Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Inny] Escort 1.6 16V Zetec-E - skaczące obroty
Autor Wiadomość
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 6 Gru 2011, 21:58   [Inny] Escort 1.6 16V Zetec-E - skaczące obroty

Witam
Mam problem z Escortem. Moje niskie obroty to jakieś 950 wydaje mi się że trochę za wysokie dodatkowo na rozgrzanym silniku falują obroty tak pomiędzy 950-850 niekiedy mniej a czasem woglę jest gitara. Wymieniłem świece sprawdziłem przewody wymieniłem filtr powietrza i paliwa, do tego jeszcze zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej a i czyściłem krokowaca i przepływkę. Nie mam pojęcia co jeszcze sprawdzić, może wy byście mi coś podpowiedzieli, doradzili z góry wielkie dzięki !!
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Gru 2011, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Gru 2011, 22:11   

Prawidłowe obroty zeteców wg. instrukcji na biegu jałowym to 875 +/- 50 więc wg. mnie wszystko jest w porządku.

Problemy z krokowcem objawiają się raczej falowaniem pomiędzy 500 a 1500 obrotów.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 6 Gru 2011, 22:41   

w moim przypadku to raczej takie chrumkanie jak stare BMW z 5 cylindrowym silnikiem
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:01   

A kiedy bmw mialo 5 cyl silnik ??
_________________

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:06   

Fordon napisał/a:
A kiedy bmw mialo 5 cyl silnik ??

jak jeden szlag trafił old
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:11   

To ałdi słynie z 5cylindrówek :2xf:
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:13   

Bezimienny, wcale nie ałdi
bo lancia :2xf:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:18   

Ale ałdi tyż :2xf:

Dobra bez OT :-P
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:29   

Bez napisał/a:
w moim przypadku to raczej takie chrumkanie

teraz już wszystko jasne :)

musisz się pozbyć prosiaczka spod maski
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:40   

moze i 5 cylindrów ale ostatnio jechało obok mnie takie e30 i na wolnych chrumkało a u mnie prosiaczków nie ma mogą być to wypalone zawory ?? tylko jest mały paradoks że ciągnie jak głupi.
a i po odpuszczeniu gazu słychać strzały jak w wrc ale dużo ciszej jak by w kolektorze
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 6 Gru 2011, 23:47   

No to może masz w kolektorze, małą dziurkę i tak chrumka :)
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 7 Gru 2011, 23:04   

dziś oglądałem kolektor i nawet Plakiem pryskałem ale nic to nie dało jeszcze wymienię uszcelke może to coś da
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.