Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006, 11:38 |
MK3 RS 2000 |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Cze 2004, 14:26 MK3 RS 2000
|
|
|
CZY DA SIĘ ZAŁOŻYĆ SILNIK OD ESCORTA RS 2000 DO MK3?
JEŚLI TAK TO CO TRZEBA PRZEROBIĆ? |
|
|
|
 |
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Cze 2004, 22:43
|
|
|
powiedz jeszcze jaki masz aktualnie silnik. bo jezeli masz zamiar wkladac 2 litrowy silnik w miejsce 1.1 na gazniku to mowiac delikatnie to sobie podaruj za duzo przerobek i nie chodzi tylko o silnik ze skrzynia. dojdzie cala reszta od zawieszenia, przez hamulce, zbiornik paliwa na instalacji elektrycznej konczac. slowem NIE OPLACA SIE |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Cze 2004, 12:50
|
|
|
KOMORA SILNIKA, ZAWIESZENIE I CHAMULCE OD 1,6 XR2I, PO PRZERÓBKACH, WIEM ZE BELKA BYŁA INNA W 1,8 XR2I I TO MOZE BYĆ PROBLEM? |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Cze 2004, 14:16
|
|
|
No wreszcie jakieś konkrety
jeżeli ci to pomoże to masz link do strony o wsadzaniu różnych dziwnych rzeczy do fiesty
http://www.zetecinside.com/xr2/pictures5.htm
Link dotyczy co prawda wsadzania 2.0 do fiesty mk1 ale myślę że ci on pomoże choćby w ogólnym pojęciu zakresu przeróbek .
Poza tym proponuję odwiedzenie stronki Joego a na niej działu linki i poszperanie na stronkach znajdujących się tam ( jest trochę o wariatach którzy robiąz poczciwych ikserek latające trumienki :wink: ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Dynamike [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Cze 2004, 21:42
|
|
|
dwulitrowy zetec w mondeo jest gabarytowo nieco mniejszy niż motor w escorcie rs2000, podobno dlatego że ten drugi jest na łańcuchu (tak słyszałem... ) |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 1 Maj 2006, 18:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Dynamike [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Cze 2004, 09:20
|
|
|
[ nie jestem zbyt oblatany w temacie budowy każdego fordowskiego silnika, a swoją wypowiedź oparłem na tym co przeczytałem kiedyś na starym forum.
http://www.forum.tuning.i...pic.php?t=33785
Taką informację jaką ja zamieściłem znalazłem w jednej z wypowiedzi Mellowa, a że nikt wtedy nie protestował to założyłem że jest to prawda.
Zeby nie było niedomówień to podaje cytat: Cytat: | Ja widzialem w Niemczech Fieste z tym silnikiem ( RS 2000 z łancuchem ) |
|
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 1 Maj 2006, 18:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Cze 2004, 11:25
|
|
|
silnik z escorta rs2000 sobie daruj,to jest stara i w porównaniu do zeteca ciężka konstrukcja.ten silnik to zupełnie coś innego niż zetec,mimo,że wygląda podobnie.te silniki co w rs2000[niestety nei wiem jak sie nazywa ten typoszereg]były montowane też w sierkach wydaje mi się,ze wywodzą się z silnika pinto,bo ten z rs2000 ma taką samą średnice tłoka,ale pinto było napędzane paskiem na ten z rs2000 jest na łańcuchu i to troche burzy moją teorie.ten silniczek z rs2000 jest dłuższy od zeteca,bo ma większą średnice cylindrów,a łańcuch sam w sobie chyba nie ma na to aż takiego wpływu,właśnie przez tą dużą długość odradzałbym montowanie go poprzecznie w fiescie,bo może mieć ciasno,mam lepszą propozycje,a nawet dwie propozycje:
propozycha numer jeden:
kup silnik i skrzynie biegów z cały zawias i hamulce przód z mk3 1.8 i to wsadź do swojego auta,ten 1.8 to jest zetec.
propozycja numer dwa:
jeżeli chcesz koniecznie silnik 2.0 to kup to co w punkcie pierwszym i goły silnik z mondeo,już spiesze wyjaśniać,dlaczego nie lepiej kupić zaraz silnika z mondeo 2.0.
silnik 2.0 z mondeo to też zetec,ale w mondeo ma zupełnie inny osprzęt,jest inaczej "opakowany" i z takim opakowaniem nie wciśniesz go do fiesty.do tego gołego silnika zakładasz osprzęt z 1.8 i miske olejową i koło zamachowe i pakujesz do fiesty,tu to masz opisane: http://www.zetecinside.com/xr2/stepbystep.htm
osobiście polecałbym wersje z 1.8,bo prościej a te 0.2litra to moim zdaniem różnicy nie robią.
