Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 3 Maj 2006, 13:13 |
CVH , XR2 , Podniesienie Mocy w 1.6 , remont |
Autor |
Wiadomość |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 10 Sie 2005, 10:02 CVH , XR2 , Podniesienie Mocy w 1.6 , remont
|
|
|
w poniedziałek zaczynam remont silnika w racingu.obróciła się panewka więc wał idzie do szlifu, głowice trzeba splanować, wymienić panewki i pierścienie.Mam pytanie co można zrobić przy okazji ,żeby zwiększyć moc tego silnika. Przypominam ,że jest to 1.6 cvh.
aha i jaki olej radzicie zastosować po remoncie? |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 23 Cze 2006, 19:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 10 Sie 2005, 10:23
|
|
|
no poza mocnym splanowaniem głowicy można sie pobawić w polerke kanałów dolotowych i wydechowych, oraz wydech 4-2-1 i wydajniejszym gaźniku i nic poza tym |
_________________
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Sie 2005, 15:30
|
|
|
Planowanie glowicy bez lepszego walka daje znikome efekty. Jednak mimo wszystko mozesz to juz wykonac razem z wygladzeniem i powiekszeniem kanalow dolotowych (bron boze dolotow nie poleruj!!!). Wyloty tez wygladz i powieksz nieco i te mozesz podpolerowac. Ja w CVH glowice zdjalem milimetr. Nie wiem jakie masz zasilanie ale bardzo by pomogly gazniki webera dwugardzielowe. Mozesz odlezyc troche kolo zamachowe. w kanalach podetnij prowadnice zaworowe tak zeby nie wystawaly a konczyly sie na sciance zaworu. Wypoleruj zawory i dotrzyj je na nowo. Jesli wydechy beda nadpalone lekko to daj zrobic na nowo katy na nich i wtedy dotrzyj.
Idealny bylby dobry walek rozrzadu sportowy ale o takie ciezko - moze ja bede mial pod koniec roku cos do sprzedania.
Kurcze tak na szybko nic mi do glowy nie przychodzi wiecej. Jakby co to pytaj dalej |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 10 Sie 2005, 22:29
|
|
|
silnik jest zasilany dwugardzielowym weberem. Orientujesz się Qzyn jak jest z wałakami w anglii bo siedzi tam mój koleś i jak coś to może mi kupić. |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Sie 2005, 10:14
|
|
|
Jak masz kontakty w anglii to stary wal tam jak w dym A ja cie na przelomie roku wykorzystam Walki kosztuja tamw porownaniu ze swiatkiem smieszne pieniadze a Angole to jedni z lpeszych tunerow Fordow. Polecam strone www.burtonpower.com albo www.burtonpower.co.uk juz dokladnie nie pamietam Walki kosztuja tam w okolicach 800zł. Jest jednak jedno ale... Zeby mocny walek dobrze pracowal to musisz miec do niego twardsze sprezyny, sportowe popychacze (iedalnie by bylo jakbys dopadl mechaniczne) i regulowane kolo paska rozrzadu. Mozesz to kupic tam jako "Kit" ale cena wynosi wtedy ok 1500zł. Jesli bys sie decydowal to polecam ci walek CVH 33.
[ Dodano: Czw Sie 11, 2005 11:32 am ]
Jest jeszcze jedna opcja. Byc moze bede mial do sprzedania walek z takiej dosc rzadkiej wersji 115 konnej. To wlasnie ta fiesta jezdzila na mechanicznych popychaczach i jeszcze nie wiem czy sam go bede wkladal czy nie. Jesli nie to bedzie u mnie lezal ten walek - jest troche ostrzejszy od serii i bede mial tez w zapasie twardsze sprezyny zaworowe. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.