
|
Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:14 |
czujnik polozenia przepustnicy...? |
Autor |
Wiadomość |
front247 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lis 2005, 09:42 czujnik polozenia przepustnicy...?
|
|
|
takie male czerwone badziewie ,mocowane na 2 wkręty to czujnik pol.przepustnicy?nie mam pewnosci na 100 ,wiecv pytam,wychodza od niego 3 przewody na tych przewodach starla sie izolacja,wszystkie byly ze soba zwarte(czytalem ze warto zaizowlowac,bo od tego wariuja obroty),to juz wiem
ja jednak chcialem te przewody wymienic,pytanie jak ten czujnik rozebrac ,probowalem ale to plastik i niechcialbym czegos uszkodzic,a 2 pyt to jak zmierzyc czy sprawdzic czy on nie jest zwalony(szukalem na archiwum ale nie natrafilem .bo na przyklad o krokowcu to znalazlem wszystko ,lacznie z naprawa i demontazem.dzieki pzdr
[ Dodano: Wto Lis 01, 2005 08:52 ]
gdzies cos mi sie obilo zeby zmierzyc omomierzem
zmierzylem
miedzy 1 a 3 1.2 plynnie do 4.8koma
miedzy 2-3 to samo tylko w drugą strone
no i czy to ok czy zepsuty? pzdr for all |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 1 Lis 2005, 10:35
|
|
|
To są prawidłowe oporności:
Sprawdź najpierw kable i tą wtyczkę - wszystko musi byc czyste i miec dobry styk. Niektórzy rozbierają ten czujnik, ale to na długo niewystarczy i lepiej isc na jakis szrot i kupic inny sprawny i tyle. Aha najlepiej wybrac się tam z omomierzem, żeby sprawdzic czy napewno dobry! |
Ostatnio zmieniony przez jackrzec 1 Lis 2005, 10:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
warior [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lis 2005, 10:43
|
|
|
podłącze sie do pytania żeby nie zakładać nowego tematu.U siebie miałem czujnik z parametrami: Weber PF07/01, a kupiłem bo tylko taki był na szrocie (w stanie idealnym)Weber PF07/03.Będzie pasowało? jest jakas różnica?
dzięki |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 1 Lis 2005, 11:37
|
|
|
załóz to sie okaże |
_________________
 |
|
|
|
 |
front247 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lis 2005, 11:37
|
|
|
ja mam wartosci ale nie w omach
tylko w kiloomach,o co tu chodzi? :lol:
[ Dodano: Wto Lis 01, 2005 10:38 ]
no i zaizolowalem te kable ,zaraz ide sprawdzic ,zeby tylko bylo git to bedzie pieknie :lol: :lol: :lol: |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 1 Lis 2005, 11:39
|
|
|
jeden kilom - to tysiąc omów (1 kOm -> 1000 Om). |
_________________
 |
|
|
|
 |
front247 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lis 2005, 14:14
|
|
|
ok ,ja znam przelicznik ale wartosci sie nie zgadzaja,chociaz jak przed chwila zaizolowalem te kable to......obroty nie przestaly zostawac po nacisnieciu gazu,czyli problem zostal ale... :lol:
przestalo calkowicie szarpac przy gwaltownym przyspieszaniu,po prostu plynnie sie wkręca,czyli cos tam na cos pomoglo,jest ok
natomiast jesli chodzi o te zostajace obroty po nac.pedalu gazu,to zaobserwowalem na postoju ze ten silnik krokowy po prostu ich natychmiast nie odbija ,tylko po 5-8sekundach,i nie plynnie ale skokowo,wiec biore sie za ten silnik(instrukcje demontazu znalazlem u was za co dzieki )
jesli dobrze kombinuje to niech to tylko ktos z was potwierdzi skinieciem ,bo nie chce mi sie na darmo wykrecac tego krokowca(zimno jest troche :lol: )pzdr |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|