Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
17 Kwi 2006, 11:38
MK3 RS 2000
Autor Wiadomość
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Maj 2006, 10:39   

i co Darku dowiedziałeś się cosik na temat tego 2.3 galaxy?
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26 Maj 2006, 16:57   

no wlasnie nikt nie potrafi mi udzielic odpowiedzi na to pytanie.. :( z amalo jest tych 2.3 nawet zeby porownac wizualnie ;/
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 26 Maj 2006, 17:42   

z tego co ja wiem to ludzie narzekaja na 2.3 w galaxy
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 25 Lip 2006, 20:35   

ten sam silnik jest w scorpio
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Lip 2006, 01:27   

ojjj bongo... w scorpio owszem jest silnik 2.3 ale diesel ;)
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 27 Lip 2006, 09:56   

Cytat:

ojjj bongo... w scorpio owszem jest silnik 2.3 ale diesel


zgadza sie 2,3 benzyna był w scorpio...a 2.3 diesel montowany był w sierrkach - ale juz bardzo dawno wyginął :D a jedynym montowanym dieslem w scorpio byl 2.5 td - ale to raczej do fiesty sie nie zmiesci :D
_________________
..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::..
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Lip 2006, 12:58   

Scorpio MK1- silniki:
2.0 Motor mit 85kW (115PS)
2,4 V6 motor mit 92kW (125PS)
2.9l 12V V6 motor mit 107kW (145PS)
2,5 Turbodiesel mit 85kW (115PS)
2.9 24V Motor mit 143kW (195PS)
silniki 2,4V6 i obie odmiany 2.9V6 wystepowaly rozniez z napedem4x4
W razie czego mam prospekty 1994r z niemiec z dokladnymi danymi ;)

Scorpio MK2- silniki:
2.0 DOHC motor mit 85kW (115PS)
2.0 16Ventil-triebwerk mit 100kW (136PS)
2.9V6-Triebwerk mit 24Ventilen und einer leistung von 152kW (207PS)
2,5 Turbodiesel 85kW (115PS)
Dane pochodza z prospektu forda na rok 1996 oferta silnikow pozniej zostala rozszezona o silnik 2.3l bezyna 4 cyl... wiecej dowiem sie pozniej od kumpla bo on ma taki silniczek w swojim skorupiaku :-)
A i jak by kogo to interesowalo to wg niemieckiego jak i polskiego prospektu silnik 1.8TDi ma dokladnie 88KM przy 4600obr/min i 178Nm przy 2200obr/min


Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Lip 27, 2006 15:03 ]
Dane silnika 2.3
http://www.fordscorpio.ee/eng/?page=engines
http://www.fordscorpio.ee/eng/?page=dohc
aaa i silnik Scorpio 2.3 oraz Galaxy to to samo jedyne co je rozni to plastki w kolo silnika, oraz ulozenie silnika w Scorpio wzdlozne a w Galaxy poprzeczne... :) wiec skoro ktos wstawil to do escorta a odleglosci miedzy podluznicami sa takie same jak w Fiescie to czemu by nie zrobic pomiarow :D i przemyslec nad 2.3 w fiescie... :twisted:
_________________

 
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 19 Wrz 2006, 19:53   

Mysle ze was to zainetersuje 2.0 l w fiescie bodajze z mondeo http://autoswiat.redakcja...sp?Artykul=7681 a tu 1,8 rozwiercony na 2.2 :D http://autoswiat.redakcja...sp?Artykul=9496 wybacz :)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez deejay 19 Wrz 2006, 20:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
WooYownik 
Prince of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 1130
Skąd: Pluton
Wysłany: 19 Wrz 2006, 20:04   

deejay napisał/a:
Mysle ze was to zainetersuje 2.0 l w fiescie bodajze z mondeo http://autoswiat.redakcja...sp?Artykul=7681 a tu 1,8 rozwiercony na 2.2 :D http://autoswiat.redakcja...sp?Artykul=7681
Pozdrawiam


dwa takie same linki podales..

wlasciwy link
http://autoswiat.redakcja...sp?Artykul=9496
_________________

 
 
easy
[Usunięty]

