
|
[MK3] Spalanie LPG w 1.6 16V |
Autor |
Wiadomość |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 7 Gru 2011, 17:17 [MK3] Spalanie LPG w 1.6 16V
|
|
|
Pytanie dla właścicieli zagazowanych mk3 z silnikiem 1.6 16V, jak wychodzi ze spalaniem gazu, ile km potraficie zrobić na pełnym zbiorniku, jaki typ instalacji macie, jak z użytkowaniem w okresie zimowym?
Coraz bardziej zastanawiam się nad LPG, jednak dość sporo jeżdżę, a przy moim braku pracy bo się uczę jeszcze oszczędność była by wskazana A PB idzie do góry ciągle :/ |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 8 Gru 2011, 21:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 7 Gru 2011, 17:47
|
|
|
Nie boj sie, LPG też ma skoczyć do góry po nowym roku, wtedy okaże sie czy LPG jest nadal tak opłacalne w porównaniu do PB. |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Gru 2011, 18:15
|
|
|
Bezimienny, jak benzyna będzie po 8zł a lpg po 4zł, to nadal taniej na lpg
Ja bym jeszcze się dołączył do tematu z takim pytaniem:
Czy sekwencja będzie w tym przypadku dużo lepsza od blosa? Sekwencja niby samoadaptuje się i chyba nie trzeba regulacji aż tak pilnować. Blos podobno podaje mieszanke liniowo, więc po odpowiedniej regulacji powinno być wszystko ok ( w przeciwienstwie do 1 generacji gazu, gdzie na dole jest za bogato a na górze za ubogo ). Przy blosie jeszcze odchodzi problem zakupu porządnych wtryskiwaczy gazu. |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 15:12
|
|
|
vegetagt napisał/a: | ( w przeciwienstwie do 1 generacji gazu, gdzie na dole jest za bogato a na górze za ubogo ) |
Jak jest dobrze ustawiona to na dole i na górze jest dobrze. Sekwencja będzie paliła mniej gazu i na pewno zdrowiej dla auta. Jeśli jest możliwość, zdecydowanie lepiej doinwestować. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
 |
Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
|
Blackknight88 |
LPG |
7 |
4 Sty 2017, 23:32  cargo |
 |
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10  Gość |
 |
Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:36  Freeman |
 |
Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
|
Longer_007 |
Hyde-Park |
205 |
2 Wrz 2015, 14:13  szagrad |
 |
Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
|
TomeX500 |
Tuning mechaniczny |
39 |
25 Cze 2013, 22:37  rybek121 |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|