
|
[MK4] Problem po wymianie pierścieni |
Autor |
Wiadomość |
piotras60
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 1 Skąd: gniezno
|
Wysłany: 1 Gru 2011, 10:39 [MK4] Problem po wymianie pierścieni
|
|
|
Witam nie moge poszukac podobnego tematu.Mam taki problem z moją fiestą jest z 93roku mk4 z silnikiem enduro,a więc tak silnik jest po wymianie pierścieni.Wszystko było ok i zaczęły się schody na początku po przejechaniu około 300km silnik zaczął waryjowac sam wchodził na wysokie obroty, po około trzech dniach wszystko znowu było ok i jest do tej pory.I tu się zaczyna problem na wolnych obrotach dymi.Dymi tak jak by ktoś świece dymną rzucił dodam że gumki na zaworach były wymieniane. Nie robi tak za każdym razem czasami jest wszystko git, oleju trochę ubywa ale koleś mi powiedział że na początku może brac olej.Czy mógł by mi ktoś pomóc? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Gru 2011, 21:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 1 Gru 2011, 21:45
|
|
|
Wiesz wymiana pierścieni to nie remont tylko robótka na krótko. Remont jest wtedy kiedy wymieniasz tłoki, przetaczas tuleje, dobierasz pierścienie, szlifujesz wał, zminiasz panewki, wymieniasz zawory, uszczelniacze, itp, itp . To jest remont.
A co do twojego przypadku to pozostaje mieć nadzieje że się pierścienie ułożą i troche wytrzyma. |
_________________ Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Gru 2011, 08:26
|
|
|
piotras60 napisał/a: | Witam nie moge poszukac podobnego tematu. | Wcale mnie to nie dziwi, biorąc pod uwagę to:
piotras60 napisał/a: | Mam taki problem z moją fiestą jest z 93roku mk4 z silnikiem enduro | W sumie to i tak dziwne, bo jakby jakiś pierścien poszedł, bo by był problem cały czas a nie z przerwami. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|