Wysłany: 19 Wrz 2006, 23:08   

Oba autka juz były na tym forum pokazywane
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Wrz 2006, 03:22   

wiem co to... ale z chęcią bym przeczytał jeszcze raz artukuł... ale trzeba się zalogować. Może ktoś zapoda opis i fotki?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 20 Wrz 2006, 07:51   

Piesek napisał/a:
wiem co to... ale z chęcią bym przeczytał jeszcze raz artukuł... ale trzeba się zalogować. Może ktoś zapoda opis i fotki?
Proszę bardzo - pierwszy link

"Bez zmarszczek
Ford Fiesta 2.0/140 KM

Z nadwozia 14-letniej Fiesty zniknęły wszelkie nierówności, co kompletnie zmieniło jej imageHistoria przedstawionej Fiesty od początku była trudna. W pierwszej wersji auto miało jaskrawozielony kolor lakieru i napędzał je silnik 1.8 16V z modelu XR2i/130 KM (choć z fabryki wyjechało jako 1.1). Jednak właściciel tylko dwa lata cieszył się samochodem. Pewnego weekendu, jesienią 2001 roku, kiedy zamienił się na auto z kolegą, Opel Astra wjechał z ogromną prędkością w jego Fiestę. Zniszczony pojazd nadawał się właściwie na złom.
Początkowo chciał auto zezłomować, ale przyjaciele przekonali go, żeby tego nie robił. Wtedy postanowił zająć się przebudową. Pojazd powstawał według nowego projektu. Auto miało być bardziej lśniące i lepiej wyposażone od poprzedniczki.
Mocno zdeterminowany fanatyk Fiesty oddał pojazd w ręce specjalisty. Tuner miał zająć się odnowieniem karoserii i dopasowaniem nowych blach. Nie robił jednak tego należycie. Samochód stał cały czas na powietrzu, nieosłonięty nawet od deszczu. Poszerzenia błotników nie zostały ocynkowane, jak wcześniej planowano, a jedynie zaszpachlowane. Rozczarowany właściciel zabrał Fiestę z warsztatu, udał się do przyjaciela, który po raz kolejny zachęcił go, żeby zrobić wszystko od nowa.
Zabrali się do roboty. Zespawano nowy dach. Nieznacznie poszerzono błotniki - z przodu o 2 cm, z tyłu o 4 cm. Aby zachować jednolitą, nienagannie gładką powierzchnię na obu błotnikach, wlew paliwa przeniesiono do bagażnika, a całe nadwozie ocynkowano. Rynienki w dachu i poszerzenia błotników zostały tak solidnie ocynkowane, że nie było potrzeby ich szpachlować. Następnie na przedłużonej masce, która nachodzi na przednie reflektory, nadając autu groźniejszy wygląd, wycięto wlot powietrza. Z drzwi usunięto klamki i zamki. Podobnie z wygładzonej klapy bagażnika zniknąły wszelkie oznaczenia i wytłoczenie na tablicę rejestracyjną. Przedni zderzak powstał z połączenia części z Forda i Audi RS. Uroku dodaje mu błyszczące wypełnienie z siatki. Tak właśnie "odrodził się" Ford Fiesta bez zmarszczek. Lakiernik naniósł ostatecznie kilka litrów "złota Azteków" - specjalnego lakieru, który mieni się w kolorach fioletu i złota.
Zamontowano sportowe, gwintowane zawieszenie z katalogu FK (koszt około 800 euro). Auto stoi nisko na kołach, dzięki sprężynom obniżającym o 80 mm. Na koła przygotowano 3-częściowe, 14-calowe felgi X-Dream.
Długie tygodnie trwały prace nad komorą silnika, gdzie pojawił się 2-litrowy fordowski motor o mocy 140 KM. Mocniejsze serce połączono z seryjną skrzynią biegów z modelu XR2i. O większą siłę zadbał zmieniony układ wydechowy. Sportowy kolektor (cztery oddzielne rury schodzące się w jedną) przejęto z Escorta RS 2000. Dalsza część wydechu pochodzi z katalogu Jetex/Fortex, właściciel wydał na nią ponad 600 euro. Przerobiony układ dolotowy otrzymał stożkowy filtr powietrza. Zadbano o szczegóły, elementy motoru są polakierowane (kanały dolotowe w kolorze nadwozia, pozostałe części na żółto) i wypolerowane.
Zewnętrzny wizerunek auta uszlachetniły chromowane dodatki i błyszczący lakier. Wnętrze dwuosobowego pojazdu upiększyły m.in. kubełkowe fotele pokryte dwukolorową skórą z XR2i, mała kierownica firmy Victor (o średnicy zaledwie 30 cm) oraz proszkowo lakierowana żółta klatka bezpieczeństwa.
W tym roku planowana jest przeróbka mechaniczna silnika. Wstawienie turbosprężarki ma podnieść moc jednostki do 210 KM.
http://grafika.redakcja.p...77258184766.jpg
http://grafika.redakcja.p...77258184780.jpg
http://grafika.redakcja.p...77258184790.jpg
http://grafika.redakcja.p...77258184797.jpg
http://grafika.redakcja.p...84812.jpg"

