Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Syczenie w zbiorniku wyrównawczym
Autor Wiadomość
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sie 2006, 11:59   [MK3] Syczenie w zbiorniku wyrównawczym

Przy nagrzanym silniku syczy powietrze w zbiorniku wyrównawczym Czy to normalne?
Płynu mi nie ubywa 1300km i jest tyle samo Płyn jest czysty Proszę o poradę

p.s Gdzie jest złącze diagnostyczne bo u mnie przy akumulatorze to jest takie podwójne zaślepione czerwonymi zatyczkami Czy to to? kaput
Ostatnio zmieniony przez sowa 22 Lut 2010, 20:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
chary 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 39
Dołączył: 05 Kwi 2005
Posty: 52
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21 Sie 2006, 12:37   

to chyba normalne bo u mnie też syczy :he:
_________________
Autogiełda
Wędkarstwo Warmia Mazury
Motoryzacja
Giełda motocyklowa
 
 
 
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sie 2006, 12:57   

Dzięki. A co z tym gniazdem diagnostycznym? Może ty coś wiesz? Gdzie go szukać?
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 40
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 21 Sie 2006, 13:15   

wymień korek może już się psuć
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
abla
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sie 2006, 14:51   Re: Syczenie w zbiorniku wyrównawczym

sawcio1234 napisał/a:
Przy nagrzanym silniku syczy powietrze w zbiorniku wyrównawczym Czy to normalne?
Płynu mi nie ubywa 1300km i jest tyle samo Płyn jest czysty Proszę o poradę

Masz nieszczelny korek. Wymień go.
sawcio1234 napisał/a:
p.s Gdzie jest złącze diagnostyczne bo u mnie przy akumulatorze to jest takie podwójne zaślepione czerwonymi zatyczkami Czy to to? kaput

Tak, to jest to, a dokładnie to jest to czarne złącze. Jeśli masz oba czarne to dojdziesz po kolorach przewodów - poczytaj tu http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=18242
Pozdro :)
 
 
palic
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sie 2006, 16:08   

A czy w zbiorniku wyrównawczym powinno byc odpowietrzenie jakies? bo ja mam szczelny korek i po nagrzaniu silnika odkrece to spore cisnienie jest-słychac jak powietrze uchodzi
Czy tak powinno byc? czy raczej cisnienie w zbiorniku podczas jazdy powinno sie wyrównywac ui powietrze powinno uchodzic np korkiem?
Pozdr
palic
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 22 Sie 2006, 16:18   

zagotuj wode w cvzajniku, ale najpierw zaspawaj gwizdek .. :cojest: :cojest: :cojest: :cojest:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Sie 2006, 16:38   

Proszę kolegę szynszyla o wyrażanie się odrobinkę jaśniej z góry dziękuję notw
 
 
palic
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sie 2006, 16:57   

zrozumiałem ze powinno byc odpowietrzenie, czyli jak mam duze cisnienie po nagrzaniu silnika to znaczy ze odpowietrzenia u mnie nie ma?
Czy to moze miec zwiazek ze słabszym , zamulonym autem po nagrzaniu?
Pozdr
palic
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 22 Sie 2006, 18:44   

sawcio1234 napisał/a:
Proszę kolegę szynszyla o wyrażanie się odrobinkę jaśniej z góry dziękuję notw
ciecz czy to w czajniku czy w układzie chłodniczym po zagrzaniu paruje, powiększa objętośc ----- czyli powoduje wzrosty ciśnienia. jak ten korek bedzie super szczelny to rozwali cały układ w stylu wybuch i dlatego powinien przepuszczać przy wzroście ciśnienia ponad miarę.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Sie 2006, 19:50   

I o takie odpowiedzi chodzi jasno i dla wszystkich Czyli zamykając temat "niech syczy to go nie wyrwie z pod machy" Amen
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.