Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:18 |
dym z okolic wyłączników przy kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Lip 2005, 07:50
|
|
|
WIeca tak... wszystko wskazuej iż poprostu ford dał dupy z trwałością elemętów skoro się topią od ciepłego nadmuchu... a i nie trzeba włączać wycieraczek zeby zrobić zwarcie... nawed jak przełaczyk jest w pozycji "wyłączone: to i tak tam cały czas płynie prąd... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bartboro [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Lip 2005, 07:52
|
|
|
Mafios napisał/a: | chlopie daj spokoj jogurtowi czasami majaczy ale dobry chlopak z niego |
Wiem wiem i wiedzę też ma nie małą (podlizać się zawsze warto ) |
|
|
|
 |
bolek [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Sie 2005, 17:12
|
|
|
Przerabiałem dokładnie to samo. Za 150 wymieniłem cały przełącznik i pomogło na 2 tygodnie. Potem zaczęło się dokładnie to samo.
A przyczyna prawdopodobnie jest banalna. Inny elektryk odłączył przewód łączący akumulator z masą samochodu (dokładniej z półką na której stoi akumulator), wyczyścił styki (rdza, że aż hej). Jak na razie pomogło i dymek przy odpalaniu znikł. Cała zabawa kosztowała mnie "dyszkę"
Ponoć problem wziął się stąd, że prąd zamiast iść na samochód kumulował się na cieniutkim kabelku i przełączniku. |
|
|
|
 |
bartboro [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Sie 2005, 22:53
|
|
|
bolek napisał/a: | Przerabiałem dokładnie to samo. Za 150 wymieniłem cały przełącznik i pomogło na 2 tygodnie. Potem zaczęło się dokładnie to samo.
A przyczyna prawdopodobnie jest banalna. Inny elektryk odłączył przewód łączący akumulator z masą samochodu (dokładniej z półką na której stoi akumulator), wyczyścił styki (rdza, że aż hej). Jak na razie pomogło i dymek przy odpalaniu znikł. Cała zabawa kosztowała mnie "dyszkę"
Ponoć problem wziął się stąd, że prąd zamiast iść na samochód kumulował się na cieniutkim kabelku i przełączniku. |
Szczerze mówiąc to trochę to bez sensu ... Jak prąd się może kumulować ew. energia ale wątpie żeby słaby styk powodował, że energia się kumuluje w przełączniku. ew. Większy płynąłby prąd ze względu na większą rezystancję połączenia. Trochę mi to bajkami zalatuje |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Sie 2005, 23:08
|
|
|
Nie to ma sens, - tak samo jak w lampach się robi tzw choinka albo dyskoteka, keidy z kierunkiem lub stipem zapala sie wszystko inne w lwmpie - w 99% przyczyną jest zła masa i prąd zamiast iśc po wytyczonej drodze ze względy na zły styk idzie po innych obwodach - tu może być podobnie gdyż akuter w przełaczniku zawsze płynie prąd i własnie chyba to jest masa (odpowiedzialna za zaparkowanie wycieraczek w pozycji spoczynklowej)... jeśli gdzies jest zły styk może zamiast na karoserie walić przez przełacznik... i dopiero na silniku na karoserie... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bolek [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Sie 2005, 19:59
|
|
|
Szczerze mówiąc to trochę to bez sensu ... Jak prąd się może kumulować ew. energia ale wątpie żeby słaby styk powodował, że energia się kumuluje w przełączniku. ew. Większy płynąłby prąd ze względu na większą rezystancję połączenia. Trochę mi to bajkami zalatuje [/quote]
Wierz lub nie.
Dymek leciał i nie leci od czasu przeczyszczenia tego styku |
|
|
|
 |
michalford
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Wiek: 41 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16 Wrz 2005, 13:18
|
|
|
zaden prad ani energia sie tam nie kumuluje tylko po prostu to czym sa przesamrowane elementy plastikowe w przelaczniku pod wplywem ciepla roztapia sie i splywa na sciezki i wtedy zwiera. w tym wlasnie smarze sa baaardzo drobniutkie opilki ktore zwieraja, bo jak wiadomo ten smar co tam jest nie zwiera. a te opilki pochodza ze sciezek, bo jak ruszmy dzwigniami wycieraczek to sila rzeczy minimalnie sie te sciezki scieraja. a rada na to jest jedna - dobrze wyczyscic caly przelacznik w srodku i przesmarowac np. wazelina techniczna same plastikowe elementy. robilem tak juz w 4 fiestach i ZAWSZE pomoglo! |
_________________ fiesta 1.1i C 1990 |
|
|
|
 |
Pietrek [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Wrz 2005, 19:35
|
|
|
tez mam to samo i dziala mi tylko szybkie wolne i czasow cos szczelilo i dyme dwa razy co doradzicie rozebrac i wyczyscic styki czy juz po taim zwarciu nie bedzie co ratowac?? |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.