[MK6] Kilka pytań odnośnie boxa i filtrów. |
Autor |
Wiadomość |
wannabe
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 1.6TDCi/90KM
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 11:22 [MK6] Kilka pytań odnośnie boxa i filtrów.
|
|
|
Witam, zakupiłem ostatnio piękną MK6-tkę, 1.6TDCi. Od razu powiem, że jestem kompletnie zielony w jakichkolwiek modyfikacjach, jedynie od pewnego czasu zacząłem przeglądać FKP. nie chciałbym zmieniać jej wyglądu, ani wydechu, jednak strasznie kusi mnie zakup Boxa i filtra stożkowego K&N.
1. Zastanawia mnie trudność montażu filtra samodzielnie. Czy coś trzeba będzie giąć, łamać, tak, żeby to jakoś się trzymało, czy lepiej oddać to w ręce mechanika (lub też zakupić i zamontować w hamowni)?
2. Skuteczność boxa i jego awaryjność. Rozumiem, że jeśli przejade się załóżmy do Krakowa (jestem spod Warszawy), kupie i zamontuję boxa, to będę mógł spokojnie z nim wracać i użytkować go dalej do następnego serwisu? Czy warto zafundować sobie takie cacko?
3. Box czy chip? Może lepszym rozwiązaniem byłby chiptuning? Jakie są plusy i minusy tego, zamiast boxa?
4. Problemy z niebieskimi. Czy przez wymianę tego filtra nie będą się czepiać? Proszę o opinie
Dzieki za poświęcony mi czas.
Pozdrawiam
p.s. Przeglądnąłem 20 stron forum i nie znalazłem dokładnie tego, co chciałem wiedzieć, dlatego zrobiłem osobny wątek. |
Ostatnio zmieniony przez wannabe 30 Wrz 2011, 12:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 11:41
|
|
|
Lepiej zamiast takiego stozka dac wkladke w miejsce seryjnej puszki. Nikt ani do wkladki ani do stozka nie bedzie sie czepial.
Lepszy jesc chip bo w wiekszosci przypadkow jest to wykonywanie poprawek map indywidualnie a nie z zalozenia dla ogolnej ilosci ludzi tak zwana masowka.
W wawie masz tyle firm co sie tym zajmuja ze mozesz wybierac i przebierac. |
|
 |
wannabe
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 11:51
|
|
|