MK4 1.3 Flair - wymiana paska wieloklinowego |
Autor |
Wiadomość |
Deore
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Filip
Wiek: 24 Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 8 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 9 Sty 2016, 12:04 MK4 1.3 Flair - wymiana paska wieloklinowego
|
|
|
Spadł mi pasek i za cholerę nie potrafię znaleźć żadnej śruby żeby go założyć i napiąć. Czy jest do tego jakiś przyrząd serwisowy potrzebny czy jak? Ktoś wie jak to ogarnąć? |
|
|
|
|
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 438 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Sty 2016, 14:05 MK4 1.3 Flair - wymiana paska wieloklinowego
|
|
|
Masz silnik 1,25 Zetec ? tu pasek nakłada się napinając/odciągając kluczem 13 /tak jest u mnie/ napinacz z rolką wielorowkową - jest na umiejscowiony w tylnej części silnika patrząc z przodu. Z kanału dostęp najlepszy po zdjęciu osłony tegoż paska . Dwie śruby klucz 8 . |
|
|
|
|
Deore
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Filip
Wiek: 24 Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 8 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 9 Sty 2016, 17:59 MK4 1.3 Flair - wymiana paska wieloklinowego
|
|
|
Mam 1.3 jak w temacie - endura e |
|
|
|
|
fryszard
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 47 Skąd: rzyki
|
Wysłany: 9 Sty 2016, 19:54 MK4 1.3 Flair - wymiana paska wieloklinowego
|
|
|
masz wspomaganie albo klime? jak nie to napinasz go alternatorem, a jak masz któres z powyzszych to musi któras rolka byc z napinaczem przynajmniej tak jest w escorcie z tym silnikiem. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.