Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:52 |
[MK3] Pompa paliwa - 1.8D |
Autor |
Wiadomość |
Dark_Dog [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sty 2006, 11:58 [MK3] Pompa paliwa - 1.8D
|
|
|
Temat wałkowany na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Czy jest w tym silniku pompa paliwowa? Od zbiornika (pod tylna kanapą) idzie tylko czujnik paliwa. Po właczeniu zapłonu nie słysze "bzzzzz" i ogolnie zabardzo nie widac tej pompy. Czy to mozliwe zeby jej nie bylo? Mam problemy z odpalaniem fiesty jak jest zimna, pare sekund krecenia rozrusznikiem, ale to raczej nie wina kompresji bo nie bierze oleju.
Pogrzebalem troche w silniku i okazalo sie ze jakiś tłoczek nie działa, dostaje prąd ale nie pracuje. Znajduje sie on tutaj:
Do czego on sluzy, gdzie moge go kupic i za ile? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Lut 2010, 13:57, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Sty 2006, 15:40
|
|
|
Pompy paliwowej chyba nie ma jest tylko wtryskowa i ona sobie sama z baku zasysa paliwo, napęd ma mechaniczny wiec nie włączas ię na chwile po wlączeniu zapłonu - to co u ciebie nie działa to mi podchodzi pod zaworek odcinający paliwo... a jak jest z gaszeniam silnika i praca na wolnych? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mdcs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004 Posty: 161 Skąd: Płock
|
Wysłany: 14 Sty 2006, 18:20
|
|
|
Jasne, że pompy nie ma elektrycznej. Wtryskowa sobie ssie paliwko.
Zrób dokładniejsze foto swojej pompy z tym "tłoczkiem"
Przyczyny trudnego odpalania były już wałkowane nie raz.
To że nie bierze oleju nie znaczy, że ma dobrą kompresję.
spr. też świece żarowe i problem z cofającym się paliwem (np. nieszczelność na uszczelkach filtra paliwa, zaworku zwrotnym, łączówkach, itd....) |
_________________ było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.
jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd |
|
|
|
|
_-MoKrY-_
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 211 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Sty 2006, 18:21
|
|
|
jest pompa wtryskowa Pod Maską i to ona wszystko robi |
_________________
|
|
|
|
|
Pablooo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lis 2004 Posty: 13 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 14 Sty 2006, 21:26
|
|
|
Zaloz sobie przezroczysty przewod i zobacz jak pieknie cofa sie paliwo:) albo sprawdzisz caly uklad gdzie dostaje sie powietrze (z mojego doswiadczenia wiem ze wcale to nie takie latwe)albo zaloz sobie zaworek zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. |
|
|
|
|
_-MoKrY-_
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 211 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15 Sty 2006, 12:30
|
|
|
lepiej miedzy filtrem paliwa a bakiem, i wtedy trzeba sie przjrzeć jak wyglada sytuacja przy filtrze. Może też pomóc wymiana samego filtra paliwa, powiedzmy że na coś lepszego niż FILTRON |
_________________
|
|
|
|
|
Pablooo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lis 2004 Posty: 13 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 15 Sty 2006, 13:25
|
|
|
mozna tez tak tylko po co???ja wymienilem przewody paliwowe,zapinki,filtr i niby wszystko jest ok a dalej lapie gdzies powietrze,tu troszke tam troszke....Wiec jesli chce poprostu wstawac rano i palic bez problemu to polecam zalozyc miedzy filtrem a pompa,zapali na dyk na tym paliwie i za ten czas dopompuje sobie nowego... |
|
|
|
|
Dark_Dog [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sty 2006, 16:01
|
|
|
Ten tłoczek to ponoć przyspieszacz zapłonu i powoli pracuje dlatego sie wydawalo ze nie dziala. Bardzo mozliwe ze mi sie paliwo cofa, jak bede mial czas i przezroczytą rurke to sie przekonam =] |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Sty 2006, 16:06
|
|
|
Przyśpieszacz zpłonu mówisz,,, moze i przyspieszacz, ale napewno nie zapłonu, bo to diesel i zapłonu nie posiada... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mdcs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004 Posty: 161 Skąd: Płock
|
Wysłany: 16 Sty 2006, 16:48
|
|
|
to korektor wyprzedzenia wtrysku... |
_________________ było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.
jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd |
|
|
|
|
Pablooo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lis 2004 Posty: 13 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 16 Sty 2006, 17:07
|
|
|
i znowu z tym zaplonem w Dieslu:) moze nie ustawia sie zaplonu ale kazda regulacja przy wtryskach czy pompie potocznie nazywana jest ustawianiem zaplonu i dla mnie jak i dla wielu zawsze tak pozostanie ...:) |
|
|
|
|
_-MoKrY-_
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 211 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16 Sty 2006, 20:38
|
|
|
jak sie już czymś jezdzi to wypadało by cos wiedziec na temat maszyny jaką sie urzytkuje,
człowiek całe życie się uczy więc kiedy mówimy o silniku diesla starajmy sie być precyzyjni i nazywać rzeczy po imieniu (dotyczy się to wszystkiego zresztą ) zapobiegnie to niedomówieniom, a tematy będą klarowniejsze, bardziej przejrzyste
życzę tego wszystkim użytkownikom, również i sobie by być w stanie przekazać najpełniej jak to mozliwe co mamy na myśli pisząc swoje wypociny ;P
POZDRAWIAM |
_________________
|
|
|
|
|
|