Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:32 |
Opel Vectra German Style |
Autor |
Wiadomość |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 2 Mar 2008, 22:36
|
|
|
a co to byly za waleczki na srtb?? |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 3 Mar 2008, 17:19
|
|
|
zefir napisał/a: | a co to byly za waleczki na srtb?? |
wałki ssące z Opla Omegi 3.0 MV6. 3.0 ma wyższe krzywki, a co za tym idzie dłuższe czasy otwarcia. Plota jaka po necie idzie (zweryfikuje ją na pewno) to, że niby same wałki ssące z 3.0 i ich wystrojenie daje 200KM ze 170 seryjnych. Szczerze jakoś w to nie wierzę, ale zobaczymy |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Mar 2008, 19:29
|
|
|
Otwieramy i skupiamy sie na temacie a nastepnym razem bedą ostrzeżenia!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Mar 2008, 11:18
|
|
|
takie małe domowe zabawy z przepustnicą
 |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 9 Mar 2008, 12:47
|
|
|
Dbałość o szczegóły w tym projekcie mnie zachwyca . ( a jak wiadomo diabeł a w tym przypadku patataj tkwi w szczegółach ) .
Podczas rasowania gaźników szlifuje się na bardziej opływowe ośki oraz przerabia śrubki na mniej wystające ( mniejsze zawirowania ) mam gdzieśrysunki . Może warto o tym pomyśleć skoro robicie tego typu zabawy .
Dawajcie zdjecia i opisy postępów przy projekcie .
Pozdrawiam Żółw |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Mar 2008, 13:00
|
|
|
zastanawiam się, czy nie powiększyć średnicy przepustnicy. Na forum VU dogadałem się z jednym gościem, że mu powiększę średnicę przepustnicy równo na całej jej wysokości i zrobię nowego motylka do niej, a w zamian porówna przepustnice (on ma 2 szt) starą i nową na hamowni i na wolnych obrotach, bo mają one taki jakiś dziwny celowy szlif w okolicy motylka i zgrubienie po przeciwnej stronie cylindra dla celowego wprowadzenia zawirowań. Jestem ciekaw czy jak zrobię całość cylindrycznie to czy nie wpłynie to negatywnie na działanie silnika (problemy z falowaniem obrotów czy coś w tym stylu). A ja mam tylko 1 przepustnice i narazie boje się zaryzykować i wolałbym na sprawdzonym przykładzie. |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 10 Mar 2008, 14:41
|
|
|
Cytat: | wałki ssące z Opla Omegi 3.0 MV6. 3.0 ma wyższe krzywki, a co za tym idzie dłuższe czasy otwarcia. Plota jaka po necie idzie (zweryfikuje ją na pewno) to, że niby same wałki ssące z 3.0 i ich wystrojenie daje 200KM ze 170 seryjnych. Szczerze jakoś w to nie wierzę, ale zobaczymy
_________________ |
tyle wyszło po zestrojeniu na wałkach ssących z 3.0 MV6 i wkładce K&N
 |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Mar 2008, 19:11
|
|
|
Kolin napisał/a: | tyle wyszło po zestrojeniu na wałkach ssących z 3.0 MV6 i wkładce K&N |
skromniutko, ale tak jak mówiłem, są różne mity i różne wykresy z hamowni. U mnie lista modyfikacji jest nieco dłuższa i nadzieje nieco większe Jak to się mówi - hamownia prawdę mi powie
Przybyło dzisiaj kilka gadgetów do auta, ale nie są związane z tuningiem mechanicznym, a bardziej stylistycznym, więc nie będę wrzucał zdjęć, żeby nie zaśmiecać forum. |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 10 Mar 2008, 19:23
|
|
|
wrzucaj wrzucaj - nie samą mechaniką człowiek żyje ;-) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 10:13
|
|
|
STELMI napisał/a: | skromniutko, ale tak jak mówiłem, są różne mity i różne wykresy z hamowni. U mnie lista modyfikacji jest nieco dłuższa i nadzieje nieco większe Jak to się mówi - hamownia prawdę mi powie |
No tak wiadomo im więcej zabawek to i więcej NM i KM
Żółwik Tuptuś napisał/a: | wrzucaj wrzucaj - nie samą mechaniką człowiek żyje ;-)
_________________ |
tego samego zdania jestem, śmiało zapodawaj |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Mar 2008, 18:42
|
|
|
OK, nie ma problemu
zmiana kół (wkońcu) + większa gleba (wyregulowana wysokość zawieszenia, jak zmienię silnik i obniżę bardziej tył, to całe auto pewnie z 2-3cm jeszcze w dół pójdzie, chociaż już się praktycznie nie nadaje do jeżdżenia )
zmieniłem też tarcze na nowe zimermanny nawiercane + nowe klocki i płyn Ferodo
W firmie SAudio zamontowali i obszyli mi skórą słupki, słupek kierowcy jest z firmy carzone
brakuje jeszcze jednego zegara, ale niedługo powinien zawitać
w domu bawię się w polerkę kolektorów ssących - to jest zdjęcie jednej z 4 części (największej) w trakcie prac:
no i żeby było bardziej mechanicznie to kupiłem wszystkie niezbędne uszczelki do silnika
Dodam, że dałem też progi do malowania |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
Arkadius

