[MK4] No to Plum |
Autor |
Wiadomość |
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Lis 2012, 22:00 [MK4] No to Plum
|
|
|
1. Nick - inno
2. Imię - Paweł
3. Model - Ford Fiesta
4. Wersja - MK4, Ghia
5. Rocznik - 1998/1999
6. Silnik - 1.25 16V ?? KM
7. Opis auta - Po sprzedaży Hondy postanowiłem wrócić do Fiesty. Marcin zapytał na PW czy nie chciałbym Śliwki. Jedyna MK4, która mi się podoba, więc nie mogłem się długo zastanawiać. Póki co w moich rękach nie zasługuje na Projekt, więc póki co temat zakładam tutaj i będę dążył, żeby Śliwka tam wróciła.
Wyposażenie:
- 2x airbag
- elektryczne szyby i lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek z pilota w kluczyku + ryglowanie
- klimatyzacja
- podgrzewana przednia szyba
- podgrzewane lusterka
- elektrycznie reg. fotel kierowcy
- halogeny
- jasna tapicerka, kiera i gałka od biegów w skórze (dopóki się nie wytarła), plastikowe drewno
- radio CD6000 + 6 głośników
VIN:
8. Dokonane zmiany/prace:
a. wizualne:
- alufelgi 14", opony 185/55/14 (2x uniroyal rallye 540, 2x uniroyal rallye 550)
- białe podświetlenie deski rozdzielczej i wszystkich włączników
- odnowiona skórzana kierownica
- białe zegary z mk5
- końcówka tłumika z rury ze stali nierdzewnej
- dymione tylne lampy mhw
- smoked headlights & grill
- pasująca zupełnie do niczego gałka zmiany biegów z st
- lampka trzeci STOP oryg. Ford z Fiesty MK5
b. mechaniczne/elektryczne:
- kolektor wydechowy 4-2-1 + reszta rur 2"
- przepustnica 48mm
- gwint AP (gleba od -35 do -75)
- hamulce z tarczami wentylowanymi zamiast litej serii
- elektrycznie otwierany bagażnik
- regulowane czasówki wycieraczek
- SWAP z 1.25 na 1.25
c. audio:
- wyjście na suba i aux in w ori radiu cd6000
- głośniki przód zestaw odseparowany Pioneer TS-G132Ci
- subwoofer aktywny Lark Free Bass Tube 8A
9. Planowane zmiany/prace
a. wizualne:
- alu na zimę 2014/2015
- lotka na klapie
- obszyć starą gałkę
- zmiana foteli na coś "głębszego"
- halogeny do wymiany
b. mechaniczne/elektryczne:
- świnia:D
- sprawdzić dokładnie tylne hamulce
- dodatkowa lampka z tyłu, zapalana przy otwarciu tylnych drzwi
c. audio:
- jakiś mocniejszy sub + lepsze głośniki w seryjne miejsca z tyłu
10. Wymienione pierdoły eksploatacyjne:
- 2006.05 - rozrząd kpl.
- 2007.05 - map, świeczki ngk
- 2007.08 - tarcze+klocki
- 2008 - bębny+okładziny+cylinderki+łożyska - tył
- 2010.04 - sprzęgło
- 2010.07 - tuleje met-gum przód i tył
- 2011.05 - uszczelka pod pokrywą zaworów
- 2012.07 - kable WN (Motorcraft)
Wyżej co u Marcina, a reszta moja robota.
- 2012.12 - olej+filtr oleju, rozrząd
- 2013.05 tarcze+klocki+przewód elastyczne przód+tłoczki z obu stron przód
- 2013.06 przeguby+łożyska+wahacze+mocowanie górne prawego amortyzatora+końcówki drążków stabilizatora+końcówki drążków kierowniczych+ wszystkie gumki i tuleje (czyli generalny remont przedniego zawiasu.
- 2013.06 olej+filtr oleju+miska
- 2013.12 olej+filtr+rozrząd+czujnik poł. wału+czujnik prędkości(VSS)
- inne pierdoły w między czasie nie ujęte powyżej: łączniki staba, osłony przegubów, ...
11. Fotki auta:
18.11.2012
Zakup
Reszta fotek jak i duża część opisu zapożyczona z tematu Marcina.
