Na wstępie nadmienię, że nie jest to pierwszy pasek który w życiu wymieniam ale pierwszy we Fieście
Kupiłem oryginalny pasek elastyczny dla beznapinaczowego układu napędowego osprzętu silnika ...ot tak ładnie się to nazywa.
W komplecie znajduje się:
* pasek klinowy - wielorowkowy na alternator - wspomaganie układu kierowniczego
* śruba z nakrętką - do montażu
Na stronie sklepu z częściami do Forda jest jeszcze dopisek że:
Montaż - wymiana paska jest możliwa tylko przy wykorzystaniu zestawu, które jest w komplecie z paskiem (no ale tam jest tylko ta śrubeczka)
I tu moje pytanie:
Czy do montażu wystarczy ta śrubeczka??? ...bo mi się coś nie wydaje. Czy potrzebuję jeszcze tej takiej fajnej blaszki na koło pasowe po którym pasek powinien się wślizgnąć?
Jeżeli tak to idzie to gdzieś dokupić?
....no bo zgłupiałem trochę i nie chcę odstawiać druciarstwa ze śrubokrętem
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 479 Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Lut 2018, 17:19
Ta fajna blaszka na koło pasowe jest zwykle w komplecie z paskiem/paskami. Widziane w sklepie z częściami do Forda. Luzem niestety nie widziałem. Jak nie chcesz tego zakładać sam, to może skorzystaj z pomocy jakiegoś ogarniętego mechanika. Np. w Focusie MK2 w silniku 1,6 115KM są dwa paski bez napinacza.
https://ford.sklep.pl/product-pol-15841-pasek-wieloklinowy-napedu-alternatora-klima-1-6-DURATEC.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.