|
Zamknięty przez: van 9 Maj 2017, 12:30 |
Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) ) |
Autor |
Wiadomość |
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 11 Kwi 2016, 21:15 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
1. NICK: Peedro
2. IMIĘ: Paweł
3. MODEL: Ford Fiesta
4. WERSJA: Chianti
5. ROCZNIK: 1994
6. SILNIK: 1,4 CVH EFI
7. OPIS AUTA: Na wstępie przepraszam Kamiloche obiecałem mu że jego kundla ogarnę, ale jednak jest zbyt zgnity i za dużo zdrutowany by, po pierwsze to ogarnąć dosyć szybko i wyrobić się na zlot i po drugie, by się to ogólnie opłaciło. Nie zmienia to faktu że wiele części z jego mk3 z silnikiem RS1800 włącznie, wyląduje w tym wozidle.
A przechodząc do Meritum. Kupiłem za 800 zł Chianti z uwaga oryginalnie montowanym 1,4 CVH EFI (spowiedziałem się że chianti to tylko 1,3). Auto wymaga nieco pracy, do poprawy lewe mocowanie belki, przygnite standardowo w okolicach mocowań wahaczy przód, poza tym, podłużnice zdrowe, podłoga również, progi w miarę (kilka wstawek się wykona), ogólnie blacharsko jak za te pieniądze - nie jest źle. Mechanicznie - koła biją dopiero powyżej 120km/h, nie ściąga, nie huczy. Silnik nieco słabawy, ale musze go przeglądnąć, na pewno zmienię świece (przewody nowe), wleci olej, filtry i będziemy widzieć. Do wymiany wydech, bo dziurawy i pierdzi (tu się zastanowie, czy kupować jakiś oryginał do XR2i tudzież RS1800, czy zaadoptuje przelot z żaby). Hamulce o zgrozo z przodu lite, ale jeszcze przed zlotem wpadną wentylowane... Ogólnie autko do ogarnięcia i mam nadzieje że na zlot zajedzie i z ze zlotu wróci, to jej główne zadanie na początek maja.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: brak
b. mechaniczne: brak
c. audio: brak
d. inne: brak
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: umyć, ogarnąć blaszke tu i ówdzie, usunąć listwy boczne. Nie mam zamiaru jej zachować w oryginale chianti, więc zderzaki oryginalne wylecą prawdopodobnie, wpadnie tylny z mk5 sport (bo dalej mam) a przedni z futra prawdopodobnie, no i pomyślę o progach i nakładkach z XR2i.
b. mechaniczne: Ogarnąć silnik - olej, filtry, świece, uszczelnić dekiel i prawdopodobnie (mam nadzieje że to nie uszczelniacz wału ) miske. Wpadną wentylowane hample na przód, poprawa blachy, rozpórka wahaczy i pewnie coś się jeszcze wymyśli. Docelowo w przyszłości swapnie się 1,8.
c. audio: Jest jakiś kaseciak Sony i oryginalne głośniki w drzwiach, docelowo prawdopodobnie audio usune (zależy czy wygra wydmuszka, czy ot, autko z mocniejszym silniczkiem do jeżdżenia).
d. inne
10. FOTKI AUTA
Słabe foto, na weekendzie postaram się o lepsze...
