Przyspieszenie w 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
aborygo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 51 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: bedzin
|
Wysłany: 24 Mar 2014, 21:56 Przyspieszenie w 1.3
|
|
|
witam próbował ktoś zlikwidować dziurę w gazie tzn gaz do dechy ale najpierw brak przyspieszenia |
_________________ aboryg |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Mar 2014, 22:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26 Mar 2014, 22:03
|
|
|
generalnie to dość subiektywna sprawa.
Awarią powodującą opóźnioną reakcje na gaz, jest uszkodzenie cpp/wiązki. Tylko często wiąże się to równiez z innymi objawami. |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
TSRules

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 26 Mar 2014, 22:11
|
|
|
przyspieszenie w 1.3 to jak obniżki cen paliwa, niby są ale nikt tego nie czuje |
_________________
 |
|
|
|
 |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 6 Kwi 2014, 21:33
|
|
|
jak chcesz mieć jakiekolwiek przyspieszenie w 1,1 lub 1,3 to pierw zrzuć bieg na niższy i dociągnij silnik do 4,5K obrotów to może coś poczujesz. Czego więc wymagasz od 20 letniego silnika, który jako nowy miał 100 Nm momentu, a po tych 20 latach jak mu zostało z 70 to będzie git. Żeby czuć jakieś przyspieszenie to musiałbyś przerobić ten silnik przynajmniej na wielopunkt, więc lepiej zmienić silnik, a taniej zmienić pojazd. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
aborygo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 51 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: bedzin
|
Wysłany: 7 Kwi 2014, 20:28
|
|
|
ha ha nie chodzi o kopa tylko dziurę w przyspieszeniu tzn jak dajesz gaz to jest przymulenie i dopiero obroty a pawer to wiem co to jest czasami bujam się audi 2,8l |
_________________ aboryg |
|
|
|
 |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 7 Kwi 2014, 21:40
|
|
|
aborygo, Monowtrysk ma to do siebie, że masz jeden wtryskiwacz na przepustnicy i po prostu wtryskiwana benzyna ma dość długą drogę do przebycia. W związku z czym zanim większa ilość wahy dotrze do cylindra to chwilę może minąć. Tak ja uważam, ale jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. W EFI masz 4 wtryskiwacze, które znajdują się dużo bliżej zaworów ssących i wtryskiwana bena ma mniejszą drogę do przebycia i jest szybsza reakcja silnika na wciśnięcie pedału. Także gwałtowne wciśnięcie gazu w CFI przypomina dziurę w uturbionych jednostkach i musisz przyjąć to za normę w tym silniku. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
aborygo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 51 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: bedzin
|
Wysłany: 8 Kwi 2014, 20:41
|
|
|
ok dzięki |
_________________ aboryg |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.