[MK3] Piny przekaznika |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Sie 2011, 11:05 [MK3] Piny przekaznika
|
|
|
Jaki sygnał jest na poszczególnych pinach przekaźnika
85BG 6911 AA ( taki jak na zdjęciu )
Nie chodzi mi o schemat instalacji bo jest on wpięty po za instalacją. Chodzi mi ogólnie o schemat działania. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Sie 2011, 12:58
|
|
|
A co to za przekaźnik? Nie prościej było zdjęć obudowę i zobaczyć? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
qwerty67

Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 282 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 27 Sie 2011, 13:39
|
|
|
Pewnie jak wszędzie 85 i 86 cewka a 30 i 87 styk zwierny. |
_________________ Była wiśniowa 1,1
Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Sie 2011, 13:45
|
|
|
qwerty67, a gdzie ty tam jakieś cyferki widzisz? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 27 Sie 2011, 13:47
|
|
|
JoeMix, a powiększałeś zdjęcie? |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Sie 2011, 13:54
|
|
|
Tak, ale nie rozjaśniałem,,, jak oznaczenia są standardowe to pewnie przyłączenia też
Na rysunku na 99,99% pomylone są miejscami styki 87a i 87, tzn, 87a i 30 są NC. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Sie 2011, 18:35
|
|
|
Dzięki |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 11:09
|
|
|
Przyłącza nie bo fordowskie przekaźniki maja pomieszane styki i 85 i 86 są na krawędziach.
86 i 85 to cewka przekaźnika a 30 zasilanie a 87 odbiornik. |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 12:07
|
|
|
Piter, kawałek prostownika i macanie.. nie ma szans na zepsucie.
a rodzaj styku zwierny/rozwierny, to kwestia baterii i żarówki jak już masz cewkę
ale już masz odpowiedzi |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 12:33
|
|
|
Nie no,,, nie róbmy sobie jaj, przekaźnik od spodu ma ponumerowane piny, jest zapodany schemat,,, chyba da rade nie? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 13:35
|
|
|
popsuć można i to wiele jeśli między stykiem 85 a 86 jest dioda gasząca . |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 23:11
|
|
|
Nie mam pojęcia o czym do mnie rozmawiacie Mogę zrobić swapa na dworze ale jeśli chodzi o prąd w aucie to szybciej spalę pół auta niż to zrozumiem. W każdym razie temat ogarnięty. Poskładałem puszkę bezpieczników i wszystko działa.
Dzięki.
Aaaaa tak przy okazji: przekaźnik od pompy paliwa jest na miejscu III a nie na VI jak gdzieś wyczytałem na forum. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 30 Sie 2011, 18:03
|
|
|
a kto pisal na forum glupoty ze na VI? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
|