Układy chłodzenia o znacznej długości . |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 10 Lis 2007, 23:12 Układy chłodzenia o znacznej długości .
|
|
|
Witam .
Czy ktoś z Was miał doświadczenia z budową ukłądów chłodzenia w których silnik był znacznie oddalony od chłodnicy ?
W skrócie chodzi o silnik z przodu auta i chłodnicę z tyłu . Wiem że będzie neico problemów z wysterowaniem termostatu i odpowietrzeniem dziadostwa , ale może ktoś z was bawił sie np w malucha z 900 albo czymśpodobnym i będzi emiał jakieśwskazóki tak aby nie wyważać otwartych drzwi . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 00:32
|
|
|
żółw a o jakie ci wskazówki chodzi??
podrugie w tym wypadku chodzi o troche inną sytuacje niż w przykładzie jaki podałeś.
generalnie nie ma to sensu o czym myslisz. to juz lepiej wyspawać na bazie jakiegoś rdzenia odpowiednia chłodnice zeby ci weszła głębiej niż ta co masz teraz. co prawda bedzie sie to wiązać ze zmina IC ale to akurat chyba nie gra roli.
lub wsadzic z xr2i aluminiowa np. Valeo która jest trochee weższa od tej ori z RST i powinna sie bardziej schować. a tylko ice wyżucić pod zderzak ale w tedy stracisz anonimowość.
Moim zdaniem nie kombinuj. tym bardziej że napewno nie masz mniej miejsca niz ja miałem a mi sie urywały poduszki i nic sie nei działo. Miedzy WG a chłodnice nie byłem wstanie wsadzic palca. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 00:41
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Moim zdaniem nie kombinuj. tym bardziej że napewno nie masz mniej miejsca niz ja miałem a mi sie urywały poduszki i nic sie nei działo. Miedzy WG a chłodnice nie byłem wstanie wsadzic palca. |
i to mnie właśnie martwi u mnie jest tam pół cm :(
Plan z poduszkami pod silnik i jego zawieszebniem wogóle znasz - ale nie to jest przyczynamojego pytania .
PumaRST napisał/a: | generalnie nie ma to sensu o czym myslisz. to juz lepiej wyspawać na bazie jakiegoś rdzenia odpowiednia chłodnice zeby ci weszła głębiej niż ta co masz teraz. co prawda bedzie sie to wiązać ze zmina IC ale to akurat chyba nie gra roli. |
nawet przy wywaleniu IC pod zderzak ( przed przedni pas ) chłodnica nie wejdzie głebiej bo opiera sie na przednim pasie na dole i górze
PumaRST napisał/a: |
lub wsadzic z xr2i aluminiowa np. Valeo która jest trochee weższa od tej ori z RST i powinna sie bardziej schować. a tylko ice wyżucić pod zderzak ale w tedy stracisz anonimowość.. |
Chłodnica z wannami alu była by rozwiązaniem ( w połączeniu z wywaleniem IC ) ale tak jak piszesz strata anonimowości :( |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 07:20
|
|
|
pewnei koło 1tys PLN tak jak IC. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
stasiek49
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 105 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 11:48
|
|
|
niema znaczenia gdzie będzie zamontowana chłodnica,pompa i tak będzie pompować płyn,miałem układ:silnik tył a chłodnica przód w fiacie 750 sport ,wszystko działało normalnie |
_________________ stasiek49 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 18:28
|
|
|
Cytat: | silnik tył a chłodnica przód w fiacie 750 sport ,wszystko działało normalnie |
To samo tyczy sie skody 100,110m 120L itp. tez kupe czasu walczylismy z kumplem przy jego skodilaku zeby nie gotowala sie i zeby porpawnie odpowietrzyc uklad chlodzenia, udalo sie to po wymianie rur idacych po autem na nowe bo jak sie okazalo jedna z rurek byla przygnieciona do polowy :lol: i saczyl sie tam plyn... tylko Zolwik jak ty to widzisz?? albo inaczej co ty kombinujesz?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 19:08
|
|
|
Fordon napisał/a: | albo inaczej co ty kombinujesz?? |
nic, cos mu sie uroiło :lol: |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 20:21
|
|
|
Pomyśl nad elektryczną pompą - ja już myślę. Ale przenoszenia chłodnicy do tyłu w Fieście jakoś sobie nie mogę wyobrazić, skuteczności chłodzenia tym bardziej. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.