Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Do czego służy imbusowa śruba w przepustnicy?
Autor Wiadomość
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 12 Lip 2012, 15:43   [MK4] Do czego służy imbusowa śruba w przepustnicy?

Jak w temacie.
Wlasnie przy okazji mycia przepustnicy odkryłem, że po otrzepaniu z brudu, przepustnica domykając się opiera się o śrubę, tak jakby ta śruba regulowała maksymalne domknęcie (w s tanie spoczynku) przepustnicy. Tyko po co? czy jak ja wykrece to przepustnica zamknie się jakoś szczelniej? Czy mając problemy z falowaniem obrotów ta śruba może mi pomoc?
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lip 2012, 16:39   

Służy do ustalania na jakiej wysokości ma zatrzymać się przepustnica. Można za jej pomocą ustawić lekką szczelinę aby samochód podtrzymywał wyższe obroty i tym samym był bardziej gotowy na start np. w sporcie. Jeśli np. czujesz, że przepustnica przy próbie otwarcia stuka lub się blokuje to za jej pomocą możesz ustawić aby zamykała się nieco luźniej, uniemożliwiając zakleszczenie. Śrubka służy również jako odbój, żeby mechanizm nie obstukiwał obudowy przepustnicy.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 12 Lip 2012, 17:37   

hmm zatanawiajace u mnie jednak jest to ze generalnie po jej wykreceniu mechanizm w tym miejscu i tak nie obstukuje przepustnicy, ponieważ robi to po drugiej stronie mechanizmu, niezaleznie juz od tego czy sruba jest wkrecona czy tez nie.
zakleszczenie przepustnicy... hmmm, coz to ma znaczyc? ze przepustnica sie nie otworzy ? czyli bledem byloby wykrecic srube... ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lip 2012, 17:58   

Ma to być skalibrowane, przepustnica ma być zamknięta do końca ale nie ma się opierać na przepustnicy (tym co się obraca w środku) tylko na tej śrubce właśnie,,, tak jak kalibrujesz pedał gazu, ma otwierać przepustnice na MAXa ale nie ma się opierać na lince, tylko na stopce pedału (o podłogę)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Do czego to służy ta część?
Gość Elektryka 13 7 Wrz 2007, 15:07
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Do czego to służy ?
wujek_bak Mechanika 4 28 Paź 2009, 07:15
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.