|
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
Ostatnio zmieniony przez Peedro 11 Cze 2016, 20:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 12 Kwi 2016, 21:15 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
jak coś to zaciski, tarcze i klocki z xrki mam |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Kwi 2016, 21:31 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
co za burak , od x czasu fotki nie potrafi zrobic , no chyba ze szpachlujesz dziury przed sesją |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 12 Kwi 2016, 21:42 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Mafios, tak, też cię kocham
Jutro może klepne jakie spyphoto ot nie mam na nic czasu ostatnio |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 13 Kwi 2016, 20:52 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
no to ja już nie mam po co wracać do domu |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 14 Kwi 2016, 23:36 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Co by nie było, że kupiłem i stoi (bo chwile stało ). Kupiłem olej 5w40 total, filtr oleju, świece NGK, uszczelke misy i na lolegro kupie uszczelke dekla ze sierry (gumową, nie chce korka). Troche już porozbierałem żeby miskę zdjąć, a jeszcze muszę zdjąć łapę alternatora i pompy wspomagania, bo inaczej nie zdejmę misy :/. Jak to porobie, to jeszcze muszę zmienić pasek wielorowkowy (stary dramat), filtr powietrza no i chociaż pospawać podłużnicę z tyłu żeby na zlocie belki nie zgubić . |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 16 Kwi 2016, 22:25 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
W końcu wyjęłem misę. Żeby ją zdjąć, trzeba odkręcić łapę wspomy/altka (jeeebane torxy , a i przewód od chłodnicy przeszkadza i spuszczanie płynu i dodatkowa robota) bo ktoś nie pomyślał i zakrywa to to 2 śruby od miski. Trzeba też zdjąć wydech, bo nie schodzi bez tego (oczywiście musiałem ciąć, bo śruby zapieczone, pordzewiałe). Od razu poleci kat na skup i cały wydech na złom, bo dziura na dziurze.
Miskę od razu wyczyściłem (pół cm szlamu na spodzie... a po zewnątrz troche rdzy), poszedł na to reaktywny i na to farba do ciągników johndeere W poniedziałek mam zamiar to zmontować do kupy.
Ogólnie - miło że nikt tu do tej pory zbytnio nie grzebał - śruby nie objechane, odkręcają się, wygląda że podokręcane oryginalnymi momentami, poza tym oryginalne osłony są, więc fajnie Przy okazji zrobiłem z tyłu dziure w progu, ot, wyrwałem łatkę, która się ledwo rdzy trzymała, ale łatką była . Na zlot tego raczej nie tkne, ważniejsze będzie zrobienie podłużnicy, cobym tej belki rzeczywiście nie zgubił.
P.S. Tak ogólnie to pomyślałem sobie że mnie poyebało że coś robie z tym CVH, skoro i tak prędzej czy później wyleci |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
Ostatnio zmieniony przez Peedro 11 Cze 2016, 20:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Kwi 2016, 22:30 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Pracuj,pracuj. Potem i tak sprzedaż. Ładny kolorek miski. |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Kwi 2016, 10:16 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
zielony ? co ty z Jackiem za dużo przebywałeś |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 20 Kwi 2016, 00:21 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Zamówiona uszczelka dekla ze sierry (bo gumowa), zamówiony środkowy z xrki (bo sie pobawie z wydechem nieco). Miska założona, powoli składam, ale wolno mi idzie . Pasek osprzętu muszę jeszcze wymienić bo stary padaka . |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 21 Kwi 2016, 23:36 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Mniej więcej paścio poskładane, filtr powietrza jeszcze musze odebrać... Świeczki zmienione, olej zalany, bez portek chodzi nieco głośno ale odpaliło... Został mi jeszcze wydech, uszczelka dekla jeszcze nie dotarła. Następnie cza porobić zaległości a później wrzuce do fiesty hample, stabilizator (TAK, NIE MA! LOL!) i rozpórke wahaczy, jak się jej dorobie . |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Kwi 2016, 10:49 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
tobie to chyba sporo gratów z żaby zostało
