[MK3] RS1800 budowa rajdówki |
Autor |
Wiadomość |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Lut 2013, 10:53
|
|
|
fajny start, nic tylko pogratulować |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 16 Lut 2013, 11:54
|
|
|
dzięki
pojawiło się troche fotek fiesty z rajdowanka
EDIT:
Znajomy mi dał krótki filmik tez z tego rajdowanka tylko youtube mi cos zepsuło jakość
http://youtu.be/gmeK8Ykz0mc |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17 Lut 2013, 14:06
|
|
|
Markz napisał/a: | pojawiło się troche fotek fiesty z rajdowanka |
aaaaaaale rajdujesz |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 17 Lut 2013, 16:04
|
|
|
nic nie poradze ze sezon zaczol sie od malej imprezy bardziej pod publike bo na placu w srodku miasta |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17 Lut 2013, 16:41
|
|
|
Markz napisał/a: | bardziej pod publike bo na placu w srodku miasta |
dobre i to |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 6 Mar 2013, 22:38
|
|
|
Troche prace ruszyły z powodu braku ręcznego... Wymieniłem dzisiaj szczęki, cylinderki, przewody hamulcowe i jeden element samonapinacza (drugi dostepny tylko w orginale w śmiesznej cenie). Jutro jeszcze tylko odpowietrzyc i mieć nadzieje ze ręczny wróci |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 27 Mar 2013, 17:46
|
|
|
ręczny wrócił
A tak poza tym pomalowałem wczoraj jeden z kasków, dlatego zeby za szybko się nie porysował zamówiłem siatke na kaski:
http://allegro.pl/siatka-...3115972978.html
zrobie w niej jakoś przedziałke zeby kaski sie nie obijały o siebie i myśle ze da rade
edit:
Siatka zamontowana a tu jakaś fotka jak wyszło
|
|
|
|
|
McLfan
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 23 Kwi 2013, 23:12
|
|
|
Troche rzeczy się podziało :
Pierwsze co zakupiłem nowe to felgi. Poobdzierane ale proste, więc raczej malne i będą OK.
Zauważyłem też że popękały od rajdowania gumy na wachaczach i na sworzniach oraz padło łożysko u góry amorka
Wykręcając amorek by wymienić łożysko wkońcu się dowiedziałem jakie spręzyny załozyl poprzedni własciciel (H&R)
Był też mały problem z końcówkami drązków (mam maglownice i drązki z 92r. a zwrotnice ktoś włożył z 95r. ) ale już znalazłem pasujące.
Dzisiaj takze przyszły zamówione używane zaciski z mk6 (15zl sztuka) a stan BDB. Rozkręciłem już całe i raczej oddam do piaskowania a potem pomaluje
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 23 Kwi 2013, 23:39
|
|
|
Markz napisał/a: | Dzisiaj takze przyszły zamówione używane zaciski z mk6 (15zl sztuka) a stan BDB. Rozkręciłem już całe i raczej oddam do piaskowania a potem pomaluje
|
a tak się bałeś o stan |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Kwi 2013, 14:37
|
|
|
Ja poproszę najistotniejsze, czyli średnica tloczka |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Kwi 2013, 15:02
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Ja poproszę najistotniejsze, czyli średnica tloczka |
Nie mam teraz tego pod reką aczkolwiek na pewno jest mniejszy niż te z mondeo i na dodatek plastikowy ze stalowym pierścieniem z wierzchu
Są dosyć delikatne polecam je wciskać ze starym klockiem, gdyż łatwo je ukruszyć.
Chciałem zrobić hybrydę > zacisk modeo mk2 > jażmo fiesta mk6. Niestety nie da rady |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Kwi 2013, 15:08
|
|
|
zaciski z mondeo mają takie przyjemne użebrowanie na korpusie tłoczka, więc zwiększa się skuteczność wymiany termicznej |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 24 Kwi 2013, 15:33
|
|
|
narazie rozebralem wszystko poza tłoczkami, jak tłoczki wyjmne to zmierze średnice i napewno napisze |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 24 Kwi 2013, 19:24
|
|
|
Sprawdziłem te tłoczki i mają 54mm Czyli niewiem w jakiej wersji mk6 były te z średnicą tłoczka 48mm jeśli najsłabszy disel (1.4 TDci z 2006r.) ma te większe. Może że jakaś słaba benzyna ma te mniejsze? |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 24 Kwi 2013, 19:34
|
|
|
jest nawet opis na zacisku 54/22 więc chyba chodzi o średnice tłoczka i szerokość jarzma na tarcze
do tego opis 629 prawy i 630 lewy u mnie to samo |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Kwi 2013, 20:30
|
|
|
54 to ma tłoczek z xr'ki, mondeo ma 60mm, moja opinia, słabo |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 27 Kwi 2013, 10:12
|
|
|
luk_90 tak sie zastanawiam jak wpłyneły by większe tłoczki na orginalną pompe hamulcową?
a tak przy okazji to zaciski juz pomalowane (ciekawe ile to wytrzyma)
|
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 27 Kwi 2013, 18:59
|
|
|
Markz, krótko |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:45
|
|
|
Ostatnio zamawiałem pare części i ubaw jak zawsze... Rozmowa wyglądała tak:
- chce zamówic do fiesty z 92 roku ....
+ silnik?
- 1.8
+ diesel?
- nie, benzyna 1.8
+ 105 koni?
- nie, 130
+ ooo szatan....
tez tak macie zamawiając części?
A co do fiesty to ma się dobrze, ostatnio upaliłem lacie na Automastershow w Kamieniu Śląskim i na Amatorskim Rajdzie o Puchar Discoplex A4 w Pietni
tu filmik z mojego przejazdu na rajdziku: http://youtu.be/XzoK_8virzU
i ogolna galeria fotek: http://imageshack.us/user/markzxr2 |
|
|
|
|
|