Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: maglownica, wymiana

[MK3] przekładnia bez wspomagania - wymiana
Autor Wiadomość
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Lis 2011, 15:57   [MK3] przekładnia bez wspomagania - wymiana

Mam pytanko odnośnie wymiany przekładni. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie co warto kupić aby nie kosztowało góry pieniędzy a było dobrej jakości? Mam na myśli przekładnię bez wspomagania do Mk3.

Niestety na początku roku pokusiłem się na "nową" z allegro za 200 zł (w zasadzie produkt "no name"), i dziś nadaje się na śmietnik po niespełna 6-7 tyś. km. Oczywiście będę ją reklamował i żądał zwrotu kasy, ale zamiast niej muszę już coś założyć, i wolałbym już nie mieć z tym więcej problemów bo to niestety wiążę się z dodatkowymi kosztami jak ustawianie zbieżności itp.

Wolałbym nie pchać się w używaną, bo jakoś nie chce mi się wierzyć że kupie taką w naprawde dobrym stanie.

Jakieś pomysły? Konkretne firmy?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 7 Lis 2011, 17:12   

przekładnie bez wspomagania są proste jak kwałek sznurka w kieszeni - bardziej sie je opłaca regenerować niż kupować zamienniki - końcówki drążka kierowniczego x2 + ewentualnie łożyska na ślimaku nie kosztują fortuny - z firmy FEBI lub Rouville Lepczych nie trzeba
_________________
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Lis 2011, 17:49   

Lokmen napisał/a:
przekładnie bez wspomagania są proste jak kwałek sznurka w kieszeni - bardziej sie je opłaca regenerować niż kupować zamienniki

już jedną regenerowaną kupiłem - po pół roku się zatarła bo ktoś chyba zapomniał ją przesmarować (taki drobny szczegół)
dlatego może ktoś kupował u konkretnego sprzedawcy np. na allegro, bo jak widać są takie dobrze i źle zregenerowane...
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:03   

ja bym postarał się wyciągnąć z jakieś szrotu taką w dobrym stanie, jeśli wytrzymała od produkcji to i wytrzyma jeszcze
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:17   

A ja bym kupil wspome zamiast wydawac 200zl na nowa. troszke wiekszy wydatek ale za to jaka satysfakcja :)
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 7 Lis 2011, 21:45   

bzyq90, jak nie masz ze wspoma to dobiero wydatek cały układ kompletować :rotfl:
_________________
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 7 Lis 2011, 21:52   

Nie mam wspomy i wiem jak to boli:D mam na sprzedaz do zeteca ale mi do 1.1 nie podejdzie :(
 
 
Witek1992 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 330
Skąd: DKA
Wysłany: 7 Lis 2011, 21:54   

van81 napisał/a:
ja bym postarał się wyciągnąć z jakieś szrotu taką w dobrym stanie, jeśli wytrzymała od produkcji to i wytrzyma jeszcze


Jestem takiego samego zdania :) Moja po 20 latach ( pewnych 11 latach bo nie wiem jak wcześniej było) Była w stanie idealnym wcale nie reanimowana :)
_________________
Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 7 Lis 2011, 21:55   

No ale jednak ze szrotu trzeba wymienic drazki czy galki. Jak chcesz to ze szrotu tez mam na handel :D
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 8 Lis 2011, 18:11   

O wspomaganiu to szkoda gadać w 15 letnim aucie..
Jak już uporałem się z wyciekiem z pompy to teraz będe walczył z wyciekiem z przekładni, cieknie z uszczelniacza na górze. :2xf:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 8 Lis 2011, 18:25   

Po konsultacji z kilkoma osobami montaż wspomagania sobie daruje, szukam zatem jakiejś oryginalnej przekładni w dobrym stanie a tą co jest będę reklamował...

Poczytałem trochę w necie o przekładniach regenerowanych np. Lauber, General Ricambi (dostępne na allegro) i ludzie polecają omijać ten syf z daleka. Więc wychodzi na to że jednak przekładnie bez wspomy wcale nie są takie...
Lokmen napisał/a:
...proste jak kwałek sznurka w kieszeni
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 8 Lis 2011, 18:48   

prześli mi starą przekładnię i 250zł - to ci ją zregeneruję ze będzie lepsza jak nowa
_________________
 
 
 
Witek1992 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 330
Skąd: DKA
Wysłany: 8 Lis 2011, 22:59   

Lokmen, jak zrobisz ją tak żeby równała się do tej ze wspomaganiem to ja ci wyślę :rotfl:
_________________
Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.