
|
[MK3] Dużo pali i okropnie kopci przy rozruchu, |
Autor |
Wiadomość |
MasterChef
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Wojciech
Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2012 Posty: 5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 3 Sty 2013, 18:38 [MK3] Dużo pali i okropnie kopci przy rozruchu,
|
|
|
Witam,
Jestem tu nowy tak samo jak i jestem nowym posiadaczem Fieścinki,
Moje pytanie brzmi:
Co się dzieję z moim silnikiem ? Fiesta z silnikiem 1.4 która pali około 11-12L/100KM ? To troche wygórowany wynik jak na taki silniczek. Dodatkowo przy pozostawieniu auta na 1-2 dni bez rozruchu przy jego odpalaniu strasznie kopci i nierówno chodzi. Silnik przeważnie utrzymuje się na poziomie 1100RPM nigdy nie zeszło poniżej. Temperatura silnika wg wskazówki bardzo powoli i mozolnie wspina się ku górze, mianowicie mi osobiście nie wyszła poza biały obszar na zegarze od temp.
Liczę na odpowiedzi, podpowiedzi i rozwiązania.
Z góry dziękuję i pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Sty 2013, 20:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 3 Sty 2013, 21:20
|
|
|
MasterChef napisał/a: | Silnik przeważnie utrzymuje się na poziomie 1100RPM nigdy nie zeszło poniżej. Temperatura silnika wg wskazówki bardzo powoli i mozolnie wspina się ku górze, mianowicie mi osobiście nie wyszła poza biały obszar na zegarze od temp. | Skoro silnik jest cały czas niedogrzany, to komp trzyma go cały czas na ssaniu i stąd takie spalanie, długie dystanse pokonujesz |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 3 Sty 2013, 22:02
|
|
|
Spala Tobie dużo bo uwalony termostat bez przerwy otwarty, silnik nie może się dogrzać. Stąd takie wysokie spalanie.
Bo jak pali tak dużo to silnik moment się nagrzewa.
Wymontuj termostat tylko przy dokręcaniu za mocno nie dokręcaj - popęka kopułka.
Daj znac jak posżło. |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
 |
MasterChef
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Wojciech
Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2012 Posty: 5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 5 Sty 2013, 08:57
|
|
|
A skąd to kopcenie ?
Czyli może to być uszkodzony czujnik temperatury tak ?
A lambda ? może to być też jej przyczyna ?
Ile mniej więcej taki silniczek pali ?
W przyszłym tygodniu zabieram się za moją pchełkę więc napisze oczywiście co i jak no i może zrobie nawet kilka zdjęć i wrzucę
Parzych napisał/a: | długie dystanse pokonujesz |
Nie bardzo, przeważnie są to dystanse śródmiejskie. |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 5 Sty 2013, 12:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 41 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|