Przesunięty przez: trzeci 9 Sty 2013, 19:34 |
[MK4] Pasek klinowy w 1.25 - jaka długość ? |
Autor |
Wiadomość |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 9 Sty 2013, 18:47 [MK4] Pasek klinowy w 1.25 - jaka długość ?
|
|
|
witam
Byłem dzisiaj w sklepie kupić pasek klinowy bo stary już piszczy ale nie wiedzieli jaka długość bo mają dwie długości pasków ,czy może ktoś wie czy pasek ma być krótszy czy dłuższy ? do fiesty MK4 1.25 16V 97r ten krótszy ma prawie 120 cm . |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Sty 2013, 19:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 9 Sty 2013, 19:37
|
|
|
Panie dzieju, ile silników, do tego klima, wspomaganie... Poza tym w jakim dziale piszesz.
jacula napisał/a: | Byłem dzisiaj w sklepie (...) ale nie wiedzieli jaka długość bo mają dwie długości pasków |
Co to za sklep... idź do sklepu który ma katalog. Poza tym najlepiej jest pasek zdemontować i z paskiem w ręce iść do sklepu, bo u mnie katalogowy był ciut za krótki i zakładałem 4cm dłuższy. |
|
|
|
 |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 9 Sty 2013, 20:28
|
|
|
bez wspomaganie i bez klimy,,
InterCar to ten sklep w Wieliczce , ja kupiłem ten krótszy z możliwością wymiany do tygodnia .
Może ktoś krótko napisać jak go się wymienia i jak się pasek napina ?
do mojej Fiesty mieli 2 paski 1-szy to prawie 120cmm a 2-gi to prawie 180cm ,według mojego mierzenia to kupiłem dobry ale chciałbym aby ktoś potwierdził jeszcze |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Sty 2013, 08:55
|
|
|
jacula, Jak nie przymierzysz nie dojdziesz który Jak pomechanikujesz troche to nic już Ciebie nie zdziwi |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 10 Sty 2013, 17:51
|
|
|
zgadza się tylko jak go się wymienia ?
czy ktoś się zlituje i mi na piszę jak mam wymienić ten pasek? co muszę odkręcić aby go zdjąć ? |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
 |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 10 Sty 2013, 20:39
|
|
|
alternator jak poluzuje to zejdzie mi pasek już ?na jaki klucz jest tam śruba ?
BARDZO mi zależy na czasie proszę o sugestię wasze ,, |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Sty 2013, 21:10
|
|
|
jacula, To musi Ci wyjaśnić ktoś od tego "specyficznego" silnika |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 10 Sty 2013, 21:10
|
|
|
Albo napinacz. Czasem wtedy pasek sam zeskakuje, czasem trzeba mu jeszcze pomóc.
jacula napisał/a: | na jaki klucz jest tam śruba ? |
Będziesz pożyczał od sąsiada pojedynczy klucz? Czy masz własne? Jak będziesz luzował to sam sprawdzisz, trudno spamiętać wszystkie śruby. |
|
|
|
 |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 10 Sty 2013, 21:19
|
|
|
mam własne klucze ale co mam luzować ? i jak , nigdy tego nie robiłem |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 11 Sty 2013, 00:37
|
|
|
jacula,najprawdopodobniej jedna ze śrub mocujących alternator przechodzi przez taką "blaszkę" z długą dziurą. Tą śrubę poluźnij i wtedy alternator będzie można poruszyć góra/dół |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 11 Sty 2013, 06:06
|
|
|
a gdy już znajdę te blaszkę to jak mam napiąć ten pasek? |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 11 Sty 2013, 17:16
|
|
|
nie wiem jak jest w wersji golas, ale u mnie nie przypominam sobie żeby była regulacja... odkręcałem alternator i pasek się luzował |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 11 Sty 2013, 18:47
|
|
|
zrobiłem już ale ciężko było ,odkręciłem alternator z 3 śrub i na siłę nałożyłem pasek ,później miałem trochę problemu z zakręceniem tych śrub bo śruby nie mogły trafić do swoich otworów bo pasek ciągnął ale się w końcu udało myślę że musi być inny sposób na to ,,łatwiejszy |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 12 Sty 2013, 17:01
|
|
|
miałem tak samo |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
jacula
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: krakow
|
Wysłany: 12 Sty 2013, 18:57
|
|
|
wymieniłem pasek bo rano gdy auto zapalałem to pasek mi lekko piszczał przez około 5 minut później już go nie było słychać ,czy dobrze zrobiłem że go wymieniłem ? bo stary jest całkiem niezły ? |
|
|
|
 |
|