pare programów i jak widać wiązka już rozpracowana    tylko zastanawiam sie jak podłączyć ten kabel? sonda jest cały czas grzana ?
 
 
aaa no i potrzebuje chłodnice z xr2i z wyjściem na bok tym dolnym 
 
 
brakuje mi jeszcze własnie chłodnicy i pompy paliwa żeby wszystko poskładać     
 
 
jak mi strasznie brakuje tego twardego zawiasu i radosci z jazdy     | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Kwi 2008,  15:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | JAk będziesz pompe montował ? tak jak ja w baku czy dajesz zewnętrzną ? | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Kwi 2008,  17:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pompe chce dać zewnętrzną zamontuje ją gdzies w komorze silnika bo chyba można tak ? | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Kwi 2008,  18:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               może miec problemy z zassaniem paliwa ( będzie miał ponad 2 metry przewodu do wypełnienia i to pod górkę ) . Ja neistety nadal walczę z zasilaniem i jeżlei nei uda sie tego załatwic w sposób w jaki teraz to rzeźbię to albo będzie surge tank , albo customowy zbiornik ( tu też rozwarzam dwa projekty - albo aluminiowy  kupiony ,albo sam ...     ) | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Kwi 2008,  19:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: | 	 		  | może miec problemy z zassaniem paliwa ( będzie miał ponad 2 metry przewodu do wypełnienia i to pod górkę )  | 	   ale znów w drugą stronę patrząc jak jest przy zbiorniku to ma do wytworzenia ciśnienie na długości tych 2 metrów w razie czego dam pompkę w bagażniku to mysle że będzie sobie radzic 
 
 
w twoim przypadku też dałbym zewn pompkę   
 
 
no to dzisiaj sprawa ma się tak:
 
 
 
 
 
założyłem kolektor, wsadziłem wiązkę silnikową komputer umieściłem wewn kabiny... heh ale poplątałem sobie wtyczki od wtrysków     i znów będzie grzebanie po schematach     brak mi kasy bo kupiłbym już tą pompe paliwa i sklecił do końca elektryke i może odpalił     | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Kwi 2008,  17:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Laskosz napisał/a: | 	 		  a co do kabelka od sondy to jest do grzania jej     tylko zastanawiam sie jak podłączyć ten kabel? sonda jest cały czas grzana ? | 	  Więc skoro tak, to tam pewnie pojawia się + do grzałki od sondy, i tam trzeba to podłączyć, nie wiem czy sonda jest grzana cały czas czy nie, ale tam powinno być napięcie odpowiednie (zapewne jak silnik jest zimny to sondę się grzeje, jak gorący, to grzeje ją wydech i spaliny, ale nie jestem pewny) - podłącz tam miernik i będzie wiadomo co i na jak długo się tam pojawia.
 
 
 	  | Laskosz napisał/a: | 	 		   	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: | 	 		  | może miec problemy z zassaniem paliwa ( będzie miał ponad 2 metry przewodu do wypełnienia i to pod górkę )  | 	   ale znów w drugą stronę patrząc jak jest przy zbiorniku to ma do wytworzenia ciśnienie na długości tych 2 metrów w razie czego dam pompkę w bagażniku to mysle że będzie sobie radzic | 	  Po pierwsze jak zamontujesz pompę przewidzianą do montażu wewnątrz zbiornika na zewnątrz, to ona się ugotuje - jest chłodzona paliwem i musi być w nim zanurzona bo ono ją chłodzi, dryga sprawa takie pompy śą zazwyczaj wirnikowe, i jak wirnik ma zanurzony w paliwie to siłą odśrodkową potrafi je wypchnąć na zewnątrz zbiornika i to pod sporym ciśnieniem, jak ją dasz powyżej poziou paliwa to raczej nie zassie - jak chcesz pompę na zewnątrz to musisz szukać takiej co oryginalnie jest na zewnątrz, najlepiej montowana na przewodzie, co potrafi zassać paliwo (tak jak mechaniczna, która jest przeponowa a nie turbinowa). -> PW | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Kwi 2008,  17:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hm
 