- drugi link:

"Ford po diecie
Ford Fiesta XR2i 2.2/190 KM

Gruby jest powolny. Ford Fiesta po odchudzeniu waży 880 kg - to ważne dla zwolenników dobrych osiągówNa co dzień właściciel auta ma do czynienia z wielkimi mocami. Jako zawodowy żołnierz jest dowódcą czołgu z 1500-konnym silnikiem. Jednak masa "służbowej" maszyny nie pozwala na wiele. Dlatego swoje idee Mario musi realizować w życiu prywatnym.
Sercem projektu jest silnik. Nowy układ wydechowy emituje hałas na poziomie przekraczającym 100 dB. Frezowana przez firmę Suhe- -Motorsport jednostka napędowa 1.8 nie potrzebuje tak głośnego wydechu, aby dobrze pracować. Zwiększenie pojemności motoru do 2,2 litra początkowo wymagło od kierowcy dyscypliny. Do czasu dotarcia silnika musiał on przestrzegać limitu 6000 obr./min. Przy tych obrotach Fiesta osiągała wspaniałą wartość 180 KM (seryjnie 130 KM). Po dobrym dotarciu moc wzrosła do 190 KM!
Bolid może wprawić w kompleksy właścicieli większych i potencjalnie mocniejszych samochodów, nawet tych legitymujących się mocą 300 KM. Stosunek wagi do mocy auta wynosi tu 4,63 kg na KM (np. Nissan 350 Z ma 5,1 kg/KM, a Su- baru Impreza 280 KM - 5,03 kg/KM). Obniżone zawieszenie oraz rozpórki Wichersa zmieniły samochód wagi muszej właściwie w gokarta. Z całością wspaniale komponują się lakierowane, 16-calowe alufelgi. Szersze opony wyglądałyby lepiej, ale pogorszyłyby osiągi, dlatego pozostał rozmiar 195/45.
Wszystko wykonano starannie, akcesoria pochodzą od znanych tunerów. Zadbano również o bezpieczeństwo. Podróżujących chroni aluminiowa klatka, a należyte trzymanie boczne zapewniają siedzenia Sparco z 6-punktowymi pasami. Wyczynowe są także hamulce.
Właściciel planuje kolejne modyfikacje nadwozia, m.in. mają być skrzydłowe drzwi i reflektory ksenonowe. Silnik otrzyma kompresor.
http://grafika.redakcja.p...06897816472.jpg
http://grafika.redakcja.p...06897816473.jpg
http://grafika.redakcja.p...16474.jpg"

To wszystko - więcej tam nic nie ma :)
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 1 Paź 2006, 19:02   

widzisz piesek jednak miałem racje bo mam scorpio w domu i wiem co tam sie dzieje

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 18:09 ]
a i sierre tez miałem i tam byl stary diese l 2.3 jeszcze z czasow PSA
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Lis 2006, 10:51   

no popatrz: fiesta mk3 rs2000:
http://cgi.ebay.co.uk/FIE...1QQcmdZViewItem
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.