Komputer - reset. |
Autor |
Wiadomość |
endriu.kom [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Paź 2007, 23:30 Komputer - reset.
|
|
|
Czy może ktoś napisać jak zresetować dobrze komputer w aucie?. |
|
|
|
 |
Bart_Skrzyszow

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 41 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 07:14
|
|
|
http://www.fiestaklubpols...reset+komputera
Szukajka nie gryzie... |
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT. |
|
|
|
 |
endriu.kom [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 08:52
|
|
|
No właśnie akurat ten link znalazłem, tylko jest tam napisane, że to zła metoda i auto może nawet po niej więcej spalać.A link prawdopodobnie dobrej metody w tym temacie mi się nie otwiera :cry:
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 09:01 ]
A jeszcze chciałbym się zapytać...bo w tej metodzie jest napisane, że silnik powinien być zimny jak będzie się go odpalało.
1.A jaki powinien być jak się ściąga klemy (ciepły czy też zimny?).
2.Jak ściągnę klemy na całą noc to one mają być całą noc zwarte razem czy tylko przez chwilę - bo tego też nigdzie nie ma opisanego |
|
|
|
 |
uzo

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 18 Skąd: Opole
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 09:19
|
|
|
w linku brakowalo /forum/ - tu masz dobry dzialajacy
reset poprawny ? |
_________________ Fiesta 1.1i CLX 91r. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 22 Paź 2007, 17:41
|
|
|
tylko szkoda, że wszyscy dajecie linki do resetów dla mk3 co w przypadku mk5 można sobie o kant dupy rozbić...
endriu a co się dzieje? |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
endriu.kom [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Paź 2007, 14:37
|
|
|
Nie nic się nie dzieje.Tak poprostu przydała by się taka instrukcja.Choć muszę powiedzieć, że mam lekką chyba usterkę bo czasami silnik wchodzi sam na wysokie obroty (tak do 2000obr/min).Czytałem, że może to być wina silnika krokowego.A jak o tym już mowa to może wiesz gdzie się on mniej więcej znajduje bo ja nie mam pojęcia gdzie go mam szukać.
PS.To ten reset nie jest dobry do MK5?.
 |
Ostatnio zmieniony przez endriu.kom 23 Paź 2007, 14:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 23 Paź 2007, 14:41
|
|
|
Nie bo jest to reset dla silnikow benzynowych w mk3, Ty masz zupełnie co innego u siebie. To samo tyczy się tego silnika krokowego, ale co do tych obrotów niech dieslowcy się wypowiedzą. Jak już upierasz sie przy resecie to odepnij aku na 15 minut i podepnij spowrotem i zobacz czy coś się zmieniło. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
endriu.kom [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Paź 2007, 14:45
|
|
|
Ja już wczoraj zrobiłem ten reset co jest w opisie.Nawet znalazłem ten bezpiecznik 3A i jak go wyciągłem to auto zgasło.Potem jeszcze odkręciłem klemy od aku i je zwarłem.Odczekałem 5 minut i odpaliłem auto na 3 minuty i potem ostra jazda.Ale niestety żadnych zmian :(. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 23 Paź 2007, 14:51
|
|
|
endriu.kom napisał/a: | Ale niestety żadnych zmian |
chodzi ci o te obroty? czekaj dieslowcy sie wypowiedza bo ja się nie znam |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
endriu.kom [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Paź 2007, 14:51
|
|
|
Jeszcze mam prośbę do ludzi którzy znają ten silnik.
1.Gdzie się znajduje ten krokowiec.
2.Gdzie jest przepustnica (szukałem na wężach dolotowych do turbiny i nie znalazłem, nawet nie ma żadnych kabelków co być powinne podłączone do przepustnicy na wężu).
3.Gdzie szukać termostat.
Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi to wszystko zaznaczy na fotce. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 23 Paź 2007, 14:55
|
|
|
endriu.kom napisał/a: | 1.Gdzie się znajduje ten krokowiec. |
jeśli się nie myle to go w ogóle nie masz! |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24 Paź 2007, 00:21
|
|
|
Marcin napisał/a: | jeśli się nie myle to go w ogóle nie masz! | No i słusznie myślisz - przecież to diesel! a po wyjęciu bezpiecznika silnik zgasł, bo odcięło mu paliwo. Pierwsze słyszę o resecie kompa w dieslu. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|