[MK3] Problem z grzaniem w środku - za wysoka temperatura |
Autor |
Wiadomość |
AeRJot [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 16:59
|
|
|
czyli to ze są miekkie to dobrze czy zle bo sie pogibiłem ... sorki za moze i głupie pytania, ale jestem informatykiem a na samochodach znam sie tyle ile zrobiłem przy moich padlinkach |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 17:02
|
|
|
bardzo dobrze że miękkie są. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
AeRJot [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 17:09
|
|
|
hmm, reasumując ... wszystko działa bo są miekkie przewody, czyli jest drożna, nie gotuje sie, wiec jest sprawny układ chłodzenia ..... czujnik nowy termostat nowy, płyn nowy .......
jest super, operacja sie udała ale pacient zmarł .... juz chciałem chłodnice kupowac bo jest to dośc upierdliwe i miałem nadzieje ze pozbede sie tej uciązliwości .... a teraz .... znów brak pomysłów ..... noż chyba sie wścieknę ..... |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 17:14
|
|
|
ostatnia rzecz.. czy na pewno obudowa nagrzwnicy się zamyka? tzn czy jak pociągniesz ten przełącznik to jest chłodne powietrze? tak niby pisałeś .. ale... |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
AeRJot [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 17:18
|
|
|
przy dociaganiu w każda strone (ciepło-zimno) słychac udezenie tej klapki, a wymieniałem dystrybutor przy remoncie wnętrza bo to co mialem ... to były resztki i wtedy leciało nonstop letnie powietrze, a po wymianie to sie skończyło i ... nagle po kilku miesiacha ciepła (wiec nie ruszane) nagrzewnica zaczeła walic po kopytach ..... wiec jestem pewien ze sie domyka i wtedy leci chłodne (relatywnie przy tych temp) powietrze, nawet na nogi (czyli nagrzewnica wali na stopy, a na kostki leci chłodne powietrze)
a pozatym .. to nie ciepłe powietrze grzeje, tylko ciagle goraca nagrzewnica ... tak mocno promieniuje |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 17:49
|
|
|
pisałem ci pod kątem tego co miałem ostatnio.. w tej sytuacji ja poddaje się.. jedynie co mogę wymyślić to dalej to, ze twój duzy obieg jest gdzieś przytkany. w sumie mi wąż od chlodnicy też sie uginał. był miękki ale to ten wredniak termostat został wymieniony . chłodnica miała niby ta sama temp przy wlocie i wylocie, ale jakos ten mniejszy obieg mnie dogrzewał wsrodku. nagrzewnica mogła robić za saune. więc nowa chłodnica.. a u ciebie to naprawde nie wiem.. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
szymon [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2006, 20:57
|
|
|
Witam!
Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem fiestki . Nie chce dublować tematów dlatego pytam tutaj. Też mam problem z ogrzewaniem tyle że chyba wiem co jest u mnie przyczyną. Niezależnie od ustawienia pokrętła zimne/ciepłe cały czas leci mi ciepłe powietrze. Napęcie do elektrozaworu dochodzi ok (dla zimnego 12V dla ciepłego 0V dla ustawień pośrednich idą impulsy) dlatego sądze że uszkodzony będzie ten elektrozawór. I w związku z tym moje pytanie gdzie moge go dostać (czy w ostatecznosci musi to być serwis) i ewentualnie ile moze on kosztować lub czy istnieje możliwość jego naprawy, może komuś się udało? A może to wogóle nie jest wina tego elektrozaworu?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 17 Sie 2006, 10:12
|
|
|
Szymon to jest właśnie ten zawór, koszt z tego co pamiętam to około 140zł znajdziesz w sklepie internetowym lub jakimś sklepie fordowskim i chyba tez na allegro. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
szymon [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Sie 2006, 14:47
|
|
|
140 troche dużo, a na allegro nie znalazłem :(. Dzięki za info!
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 08:33
|
|
|
ciekawe co tam nasz nieszczęśnik zrobił z tym ogrzewaniem |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
AeRJot [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 08:41
|
|
|
.... sandały sobie kupiłem .... a powaznie ... po rozebraniu całego ukłądu chłodzenia i przeczyszczeniu wszystkiego (chłodnica, nagrzewnica itp) wymianie kilku nadgryzionych zebem czasu przewodów ... nadal grzeje ale zdecydowanie mniej na tyle ze jest to do zniesienia ... ale tak na prawde problem nie zniknął i nadal nei znam odpowiedzi na pytanie ... czemy bydle tak dogrzewa srodek ..... |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 09:15
|
|
|
mówiac szczerze ja nawet nie wiem czy jest jakiś zawór na nagrzewnice.. nie dokopywałęm się do tego bo nie musiałem. w nowszych wiem że jest. mi też grzeje nagrzewnica, bo czułem troche po nogach dopóki nie poskładałem tej całej obudowy. współczuję... :-( |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 23 Sie 2006, 00:34
|
|
|
Zaworu żadnego tam nie ma. W mk4 jest a w mk3 nie. Coś musi być nieszczelne, bo to inaczej niemożliwe - może być tak jak Szynszyl wyżej pisze: może coś z obudową?! |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|