[MK4] Białe zegary z pumy w dieselku 1.8d |
Autor |
Wiadomość |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 13:14 [MK4] Białe zegary z pumy w dieselku 1.8d
|
|
|
Witam chce se też zmienić tło zegarów , może ktoś ma ,kupował gdzieś i może polecić , pasowało by mi z jakąś grafiką , czy zmiana jest ciężka ?? nie chce tych INDIGLO chciałbym coś w tym rodzaju tylko ze swoja grafiką http://www.allegro.pl/ite...3_8_wzorow.html
EDIT . Czy licznik z pumy poejdzi do fiesty MK4 diesel??? |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
Ostatnio zmieniony przez rapet 4 Sty 2010, 20:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 13:22
|
|
|
Tarcze ze swoim wzorem zakładasz tak samo jak białe czy każde inne,,, kwestia dorwania szablonu, przeróbki dobrego druku i montażu,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
arecki
Człowiek Whisky

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 15:16
|
|
|
i odpowiedniego ustawienia wskaźników po złożeniu |
_________________
Była Fiesta jest Focus  |
|
|
|
 |
afi

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 75 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 18:39
|
|
|
Jest trochę zabawy z ustawieniem wskazówek, ale to nie problem. Natomiast polecał bym Ci zamiast robić z auta choinkę założyć fabryczne białe zegary. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 19:58
|
|
|
jak chcesz biale to z pumy proponuje tylko trzeba patrzec czy sa elektroniczne czy zwykle bo w pumie 2 rodzaje byly |
|
|
|
 |
iru

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 12:24
|
|
|
Tylko puma benzyniak a z tego co widze to Rapet ma dieselka jest to samo ?? |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 4 Sty 2010, 18:57
|
|
|
iru napisał/a: | Tylko puma benzyniak a z tego co widze to Rapet ma dieselka jest to samo ?? |
Zaden problem moge kupić z pumy nawet z fiesty były z białymi zegarami tylko czy podejdzie to do mojego dieselka ?? będzie pasować??u mnie obrotek jest do 7tyś nie iem jak wtyczki i kontrolki np świece żarowe |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
arecki
Człowiek Whisky

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 4 Sty 2010, 20:45
|
|
|
pasować będą tylko obrotek nie ruszy...albo będą przekłamania |
_________________
Była Fiesta jest Focus  |
|
|
|
 |
afi

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 75 Skąd: Gorlice
|
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 6 Sty 2010, 18:40
|
|
|
kupiłem z bezyniaka za 50zł poprzekładam tarcze i wskażniki i też bedzie do diesela |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Sty 2010, 19:14
|
|
|
Wy taką propagandę siejecie, że z benzyny do diesla nie pasuje wcześniej to sprawdzając czy tylko się Wam tak wydaje rapet podłącz te co kupiłeś i sprawdź, bo jedynie co będziesz musiał zrobić to dopasować obrotek jeśli obroty będą zawyżone lub zaniżone, po co sobie robić dodatkową robotę z przekładaniem reszty wskaźników i ich kalibracją... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
afi

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 75 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 6 Sty 2010, 20:47
|
|
|
diesel sterowany jest poprzez alternator (NN) jest on inaczej skalibrowany |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 09:12
|
|
|
no i? nawet jak będzie przekłamywał to idzie to skorygować. Jeszcze nie widziałem obrotka specjalnie pod diesla, żeby miał okrojoną skalę (chodzi o ff) |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 17:28
|
|
|
Marcin napisał/a: | no i? nawet jak będzie przekłamywał to idzie to skorygować. Jeszcze nie widziałem obrotka specjalnie pod diesla, żeby miał okrojoną skalę (chodzi o ff) |
Marcin nawet nie wystartował jago podpiołem diesel ma inna opornosc tak mi elektryk powiedział |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 18:04
|
|
|
masz instalacje z obrotkiem? czy tylko podpiąłeś z tyłu kostki i w taki sposób sprawdzałeś? |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 18:24
|
|
|
Mam z obrotkiem porównywałem ten z bezynki z moim to na tym moim wiecej oporników po stronie obrotka |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 18:50
|
|
|
czyli już miałeś obrotek, a zachciało Ci się białych tarcz? jeśli tak to jak dasz rade to przełóż ze starych zegarów obrotek z tarczą z nowych (zabawa ze wskazówką). |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 21:27
|
|
|
Dokładnie tak miałem ale chce białe bedzie cieplej to sie bede bawił |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
|