Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:32
Opel Vectra German Style
Autor Wiadomość
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 2 Mar 2008, 22:36   

a co to byly za waleczki na srtb??
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Mar 2008, 17:19   

zefir napisał/a:
a co to byly za waleczki na srtb??

wałki ssące z Opla Omegi 3.0 MV6. 3.0 ma wyższe krzywki, a co za tym idzie dłuższe czasy otwarcia. Plota jaka po necie idzie (zweryfikuje ją na pewno) to, że niby same wałki ssące z 3.0 i ich wystrojenie daje 200KM ze 170 seryjnych. Szczerze jakoś w to nie wierzę, ale zobaczymy ;)
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Mar 2008, 19:29   

Otwieramy i skupiamy sie na temacie :yes: a nastepnym razem bedą ostrzeżenia!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 9 Mar 2008, 11:18   

takie małe domowe zabawy z przepustnicą

_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Mar 2008, 12:47   

Dbałość o szczegóły w tym projekcie mnie zachwyca . ( a jak wiadomo diabeł a w tym przypadku patataj tkwi w szczegółach ) .

Podczas rasowania gaźników szlifuje się na bardziej opływowe ośki oraz przerabia śrubki na mniej wystające ( mniejsze zawirowania ) mam gdzieśrysunki . Może warto o tym pomyśleć skoro robicie tego typu zabawy .

Dawajcie zdjecia i opisy postępów przy projekcie .

Pozdrawiam Żółw
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 9 Mar 2008, 13:00   

zastanawiam się, czy nie powiększyć średnicy przepustnicy. Na forum VU dogadałem się z jednym gościem, że mu powiększę średnicę przepustnicy równo na całej jej wysokości i zrobię nowego motylka do niej, a w zamian porówna przepustnice (on ma 2 szt) starą i nową na hamowni i na wolnych obrotach, bo mają one taki jakiś dziwny celowy szlif w okolicy motylka i zgrubienie po przeciwnej stronie cylindra dla celowego wprowadzenia zawirowań. Jestem ciekaw czy jak zrobię całość cylindrycznie to czy nie wpłynie to negatywnie na działanie silnika (problemy z falowaniem obrotów czy coś w tym stylu). A ja mam tylko 1 przepustnice i narazie boje się zaryzykować i wolałbym na sprawdzonym przykładzie.
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 10 Mar 2008, 14:41   

Cytat:
wałki ssące z Opla Omegi 3.0 MV6. 3.0 ma wyższe krzywki, a co za tym idzie dłuższe czasy otwarcia. Plota jaka po necie idzie (zweryfikuje ją na pewno) to, że niby same wałki ssące z 3.0 i ich wystrojenie daje 200KM ze 170 seryjnych. Szczerze jakoś w to nie wierzę, ale zobaczymy ;)
_________________


tyle wyszło po zestrojeniu na wałkach ssących z 3.0 MV6 i wkładce K&N
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Mar 2008, 19:11   

Kolin napisał/a:
tyle wyszło po zestrojeniu na wałkach ssących z 3.0 MV6 i wkładce K&N

skromniutko, ale tak jak mówiłem, są różne mity i różne wykresy z hamowni. U mnie lista modyfikacji jest nieco dłuższa i nadzieje nieco większe ;) Jak to się mówi - hamownia prawdę mi powie ;)
Przybyło dzisiaj kilka gadgetów do auta, ale nie są związane z tuningiem mechanicznym, a bardziej stylistycznym, więc nie będę wrzucał zdjęć, żeby nie zaśmiecać forum.
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 10 Mar 2008, 19:23   

wrzucaj wrzucaj - nie samą mechaniką człowiek żyje ;-)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 11 Mar 2008, 10:13   

STELMI napisał/a:
skromniutko, ale tak jak mówiłem, są różne mity i różne wykresy z hamowni. U mnie lista modyfikacji jest nieco dłuższa i nadzieje nieco większe ;) Jak to się mówi - hamownia prawdę mi powie ;)


No tak wiadomo im więcej zabawek to i więcej NM i KM :-P

Żółwik Tuptuś napisał/a:
wrzucaj wrzucaj - nie samą mechaniką człowiek żyje ;-)
_________________


tego samego zdania jestem, śmiało zapodawaj
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Mar 2008, 18:42   

OK, nie ma problemu :ok:
zmiana kół (wkońcu) + większa gleba (wyregulowana wysokość zawieszenia, jak zmienię silnik i obniżę bardziej tył, to całe auto pewnie z 2-3cm jeszcze w dół pójdzie, chociaż już się praktycznie nie nadaje do jeżdżenia :hahaha: )

zmieniłem też tarcze na nowe zimermanny nawiercane + nowe klocki i płyn Ferodo

W firmie SAudio zamontowali i obszyli mi skórą słupki, słupek kierowcy jest z firmy carzone :)

brakuje jeszcze jednego zegara, ale niedługo powinien zawitać

w domu bawię się w polerkę kolektorów ssących - to jest zdjęcie jednej z 4 części (największej) w trakcie prac:


no i żeby było bardziej mechanicznie to kupiłem wszystkie niezbędne uszczelki do silnika


Dodam, że dałem też progi do malowania :)
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 12 Mar 2008, 19:14   

szyk :D , też dzisiaj alu wyciągnołem ale zostało zawieszenie :(



Czy mi się zdaje czy tam jest wskaźnik boostu? :yyy: eee czemu o tym cisza ? :P
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 43
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 12 Mar 2008, 19:15   