nie do końca . Wiele aut ma pompy wyprowadzone poza zbiornik . Np Bmw albo chociaż niektóre wersje naszego słynnego produktu o nazwie polonez truck    Co do pomp to są chłodzone ale paliwem przepływającym przez nie i to jest ich główne chłodziwo .Dlatego muszą pracować w układzie pętli zamkniętej i ciągle mieszać paliwo . problem to jest
 
ale gdzie indziej . Przez to że nie ma studzienki w baku poruszające paliwo może doprowadzić do zassania powietrza , a dla instalacji wtryskowej to dramat bo silnik albo zgaśnie albo zakaszle .początkiem praco powinno być zaadaptowanie jakiejś studzienki do baku z tzw ślimakiem . do którego paliwo łatwo może się dostać ale już tak łatwo nie wypłynie . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Kwi 2008,  21:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pompe paliwa kupuj od escorta mk4 xr3i MFI, montowana na zewnatrz i jest bardzo wydajna, lub z jakiegoś mechanicnzego wtrysku.
 
 
Joe ma racje ze jak zmaontujesz pompe która jest wewnętrzna na zewnątrz to bedzie z tego kupa. | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Kwi 2008,  22:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zdaje się że 80 gte / quattro też maja zewnętrzne i dają 5 bar bo tyle potrzebuje K-jet . Wiec puma dobrze myśli . trzeba zaczerpnąć z techniki przełomu 80/90 lat    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Kwi 2008,  05:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie wiem ile ma Audi ale escort xr3i/RST czy mercedes maja 6 barów cisniania pracy i wydajność 200l/h co daje nam wzasadzie wydajność słąwetnego Walbro czy Bosch-a za połowe ceny!! | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Kwi 2008,  21:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pompa ma być z audi na K-jet jak kumpel ją wreszcie znajdzie         
 
dziś bawiłem się dalej w elektryka no i zostało mi połączyć wiązki ze sobą, jednakże w szale ulepszania     powyrzucałem niepotrzebne rzeczy z wiązki w kabinie pod deską jak np ogrzewanie tylnej szyby (bo nie mam   ) no i okazało się że kurna nie ma świateł stop i kierunków teraz      <zakrecony> cóż jutro może zepnę wiązki i popatrze co spier-zepsułem     
 
Pozdro | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 odyniec  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: B. 
                  Wiek: 39  Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Kwi 2008,  08:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Laskosz, jak się nie mylę to tam wspólny plus idzie albo masa... to sprawdź wpierw | 
             
						
				_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Kwi 2008,  20:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Swiatła uratowane     przetrzepałem całą wiązkę a okazało się że miałem lekko przytopiony bezpiecznik     
 
wiązka od eśka już spięta z wiązką mk1      i co najważniejsze wszystko działa    pompe spinałem narazie na krótko ale wiem że działa i pompuje paliwko     w sumie wiązka nie wygląda estetycznie bo nie skracałem jej (a jest dłuuuga     ) więc poprostu zwinąłem ją pare razy i wyszło coś w kształcie duuużego czarnego ogórka pod maską     w poniedziałek mam zamiar zabrać się za ukł. paliwowy czyli zamontować pompe i doprowadzić do niej przewody wszystkie no i musze pojeździć po szrotach za chłodnicą której wciąż mi brak     no i zastanawiam się w sumie czy taka za 1.4 da rade     niby wymiary rdzenia ma takie jak w xr2i hmmm czas pokaże.
 
Pozdro | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Kwi 2008,  20:32   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Da rade, wiem że będziesz miał ciasno pod maską, ale dobre wiatraki (u mnie jest dużo miejsca, weszły 2 sztuki) na chłodnicy i jeszcze ci zapas zostanie. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Kwi 2008,  20:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to się nazywa fuks      znalazłem na allegro jedną jedyną i to nową chłodniczkę     no to teraz pozostaje czekać na przesyłkę i składać     | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |