[MK4] Światła dzienne led DRL |
Autor |
Wiadomość |
czakulec

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 29 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 18 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 17 Paź 2014, 22:16 [MK4] Światła dzienne led DRL
|
|
|
Cześć, zakupiłem światła do jazdy dziennej z wbudowanym automatem. Po podłączeniu pod akumulator: Czarny do minusa, czerwony do plusa świeci, po dotknięciu białym plusa gasną czyli działa więc czas na montaż. Czerwony przewód podłączyłem pod + stacyjki bezpiecznik 29, czarny na mase a biały pod + pozycyjnych taki pomarańczowo zielony przewód. Sprawa wygląda następująco: Po przekręceniu kluczyka w zapłon ledy świecą, po włączeniu pozycyjnych ledy albo się żarzą albo siecą połową mocy, co może być nie tak? |
_________________ Była Fiesta mk4 1.3 [*]
Było Polo mk2 1.1
Jest VW Golf II 1.6GTD
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 17 Paź 2014, 22:41
|
|
|
czakulec napisał/a: | po włączeniu pozycyjnych ledy albo się żarzą albo siecą połową mocy, co może być nie tak? | Niekoniecznie coś jest "nie tak", może mają funkcję dodatkowych pozycyjnych... Ja bym chciał żeby moje tak miały... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
czakulec

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 29 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 18 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 18 Paź 2014, 11:38
|
|
|
No właśnie jest coś nie tak bo ledy nie gasną, wczoraj mnie z tego powodu zatrzymali do kontroli. |
_________________ Była Fiesta mk4 1.3 [*]
Było Polo mk2 1.1
Jest VW Golf II 1.6GTD
 |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 18 Paź 2014, 16:40
|
|
|
wpinałeś się w kabel pozycyjnych szybkozłączką? |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
czakulec

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 29 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 18 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 18 Paź 2014, 20:36
|
|
|
I szybko złączką i w kostke przy bezpiecznikach taki sam efekt, przy dotknięciu automatem plusa na aku całkiem gasną. |
_________________ Była Fiesta mk4 1.3 [*]
Było Polo mk2 1.1
Jest VW Golf II 1.6GTD
 |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 18 Paź 2014, 20:42
|
|
|
spróbuj to ogarnąć na przekaźniku dodatkowym i wysterowanie nim zrobić pozycjami i czy wtedy dzienne zgasną |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
czakulec

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 29 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 18 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 14:50
|
|
|
Może zamiast przekaźnika dodatkowego jakiś opornik zastosować? |
_________________ Była Fiesta mk4 1.3 [*]
Było Polo mk2 1.1
Jest VW Golf II 1.6GTD
 |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 16:07
|
|
|
przekaźnik IMO będzie pewniejszy |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 16:24
|
|
|
Stosowanie opornika jest bez sensu. Co chciałbyś w ten sposób uzyskać w ogóle? Bo na pewno nie to, co planujesz. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
czakulec

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 29 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 18 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 19:09
|
|
|
Ogólnie dotarłem do problemu, na pozycyjnych napięcie wynosi 11.50V na mijania 12.80 moim zdaniem na pozycyjnych jest za małe napięcie aby wyłączyć ledy i dlatego sie żarzą lub świecą połową mocy. |
_________________ Była Fiesta mk4 1.3 [*]
Było Polo mk2 1.1
Jest VW Golf II 1.6GTD
 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 20 Paź 2014, 00:31
|
|
|
I dlatego jedynym remedium może być te, których pisał DemptD. Przekaźniki nie są po 50zł. Kup jeden, podłącz jak należy i będzie po kłopocie. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
czakulec

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 29 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 18 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 20 Paź 2014, 18:03
|
|
|
Przekaźnik zewnętrzny kupiony, wszystko działa jak należy. |
_________________ Była Fiesta mk4 1.3 [*]
Było Polo mk2 1.1
Jest VW Golf II 1.6GTD
 |
|
|
|
 |
|