No skubana niziutko siedzi ,szkoda tylko że cimno jest i nie widać całej ,jak możesz to wrzuć fote za dnia ,jak dla mnie całość prac super będę bacznie obserwował temat :)
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Mar 2008, 22:47   

Arkadius napisał/a:
Czy mi się zdaje czy tam jest wskaźnik boostu? eee czemu o tym cisza ?

zbyt uważnie nie patrzysz czasami? :-P To jest brane pod uwagę jako stage 2 (jeszcze jest brak decyzji co zrobię), narazie będzie wskazywał Vacum
QBOSS napisał/a:
wrzuć fote za dnia

ok, jak przestanie padać i będę miał jakoś czas to zrobię jakieś ładne zdjęcie. Fordon może potwierdzić, że tak nisko jak teraz jeszcze nie była, a to dopiero jest połowa zakresu regulacji :V:
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 13 Mar 2008, 07:07   

STELMI napisał/a:
zbyt uważnie nie patrzysz czasami? To jest brane pod uwagę jako stage 2 (jeszcze jest brak decyzji co zrobię), narazie będzie wskazywał Vacum


dmuchane 2.5 będzie fajnie jeździć pewnie :D oby Ci się udało :ok:

musze kiedyś tą VB na live zobaczyć jak będe w BDG bo nie ukrywam ze mi sie cholernie podoba
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Mar 2008, 07:13   

dmuchane 2,5 v6 jest cholernie szybkie bo kiedys sie ścigałem z Cali V6 turbo. strasznie szybkie :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Mar 2008, 15:00   

PumaRST napisał/a:
Cali V6 turbo

a nie cali V6 biturbo Lenina? :) Od niego mam m.in wałki

narzie sfera dmuchanych KM jest dość odległa, skupiam się narazie nad opanowaniem swapa
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Mar 2008, 16:12   

STELMI napisał/a:
PumaRST napisał/a:
Cali V6 turbo

a nie cali V6 biturbo Lenina? :)


nie Ronina troszke wolniejsza niż Lenina ale też cholernie szybka
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Kwi 2008, 21:27   

chwila zabawy Frezarką CNC



i mamy oto takie cudo










chyba nie muszę pisać która jest przed obróbką a która po? :)
W poniedziałek będę robił jeszcze kółko do motylka pod wymiar 70mm, czyli taki jaki ma w tej chwili przepustnica. Wcześniej miała w największym miejscu ok 67,8mm. Pozbyłem się zwężek i jest teraz tuleją. To jest przepustnica kolegi,jak ją skończę to mi zrobi wykres z hamowni z porównaniem fabrycznej i tej przepustnicy to też go wrzucę. Sprawdzi też jak silnik chodzi na niskich obrotach. Jak przepustnica przejdzie pozytywnie wszystkie testy to zrobie tak samo swoją.

Dodam też, że dzisiaj kupiłem już prawie wszystko do silnika, została jedynie pompa wody, śruby do głowic i pompa Walbro i będzie można pomału myśleć o swapie ;)

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 22:19 ]
Kolin napisał/a:
Cytat:
wałki ssące z Opla Omegi 3.0 MV6. 3.0 ma wyższe krzywki, a co za tym idzie dłuższe czasy otwarcia. Plota jaka po necie idzie (zweryfikuje ją na pewno) to, że niby same wałki ssące z 3.0 i ich wystrojenie daje 200KM ze 170 seryjnych. Szczerze jakoś w to nie wierzę, ale zobaczymy ;)
_________________


tyle wyszło po zestrojeniu na wałkach ssących z 3.0 MV6 i wkładce K&N
[url=http://img297.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

Wracając do tego posta dodam, że przepustnica jest B@rta, czyli osoby, której to jest wykres. Dodam też, że naniesione 2 wykresy to wykresy już z wałkami od MV6, jeden przed wystrojeniem drugi po, niestety nie ma wykresu przed wałkami i nie wiadomo jaki był przyrost. Druga sprawa, to że to jest wykres auta w automacie
w tym temacie jest wszystko ;) http://www.forum.vectra-u...t=24513&page=13

[ Dodano: Sob Kwi 19, 2008 18:48 ]
Tak na szybko robione dzisiaj zdjęcia (wkońcu założyłem progi od i500)




na dniach będzie grubsza sesja i też wrzucę zdjęcia ;)
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Kwi 2008, 18:50   

Przeszles w ogole kwalifikacje dalej?? bo widzialem troche aut tam no ale... aaa i pokaz butle z Gazem rozweselajacym :hihihi:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Inny] Opel Vectra German Style
Fordon Nasze auta 33 1 Gru 2009, 18:26
m3style
Brak nowych postów [MK3] German Style - sugestie, opinie
Matek19 Tuning stylistyczny 40 11 Wrz 2011, 19:26
Daras84
Brak nowych postów mk1 cult style
Piesek Mechanika ogólna 21 29 Lis 2007, 12:40
MikeB4
Brak nowych postów [Inny] Vectra B 2.0 by Lary
Lary Nasze auta 20 9 Gru 2012, 17:55
Lary
Brak nowych postów vectra 3.2 v6 vs mondeo st220
diablo189 Hyde-Park 35 22 Sty 2015, 14:26
tadzias


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.