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 12 Mar 2008, 19:14
|
|
|
szyk , też dzisiaj alu wyciągnołem ale zostało zawieszenie :(
Czy mi się zdaje czy tam jest wskaźnik boostu? :yyy: eee czemu o tym cisza ? |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
 |
QBOSS

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 43 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 12 Mar 2008, 19:15
|
|
|
No skubana niziutko siedzi ,szkoda tylko że cimno jest i nie widać całej ,jak możesz to wrzuć fote za dnia ,jak dla mnie całość prac super będę bacznie obserwował temat |
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Mar 2008, 22:47
|
|
|
Arkadius napisał/a: | Czy mi się zdaje czy tam jest wskaźnik boostu? eee czemu o tym cisza ? |
zbyt uważnie nie patrzysz czasami? To jest brane pod uwagę jako stage 2 (jeszcze jest brak decyzji co zrobię), narazie będzie wskazywał Vacum
QBOSS napisał/a: | wrzuć fote za dnia |
ok, jak przestanie padać i będę miał jakoś czas to zrobię jakieś ładne zdjęcie. Fordon może potwierdzić, że tak nisko jak teraz jeszcze nie była, a to dopiero jest połowa zakresu regulacji |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
Arkadius

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 13 Mar 2008, 07:07
|
|
|
STELMI napisał/a: | zbyt uważnie nie patrzysz czasami? To jest brane pod uwagę jako stage 2 (jeszcze jest brak decyzji co zrobię), narazie będzie wskazywał Vacum |
dmuchane 2.5 będzie fajnie jeździć pewnie oby Ci się udało
musze kiedyś tą VB na live zobaczyć jak będe w BDG bo nie ukrywam ze mi sie cholernie podoba |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Mar 2008, 07:13
|
|
|
dmuchane 2,5 v6 jest cholernie szybkie bo kiedys sie ścigałem z Cali V6 turbo. strasznie szybkie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Mar 2008, 15:00
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Cali V6 turbo |
a nie cali V6 biturbo Lenina? Od niego mam m.in wałki
narzie sfera dmuchanych KM jest dość odległa, skupiam się narazie nad opanowaniem swapa |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Mar 2008, 16:12
|
|
|
STELMI napisał/a: | PumaRST napisał/a: | Cali V6 turbo |
a nie cali V6 biturbo Lenina? |
nie Ronina troszke wolniejsza niż Lenina ale też cholernie szybka |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
STELMI

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Kwi 2008, 21:27
|
|
|
chwila zabawy Frezarką CNC
i mamy oto takie cudo
chyba nie muszę pisać która jest przed obróbką a która po?
W poniedziałek będę robił jeszcze kółko do motylka pod wymiar 70mm, czyli taki jaki ma w tej chwili przepustnica. Wcześniej miała w największym miejscu ok 67,8mm. Pozbyłem się zwężek i jest teraz tuleją. To jest przepustnica kolegi,jak ją skończę to mi zrobi wykres z hamowni z porównaniem fabrycznej i tej przepustnicy to też go wrzucę. Sprawdzi też jak silnik chodzi na niskich obrotach. Jak przepustnica przejdzie pozytywnie wszystkie testy to zrobie tak samo swoją.
Dodam też, że dzisiaj kupiłem już prawie wszystko do silnika, została jedynie pompa wody, śruby do głowic i pompa Walbro i będzie można pomału myśleć o swapie
[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 22:19 ]
Kolin napisał/a: | Cytat: | wałki ssące z Opla Omegi 3.0 MV6. 3.0 ma wyższe krzywki, a co za tym idzie dłuższe czasy otwarcia. Plota jaka po necie idzie (zweryfikuje ją na pewno) to, że niby same wałki ssące z 3.0 i ich wystrojenie daje 200KM ze 170 seryjnych. Szczerze jakoś w to nie wierzę, ale zobaczymy
_________________ |
tyle wyszło po zestrojeniu na wałkach ssących z 3.0 MV6 i wkładce K&N
[url=http://img297.images....th.jpg]Obrazek[/URL] |
Wracając do tego posta dodam, że przepustnica jest B@rta, czyli osoby, której to jest wykres. Dodam też, że naniesione 2 wykresy to wykresy już z wałkami od MV6, jeden przed wystrojeniem drugi po, niestety nie ma wykresu przed wałkami i nie wiadomo jaki był przyrost. Druga sprawa, to że to jest wykres auta w automacie
w tym temacie jest wszystko http://www.forum.vectra-u...t=24513&page=13
[ Dodano: Sob Kwi 19, 2008 18:48 ]
Tak na szybko robione dzisiaj zdjęcia (wkońcu założyłem progi od i500)
na dniach będzie grubsza sesja i też wrzucę zdjęcia |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 19 Kwi 2008, 18:50
|
|
|
Przeszles w ogole kwalifikacje dalej?? bo widzialem troche aut tam no ale... aaa i pokaz butle z Gazem rozweselajacym |
_________________
 |
|
|
|
 |
|