pozdrawiam mat |
|
|
|
 |
maras555 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Cze 2004, 23:15
|
|
|
nie klocic sie :PPPP kolega Dynamike ma racje, ja wlasnie jestem przed wymiana w swojeje fiestce paska rozrzadu i zajechalem do mechanika i mowil abym sprawdzil czy mam w swoim zetec-ku lancuch czy pasek bo starsze generacje silnika zetec mialy lancuszki :cfaniak: |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Cze 2004, 12:12
|
|
|
DZIĘKI,
JUZ WYCZYTAŁEM NA STRONIE ANGIELSKIEJ ZE RS2000 JEST ZA CIĘZKI.
MONDEO WCHODZI BO KUMPEL WSADZIŁ I WIEM CO TRZEBA PRZEROBIC ZEBY WSADZIC GO DO FIESTY.
NIE CHODZIŁO MI O 0,2 CM POJ. ALE O 150 KM I 196 NIUTONÓW:)
A JESLI CHODZI O SILNIK 1,8 TO POSIADAM XR2I KOMPLETNE ALE 1,6 8V. I WOLE TEN SILNIK ZE WZGLĘDU NA ELASTYCZNOŚĆ.JESLI ZMIENIAC TO NA COS MOCNEGO.
A JESZCZE JEDNO ZAWIESZENIE I HAMULCE W XR2I 1,6 I 1,8 16V CZY TEZ RS BYŁY TE SAME ZA WYJĄTKIEM TYLNIEGO STABILIZATORA I 1,8 MIAŁA KRUTSZE SPRĘŻYNY Z TYŁU O 2CM (WSKAZÓWKA DLA CHCĄCYCH OBNIŻYĆ NORMALNE FIESTY WMIARE NISKIM KOSZTEM)
A SILNIK RS 2000 TO PRZEROBIONY SILNIK SIERRY |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 19 Cze 2004, 10:33
|
|
|
To może zrób jeszcze inaczej wsadź sobie 1,6 turbo i wtedy dopiero możesz szaleć z kuniami i niutonami.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
cinot [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Lut 2006, 20:42
|
|
|
Rycho napisał/a: | To może zrób jeszcze inaczej wsadź sobie 1,6 turbo i wtedy dopiero możesz szaleć z kuniami i niutonami.
Rycho |
Hehhehe sorry że wyciagam ten temat ale musiałem.
Rycho przewidział przyszłość ;-) |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Lut 2006, 22:54
|
|
|
a mówiłem odrazu że to nie jest bzdura z tymi swapami.
Choć miło zobaczyć swój pierwszy post na tym FORUM |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2 Maj 2006, 22:26
|
|
|
PUMA napisał/a: | :devil: a mówiłem odrazu że to nie jest bzdura z tymi swapami.
Choć miło zobaczyć swój pierwszy post na tym FORUM |
no tak a teraz szykuje sie cos naprawde mocnego w twoim wykonaniu 2.0 turbo -tam to juz ostro trzeba bedzie szukac trakcji-trzymam kciuki
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Maj 2006, 23:27
|
|
|
Ja nie ogę Puma... to ty kiedyś też zadawałeś pytania ale to się dziewni czyta |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 05:20
|
|
|
djpleban napisał/a: | Ja nie ogę Puma... to ty kiedyś też zadawałeś pytania ale to się dziewni czyta |
Co wiecej nadal je zadaje |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Danio

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 40 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 12:16
|
|
|
hehe a ja sie normalnie oburzyłem jak kolega pablonas się spytał co to masz za autko i potraktował Cię jak młodego łepka co to chce mieć jak najwięcej
normalnie Puma jesteś zdolna dziewczyna ..pozdrówka dla Ewy |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 22:04
|
|
|
a ja tak dizisaj myslalem na 2.3 z galaxy to ma 4 czy 5 garkow?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 22:09
|
|
|
Dario nikt tego nie wkładał do Fiesty, rozwiercają 2,0 na prawi 2,2 ale nie słysząłem żeby ktoś wsadził z Galaxi |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 4 Maj 2006, 15:36
|
|
|
a Ja wlasnei widizalem wlozone 2.3 z galaxa do eska... wiec pomyslalem ze moze do fiony tez by weszlo... trzeba by bylo sie zainteresowac!! |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Maj 2006, 15:49
|
|
|
jesli jest to rozwiercony 2,0 to wejdzie ale może być blok wiekszy i bedzie dupa. Esiek ma wiecej miejsca pod maską |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|