|
Konsystencja Nielsen Cyclone - czy aby nie rozcieńczony? |
Autor |
Wiadomość |
Emka
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Classic
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Emilia
Wiek: 37 Dołączyła: 19 Kwi 2014 Posty: 65 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27 Kwi 2014, 18:11 Konsystencja Nielsen Cyclone - czy aby nie rozcieńczony?
|
|
|
Witam serdecznie!
Kilka dni temu, na znanym portalu aukcyjnym, kupiłam preparat Nielsen Cyclone. Opakowanie to butelka 1. litrowa, z białą nakrętką, bez żadnego fabrycznego zabezpieczenia przed dolaniem. Etykieta w prawym dolnym rogu posiada czarny "X" na pomarańczowym tle, informujący że płyn jest niebezpieczny, a w lewym dolnym rogu małą nielsenową mordę. Opisuję tak szczegółowo, bo nie chcę umieszczać odnośników i być posądzoną o reklamę - w necie można znaleźć podobne butelki i wiadomo będzie o czym piszę.
Kupiłam ten preparat, bo naczytałam się, że jest taki super. Otwieram przesyłkę i widzę żółty płyn, który wcale nie pachnie aż tak intensywnie jak opisują, a jego konsystencja daleko odbiega od koncentratu czy też żelu. Zwykły płyn do mycia naczyń jest znacznie bardziej gęsty, a to co otrzymałam wygląda na rozcieńczone i wodniste. Kupiłam od gościa z prawie 400. komentarzami pozytywnymi i ciężko tu było wyczuć jakąś ściemę. Ale jako że nieufna ze mnie babka i wyznaję zasadę "co nie jest zapieczętowane może być rozrabiane", to proszę Was o pomoc w ocenie.
Czy kupione przez Was płyny też są takie wodniste? Czy też mają gęstą konsystencję, np. wspomnianego płynu do mycia naczyń, szamponu, żelu? Będę wdzięczna za pomoc, bo nie wiem do jakiego stopnia mam to rozcieńczać by umyć kokpit. |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 28 Kwi 2014, 08:47
|
|
|
Emka napisał/a: | jego konsystencja daleko odbiega od koncentratu czy też żelu |
a gdzie jest napisane, że APC z Nielsen ma mieć taką konsystencję? miałem go i też był wodnisty, jak w sumie każdy APC z którym się spotkałem
a rozcieńczenie to zalecane jest 1:100 do wnętrza ale jak zrobisz 1:50 ew. 1:30 nic się stać nie powinno - ale jak wiadomo, sprawdzić w niewidocznym miejscu wcześniej |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
Emka
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Classic
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Emilia
Wiek: 37 Dołączyła: 19 Kwi 2014 Posty: 65 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28 Kwi 2014, 09:35
|
|
|
Jakoś tak intuicja mi podpowiadała, że jeśli coś jest opisywane jako koncentrat i można to rozcieńczyć nawet 1:100, to powinno być trochę bardziej gęste. Jeśli tak nie jest i okaże się, że to tylko moja bujna wyobraźnia tworzy teorie spiskowe, to jeszcze lepiej. Niech będzie wodniste, aby działało...
Dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 28 Kwi 2014, 11:12
|
|
|
Koncentrat to nie znaczy gęste tylko duże stężenie
Np. są koncentraty do impregnacji podłoża i są jak woda. Rozcięcia się je w zależności od potrzeby żeby zmienić stężenie, a konsystencja pozostaje cały czas taka sama. |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
Emka
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Classic
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Emilia
Wiek: 37 Dołączyła: 19 Kwi 2014 Posty: 65 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 01:32
|
|
|
No właśnie obawiałam się o stężenie - ani to żrące nie było, ani nie pachniało dusząco (jak to ktoś gdzieś w necie opisał). Ale kokpit jakoś domyło i to najważniejsze.
Jeszcze raz dziękuję. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|