Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zaciski z Mondeo
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Mar 2013, 14:03   [MK3] Zaciski z Mondeo

Tak sie zastanawiam powoli nad wymianą hamulców przod na te z escorta rs2000 i wyczytalem na innym forum ze mondeo mk1 ma te same zaciski pod tarcze 260mm co escort rs2000 prawda czy mit? Zaciski z mondeo by były latwiej dostepne i tansze a tarcze i klocki i tak bym kupił nowe
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Mar 2013, 16:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 17 Mar 2013, 14:13   

aby założyć tarcze i zaciski z mondeo trzeba rozwiercać otwory w zwrotnicach pod jarzma. oraz trzeba sfrezować albo jarzma albo zwrotnice jakiś 1mm, bo tarcza będzie tarła o nie.
Ja będę zakładał zaciski z fiesty mk6 tarcze 258mm, pasują p&p takie same są w mk5 sport
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Mar 2013, 14:22   

w kazdej mk6 sa takie tarcze? czyli mondeo odpada ale z escorta rs2000 pasuja p&p?
 
 
zeber 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: Bystrzyca Kł.
Wysłany: 17 Mar 2013, 17:03   

Też się podpinam. Właśnie wróciłem z małej rundy po mieście i 2 razy hamowałem ze 140 do zera i po drugim razie klocki przednie zaczęły bardzo śmierdzieć. Teraz jest +5 a co będzie w lato przy +30 gdzie wtedy się najwięcej zapier....a po drogach . Więc może coś razem wymyślimy niedrogiego i fajnego.
Dam przykład nie dotyczący fiesty ale FORDA:
SIERRA -SCORPIO
Sierra ma tą samą zwrotnice co scorpio i zaciski ale w scorpio tarcza ma większą powierzchnię stykania się z klockami i klocki są szersze.
Przerabiałem ten temat hamulców jak miałem te trupy.


Klocki nie wiem jakiej są firmy bo od zakupu jeszcze tam nie grzebałem. Jeśli u mnie to wina klocków to i tak wole większe tarcze.
Ostatnio zmieniony przez zeber 17 Mar 2013, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Mar 2013, 17:07   

zeber, jakieś wujowe klocki masz :-P
 
 
zeber 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: Bystrzyca Kł.
Wysłany: 17 Mar 2013, 17:39   

Da radę przeszczepić całą zwrotnice z MONDEO 2? <???>
Wtedy jarzma i zaciski od 2.5 v6 i mamy tarcze we fieście 278mm :ok:
w miarę tanio :greenpeace:
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 17 Mar 2013, 17:46   

Ale jako tako większa tarcza nigdy nie zaszkodzi :P W Biłgoraju jak inni gotowali to u mnie jeszcze było stosunkowo ok :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Mar 2013, 19:31   

zeber jak juz chcesz tak duze tarcze to lepiej chyba kombinowac z zaciskami z siery cosworth bo sa 4 tloczkowe w seri o ile sie orientuje i tarcza 280 ale problem taki ze fela minimum 15 wiec dla mnie to nie wchodzi w gre bo niebede szukac nisko profilowych szutrowek/zimowek dlatego sie chyba zdecyduje na ta opcje z fiesty mk6...

Tylko powiedzcie mi wkoncu czy musze szukac z jakies konkretnej mk6 czy nawet i zwykla 1.3 ma tarcze 258 ?
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Mar 2013, 19:39   

Peedro, a co ma średnica tarczy do gotowania sie płynu?

Według Mnie zaciski z mondziaka są fajne, bo mają takie użebrowanie jeszcze w miejscu gdzie jest tłoczek, poza tym co to za problem sciągnąć z jarzma 1mm mięsa i rozwiercić otwór w zwrotnicy, montowaliśmy te hample w fiescie Viciora i jest baja bongo, podstawa to dobry klocek i płyn hamulcowy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Mar 2013, 19:50   

po co sobie utrudniac jak mozna p&p? :) a tarcze bardzo podobnej wielkosci

sprawdzilem ceny zaciskow uzywanych i sie zdziwilem ze takie tanie te zaciski do fiesty mk6 :)

Czyli co sie trafi to wezmne (escort rs lub fiesta mk6)
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 17 Mar 2013, 22:07   

ja kupiłem komplet zacisków z 2008 roku 1,6tdci za 30zł z odbiorem osobistym :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
zeber 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: Bystrzyca Kł.
Wysłany: 19 Mar 2013, 16:55   

luk-90 napisał/a:


Według Mnie zaciski z mondziaka są fajne, bo mają takie użebrowanie jeszcze w miejscu gdzie jest tłoczek, poza tym co to za problem sciągnąć z jarzma 1mm mięsa i rozwiercić otwór w zwrotnicy, montowaliśmy te hample w fiescie Viciora i jest baja bongo, podstawa to dobry klocek i płyn hamulcowy


LUK-90 a mógłbyś na jakimś schemacie poglądowym pokazać dokładnie co trzeba zrobić???
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Mar 2013, 21:01   

zdjęć nie posiadam, miejsce styku jarzma ze zwrotnicą staczasz mniej więcej o 2mm jak luki pisał i otwory w zwrotnicy rozwiercasz na chyba 12 czy 13 mm też dokładnie nie pamiętam. Jak kupisz zaciski z mondziaka to będziesz wiedział, to nie gryzie i nie boli eksperymentowanie
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.