dawaj jakieś foto z postępów jak to auto teraz wyglądać zaczyna i co w środku ma |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 23 Kwi 2016, 20:08 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Póki co nic jeszcze z żaby nie wpadło zająłem się eksploatacyjnymi pierdołami. Dziś wmontowałem środkowy z xrki, przerobione mocowanie przednie, nie ma tego głupiego pierścienia, tylko zrobione ładnie na nowych kryzach i plecionce... jutro wleci "al'a mugen" z żaby na tył . Zdjęcia może jakieś zrobie w najbliższym czasie, bo obecnie w garazu stoi i brudne jest. O konkretach będę pisał
Dodano po 20 godzinach 18 minutach 27 sekundach:
Jak ktoś będzie zainteresowany to pokaże jak to wygląda pod autem A tak wygląda koniec:
A tu kawałki starego syfu:
Poza tym wrzuciłem filtr powietrza nowy, poskręcałem wszystko. Przy zabawach z wydechem utrąciłem starą sondę, więc na złomie wziąłem używke za 40 zł. Wygląda że wszystko działa, obroty jak się zagrzeje trzyma ładnie i jakoś jeździ. Do zlotu mam nadzieje się wyrobić z połataniem podłużnicy, zawiechą i hamplami z przodu... |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
Ostatnio zmieniony przez Peedro 11 Cze 2016, 20:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 24 Kwi 2016, 23:48 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Macie
Łaska boska że do domu wróciłem, bo uszczelka miski puściła na półksiężycu przy skrzyni i leje jak głupia :/ syntetyku szkoda :/ |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
Ostatnio zmieniony przez Peedro 11 Cze 2016, 20:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hanysek
Arbuzowy artysta FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 24 Kwi 2016, 23:48 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
no jak do mie bomba miołech Chianti i mom i miłe wspomnienia..a złe tyż... ale że tam CVH?? |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Kwi 2016, 23:02 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
dobre auto będzie ale bez modów na pewno się nie obędzie, kiedy lpg ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 30 Kwi 2016, 21:51 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Dobra, uszczelka założona, poskładane, narazie nie leje Zmieniłem też uszczelke dekla na tę ze sierry, siada bezproblemowo, w jednym miejscu cza tylko podciąć (koło podstawki cewki), wytrzyma na pewno o wiele dłużej od korkowej. Oczywiście przy okazji wymyłem nieco dekiel i odmę przeczyściłem. Coraz mniej czasu, a jeszcze troche rzeczy przed zlotem cza ogarnąć
Dodano po 22 godzinach 53 minutach 27 sekundach:
Coś tam się podziało dziś:
Dupa już nie pieje w góre, hample się muszą dotrzeć i będzie git.
Uszczelka nie cieknie już, ale puszczają oba simmeringi na wale ale na zlota powinno dojechać i wrócić |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
Ostatnio zmieniony przez Peedro 11 Cze 2016, 20:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Maj 2016, 10:06 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
zielono więcej |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Maj 2016, 10:41 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
Peedro, Działaj ,działaj. Wczoraj obiecałeś,że będzie zrobiona, więc sprężaj się. Aha ....linke jakąś załatwię. |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Maj 2016, 01:42 Burak chianti by Peedro (chorujemy dalej ;) )
|
|
|
No to dziś do późna podziałałem. Z jednej fiesty wyjąłem, do drugiej włożyłem
Siadło na przód: amory o skróconym skoku (nie wiem jakie, brak oznaczeń) plus czerwone sprężyny (tyż nie wiem co), ale w porównaniu ze serią duża różnica, no i beton. Poza tym swapłem też ten stabilizator, bo to wg mnie podstawa, aż dziwne że nie montowali w 1,4...
Ponadto zdemontowałem zbiornik paliwa żeby się dobrać pojutrze do podłużnicy i co nieco pokleić , żeby belka nie została w Radomiu... Przy okazji zdemontowałem zapas, i okazuje się że nówka nieśmigana z 94 roku Continental Sport Contact 165/60/14
Gdyby nie to że cza było dziś do pracy, to pewnie i podłużnice bym już miał conieco polepioną...
Ale przynajmniej przód siadł
Ale jest też jeden mały fuckup - otóż felgi te mają 6 cali i et 41 a co za tym idzie - po stronie kierowcy, opona dotykała amorka (a dokładniej mocowania łącznika, bo to ktoś tam heftał), ale nieco przyciąłem i jest coś niecoś 1-2mm luzu... najwyżej zaiwestuje w jakie 2 stalaki z niższym ET. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
Ostatnio zmieniony przez Peedro 11 Cze 2016, 20:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|