Odpalanie na gazie |
Autor |
Wiadomość |
raferi [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Kwi 2007, 18:12
|
|
|
genov, Jak zrobisz podłączenie wężyka podciśnienia i będzie grało - zaraz piszesz...! Jak nie będzie grało - także. No! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Kwi 2007, 23:12
|
|
|
miło że tak mowisz
ale bądźmy realistami musze sie zadowolić bóg zapłać bo browarków mam obiecane a na zlocie zawsze swoje pije |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 4 Kwi 2007, 23:19
|
|
|
diodalodz napisał/a: | a na zlocie zawsze swoje pije |
oj jak dotre to cie opije |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 00:45
|
|
|
ty sie nie liczysz . Bo jak brat jesteś . |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 11:52
|
|
|
No i sprawa wyglada tak, zrobiłem tak jak dioda kazałes tylko ze powietrze wziełem z tego zaworku bocznikowego powietrza czy jak on tam sie nazywa;) Na lpg zapala dobrze na ciepłym silniku;d a na zimnym ma ciezzzko ale tez zaskoczy wiec dam sobie juz z tym spokoj jest dobrze tak jak jest wczesniej wcale mi na lpg nie palila;/ Dzieki dioda i raferi |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Kwi 2007, 00:29
|
|
|
bo żeby odpaliła na zimnym musisz 2 razy włączyć na sekunde ten zaworek z boku parownika . On daje dawke rozruchowa .
Poniżej daje ci link do takiej centralki która powinna być tam i czerwony przycisk jest wlaśnie do dawki rozruchowej .
centralka |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Kwi 2007, 12:05
|
|
|
a to teraz dałem<wstyd> a ja ten zaworek mam zawsze włoczony i czasem sie dziwie czemu mi fofka gazem sie dławi. Jeszcze raz go podłącze i zrobie jak radzisz bo myslałem ze jak ten zaworek nie jest włączony to gaz przez parownik nie bedzie przepływał i w sumie tak było tylko ze teraz ten wezyk od kolektora zassysa mebrane, he co doswiadczenie to doswiadczenia ale mi łyso;/ |
|
|
|
 |
raferi [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Kwi 2007, 18:00
|
|
|
genov, Myślisz, że każdy tak od razu wszystko wiedział? Po poprawce będzie wskazana regulacja - dobrze byłoby z analizatorem i wtedy będzie gitara! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Kwi 2007, 00:19
|
|
|
hehe analizator można przy takiej instalacji wstawić między bajki . wkręcasz silnik na 5 tyś i skręcasz registrem na wężu aż do momentu kiedy nie zaczna spadać obroty i odkręcasz o 1/2 obrotu . potem już tylko korekty . |
|
|
|
 |
raferi [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Kwi 2007, 07:45
|
|
|
diodalodz, :-( Ja znam taki sposób regulacji przy 3000obr; mniej wyje, a efekt do uzyskania podobny. Analizator między bajki? A na przeglądzie to do rury wydechowej co diagnosta wsadzi, jak nie sondę analizatora? Uczyć trzeba poprawności działania, he,he! Miłych i spokojnych! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Kwi 2007, 12:14
|
|
|
na istalacji 1 generacji nigdy analizator dobrze wskazywać nie bedzie tzn ustawisz poprawnie wg tzw "prawa" ale auto jeździć nie bedzie bo bedzie za uboga dawka gazu . Dlatego powiedziałem ze analizator jedno a życie drugie . Swoja strona od 5 lat nigdy mi nikt tego badziewia na przeglądzie w rure nie wkładał . Robiłem sobie testy parokrotnie w warsztacie na analizaotrze ale nigdy na przeglądzie |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Kwi 2007, 13:47
|
|
|
Panowie, ale ja z moja fiesta z instalacja lpg w dowód nie wbitą na przeglad jechac nie moge;) przed przegladem wyjme instalacje i pojade bez;) Więc bez analizatora sie obedzie |
|
|
|
 |
Suchy87

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 14 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Kwi 2007, 15:06
|
|
|
to chyba lepiej niż zdejmować i zakładać instalke to załatwić przegląd za 200% normalnej ceny... |
_________________ Jesteś z Wielkopolski - dołącz do WLKP Team !
 |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Kwi 2007, 16:24
|
|
|
zdejcie zajmie mi ok 3godz, poźniej załozenie ok 1dzien. a nie zamierzam dawac 200% ceny nprzeglady sa po to zeby auto sprawdzic:d a nie dawac komus ''cos w kopercie'' niby za co;>?? |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Kwi 2007, 19:44
|
|
|
zdejmij parownik i butle i koniec |
|
|
|
 |
|