|
Ostatnio zmieniony przez inno 20 Sty 2014, 19:00, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
|
Seboleq92
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Sebastian
Wiek: 31 Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 96 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lis 2012, 22:10
|
|
|
Bardzo mi się podoba ! |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 26 Lis 2012, 22:19
|
|
|
Śliwka zostaje w FKP i bardzo fajnie Niech jeździ dalej lepiej od mojej, a wyglądać już nie musi
inno, popraw fotki bo nie otwierają się |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Lis 2012, 22:20
|
|
|
już się otwierają |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Lis 2012, 22:21
|
|
|
hubi_2006 napisał/a: | Śliwka zostaje w FKP i bardzo fajnie |
Popieram, bo też się cieszę, że Śliwka zostaje z nami
Niech Ci Pawełku dobrze służy
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 27 Lis 2012, 00:03
|
|
|
Widać zadowolenie nowego ownera oby służyła! |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Lis 2012, 15:23
|
|
|
myślę, że mimo wszystko zasługuję na projekty, ale to już decyzja modów TM
na wiosnę na pewno wróci customowy wydech + coś gratis
Paweł jak się jechało do Wawy? |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Vegaa
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 79 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27 Lis 2012, 19:01
|
|
|
Fajnie widzieć znów najładniejszą Mk4 w PL |
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Lis 2012, 00:21
|
|
|
Jechalo sie przyjemnie i do Leszna i pozniej do Wawy. Przez pierwsze kilometry trzeba sie bylo przyzwyczaic do gwintu, ale teraz juz jest ok. Nawet na A2 w bylo czuc nierownosci, ale mozna sie do tego przyzwyczaic. Napewno jest duzo ciszej, a i silniczek brzmi milo dla ucha
. A no i jak juz Marcin wiesz, ale przyznam sie pozostalym. Moja druga Fiesta i drugi mandat w dniu rejestracji samochodu;P
Co do wydechu to wyszukalem ze w civicach z silnikiem b16a seryjnie srodkowy. tlumik byl na 2 cale. Dzisiaj sie mialem porozgladac po szrotach za halogenem, ale cukiereczek mnie zab bolał i musialem sie wybrac do dentysty. Diagnoza umartwiony i w ciagu 2 tygodni do rwania:D
Co do ilosci odpowiedzi w temacie pisales kiedys marcin, ze nie ma co liczyc na duzo bo taki urok MK4, a tu jakos sie kreci:D |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 28 Lis 2012, 06:52
|
|
|
Marcin napisał/a: | myślę, że mimo wszystko zasługuję na projekty | Ja cenię to, że nowy właściciel chce najpierw pokazać, że zasługuje swoją pracą na projekty, a nie dlatego, że kupił gotowy. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Gru 2012, 21:20
|
|
|
To jak bedziesz kiedys po poludniu przejazdem w jankach to daj znac. Numer do mnie masz. |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Lut 2013, 20:46
|
|
|
w międzyczasie trochę się działo.
Zmieniony rozrząd, filtr oleju, olej Valvoline ten co poprzednio i płyn hamulcowy.
Fiestka śmiga aż miło, a w niedziele wybieram się w dłuższą trasę.
Wczoraj przykleiła mi się fioletowa krowa do zderzaka. (Zdjęcie później)
A dzisiaj padła żarówka mijania od strony kierowcy. Chwilę dumałem od czego zacząć dobieranie się do żarówki, po czym zadzwoniłem do Marcina i usłyszałem: "najprościej wyjąć lampę"... Myślałem, że będzie gorzej, ale chyba większa zabawa by była z wykręcaniem puszki filtra powietrza itd. Cała operacja wyjęcia lampy i zmiany żarówki trwała może z 8 minut, a wcześniejsze dumanie od czego zacząć trwało chyba ze 20 minut.
W najbliższych planach wymiana szkła halogenu, wcześniej mi to nie przeszkadzało , ale od kilku dni mnie to męczy.
Później się wezmę za regeneracje/kupno przednich amorków.
Na marzec ubezpieczenie i przegląd. |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 5 Lut 2013, 21:05
|
|
|
inno napisał/a: | Myślałem, że będzie gorzej, ale chyba większa zabawa by była z wykręcaniem puszki filtra powietrza itd. Cała operacja wyjęcia lampy i zmiany żarówki trwała może z 8 minut, a wcześniejsze dumanie od czego zacząć trwało chyba ze 20 minut. |
I nie świeci teraz ta lampa Vaderowi w Gwiazdę Śmierci? |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Lut 2013, 21:23
|
|
|
hubi_2006 napisał/a: | I nie świeci teraz ta lampa Vaderowi w Gwiazdę Śmierci? |
Niet, ale dla pewności jutro pojadę na kontrolę. |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Lut 2013, 19:10
|
|
|
plumASO zawsze do usług
Paweł jak będziesz się brał za halogen to i drugi przejrzyj czy trzyma uszczelnienie.
Jak znajdę foty amorow z oznaczeniami to Ci podeśle żebyś wiedział czego szukać. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Lut 2013, 23:07
|
|
|
dzięki za pomoc przy wymianie żarówki - jak to brzmi
zerknę też w drugi halogen, ale póki co wydaje się być w porządku.
foty na PW wyślij |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Lut 2013, 23:33
|
|
|
straszne są te twoje awarie zupełnie jak w moim volvo aż boję się o twoje bezpieczeństwo |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
inno
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Cze 2013, 14:57
|
|
|
Dawno nic nie pisałem. Ale troszkę się ostatnio działo.
Na początku maja wymieniłem tarcze, klocki i tłoczki. Oczywiście bez przygód się nie obyło. Panowie w intercarsie wcisnęli mi jedną pogiętą tarcze..., a że zbierałem się jakiś czas z oddaniem uszkodzonej tarczy, bo nie potrzebowałem nigdzie jechać to po 9 dniach było za późno (zwroty do 7dni)...
W piękny majowy dzień tj. 11 jakiś debil zajechał mi drogę i odruchowo odbiłem, żeby w niego nie uderzyć. ( a mogłem w niego walić, tylko szkoda Śliwki). Walnąłem w krawężnik i pogiąłem felgę. Co się okazało po wstępnych oględzinach: Urwane mocowanie górne prawego amorka.
Amorek z gwintu AP wylał. Podjąłem decyzję, że jak już robić to wszystko i chwilowo powróciłem do seryjnego zawiasu. Do wymiany poszły wahacze, łożyska, końcówki drążków stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych, przeguby, wszystkie tuleje i gumki, no i mocowanie amortyzatora prawego. Nie liczy się kasa tylko bezpieczeństwo
A jak się tylko troszkę odbiję to gwint do regeneracji. Dużo dobrego słyszałem o http://www.nagengast.pl/ z Gdańska.
Wczoraj wymieniony olej (Valvoline VR1 5W50) + filtr + miska, bo skrobnąłem nią zimą o taki pachołek na parkingu:
Pozdro |
_________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
01.2012-10.2012 Civic EG3
11.2012-03.2015 MK4 Plum
02.2015-... Almera N16 Lift |
|
|
|
|
|