[Inny] Escort 1.6 16V Zetec-E - skaczące obroty |
Autor |
Wiadomość |
Bez

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 21:58 [Inny] Escort 1.6 16V Zetec-E - skaczące obroty
|
|
|
Witam
Mam problem z Escortem. Moje niskie obroty to jakieś 950 wydaje mi się że trochę za wysokie dodatkowo na rozgrzanym silniku falują obroty tak pomiędzy 950-850 niekiedy mniej a czasem woglę jest gitara. Wymieniłem świece sprawdziłem przewody wymieniłem filtr powietrza i paliwa, do tego jeszcze zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej a i czyściłem krokowaca i przepływkę. Nie mam pojęcia co jeszcze sprawdzić, może wy byście mi coś podpowiedzieli, doradzili z góry wielkie dzięki !! |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Gru 2011, 22:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 22:11
|
|
|
Prawidłowe obroty zeteców wg. instrukcji na biegu jałowym to 875 +/- 50 więc wg. mnie wszystko jest w porządku.
Problemy z krokowcem objawiają się raczej falowaniem pomiędzy 500 a 1500 obrotów. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Bez

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 22:41
|
|
|
w moim przypadku to raczej takie chrumkanie jak stare BMW z 5 cylindrowym silnikiem |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:01
|
|
|
A kiedy bmw mialo 5 cyl silnik ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:06
|
|
|
Fordon napisał/a: | A kiedy bmw mialo 5 cyl silnik ?? |
jak jeden szlag trafił |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:11
|
|
|
To ałdi słynie z 5cylindrówek |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:13
|
|
|
Bezimienny, wcale nie ałdi
bo lancia |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:18
|
|
|
Ale ałdi tyż
Dobra bez OT |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:29
|
|
|
Bez napisał/a: | w moim przypadku to raczej takie chrumkanie |
teraz już wszystko jasne
musisz się pozbyć prosiaczka spod maski |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Bez

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:40
|
|
|
moze i 5 cylindrów ale ostatnio jechało obok mnie takie e30 i na wolnych chrumkało a u mnie prosiaczków nie ma mogą być to wypalone zawory ?? tylko jest mały paradoks że ciągnie jak głupi.
a i po odpuszczeniu gazu słychać strzały jak w wrc ale dużo ciszej jak by w kolektorze |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:47
|
|
|
No to może masz w kolektorze, małą dziurkę i tak chrumka |
|
|
|
 |
Bez

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 7 Gru 2011, 23:04
|
|
|
dziś oglądałem kolektor i nawet Plakiem pryskałem ale nic to nie dało jeszcze wymienię uszcelke może to coś da |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 |
|
|
|
 |
|