Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: obnizenie

[MK4] obniżenie zawieszenia
Autor Wiadomość
blueflames 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 97
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 26 Lip 2011, 23:03   [MK4] obniżenie zawieszenia

Witam:) zwracam sie prosba o porade gdyz sam juz nie mam zabardzo pomyslu co z tym fantem zrobic. otoz zakupilem sportowe zawieszenie celem sporego obnizenia mojej Fiesciny .
Na celownik poszedl zestaw Fk komplet amortyzatory sportowe plus sprezyny czerwone przod -60mm tyl -40mm najwieksza mozliwa opcja jaka napotkalem. owy zestaw zakupilem i po ontazu auto usiadlo w minimalnym stopniu przod moze z 2 cm tyl z 1 cm w porownaiu do serii.owszem poprawa stabilnosci ulegla odczuwalnemu polepszeniu. jak moge jeszcze bardziej ja osadzic na glebie. szczegolnie tyl podwaja efekt braku gleby. jako ilustracje podam zdjecia. . na 2 zdjeciu efekt jaki by mnie zadowalal po obnizeniu.
z gory dziekuje za wszelaka pomoc i pozdrawiam forumowiczow:D
Stan obecny http://www.fotosik.pl/pok...3398ce2eef.html
efekt ktory bym chcial uzyskac http://www.fotosik.pl/pok...4869c627a3.html
Ostatnio zmieniony przez Marcin 28 Lip 2011, 10:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 26 Lip 2011, 23:12   

blueflames napisał/a:
auto usiadlo w minimalnym stopniu przod moze z 2 cm tyl z 1 cm w porownaiu do serii
(...)Stan obecny http:...

Ludzie, ale wysoko... to wcześniej było jeszcze wyżej?

blueflames napisał/a:
Na celownik poszedl zestaw Fk komplet amortyzatory sportowe plus sprezyny czerwone przod -60mm tyl -40mm najwieksza mozliwa opcja jaka napotkalem. owy zestaw zakupilem i po ontazu auto usiadlo w minimalnym

Co to za firma Fk?
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Lip 2011, 23:31   

blueflames napisał/a:
efekt ktory bym chcial uzyskac http://www.fotosik.pl/pok...4869c627a3.html

Czy oby na pewno będzie się tym jeszcze dało jeździć, ale nie ważne wszystko zależy do czego auto ma służyć. Ale obecnie to terenówka :hihihi:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
blueflames 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 97
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 26 Lip 2011, 23:32   

no seria w mk4 do niskich nienalezy. wiec ciut wyzej bylo. fk to dosc polecana firma lepsza od ta technix wiec ja wybralem przyklad tutaj http://www.zawieszenia-sp...e&id=8&Itemid=7
 
 
 
blueflames 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 97
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 26 Lip 2011, 23:35   

dodam ze fiesta siedzi na 14stkach 185/50
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 26 Lip 2011, 23:44   

blueflames napisał/a:
no seria w mk4 do niskich nienalezy...

... co nie znaczy że samochód po założeniu zestawu obniżającego ma wyglądać tak jak na Twoim zdjęciu.

Tutaj masz link do mojego tematu, 3 post od góry to seria, fotki z przedostatniego posta to zestaw amory+springi 35/35. I tak to ma wyglądać.
 
 
 
blueflames 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 97
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 26 Lip 2011, 23:52   

no i to juz jest efekt w pewnym stopniu zblizony do moich oczekiwan. jakie masz koleczka?? 13 14? i jaki profil??
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 27 Lip 2011, 00:25   

165/70/13. A obniżenie napiszę jeszcze raz - to tylko 35/35.
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Lip 2011, 08:12   

blueflames napisał/a:
zestaw Fk komplet amortyzatory sportowe plus sprezyny czerwone przod -60mm tyl -40mm najwieksza mozliwa opcja jaka napotkalem.

przy takich wartościach faktycznego obniżenia to byś szorował brzuchem o glebę, ale dupy byłaby wyżej niż w fotce z docelowym efektem.

U mnie przy ~-35/-35 (springi no name) poszła niżej niż na tym zestawie fk, a w tej chwili na niewiele opuszczonym gwincie ap mam podobnie jak poprzednio.

Moim zdaniem trzeba było kupić markowe sprężyny -40 i byłoby lepiej i bliżej efektu, który sobie założyłeś.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 27 Lip 2011, 11:38   

Marcin napisał/a:
trzeba było kupić markowe sprężyny


I tu jest sedno problemu. Za markowe rzeczy się płaci, ale nie ma porównania do produktów budżetowych.
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Lip 2011, 14:23   

trzeba szukać, ja za połowę ceny kupiłem weiteca i za tyle samo poszedł dalej, gwinta też się udało wyrwać za pół darmo :-)
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
blueflames 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 97
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 27 Lip 2011, 15:27   

to w takim razie musze zaczac poszukiwania od nowa . tylko szkoda kasy ktora wydalem na nowe amorki z springami. ale jak to mowia na bledach czlowiek sie uczy..

a moze ktos posiada na zbyciu sprezynki jakies takie?


http://weitec.grupakw.pl/...ub=28&brand=315 czyli takie sprzezyny rozwiazaly by sprawe?? w polaczeniu ze sportowymi amortyzatorami, ktore posiadam?
Ostatnio zmieniony przez Marcin 27 Lip 2011, 17:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 27 Lip 2011, 16:42   

Przede wszystkim, edytuj posty a nie dopisuj nowe. Możesz dostać pstryczek w nos za lekki spam.

Hmm, moja opinia jest taka, że jak masz już się bawić zawiasem, to nie można uznawać półśrodków. Sprzedaj cały stary zestaw póki jeszcze jest w stanie bardzo bliskim nowemu, zamontuj na chwilę serię, w tym czasie na spokojnie szukaj całego zestawu dobrej firmy, np. u mnie jest Weitec ultra GT - w sklepie trzeba za niego trochę dać, mi udało mi się wyrwać można powiedzieć że nówkę za mniej niż połowę ceny w sklepie.

Czyli zasada jest taka: albo robisz szybko, ale drogo, albo bez ciśnienia i szukasz okazji.
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Lip 2011, 17:19   

Ta sama sprężyna z różnymi amorami może dać różne efekty, przykład weiteca -40, w jednej fieście (chyba z seryjnymi amorami) położyła mocno na glebe, a w drugiej z bilsteinami było dalej wysoko.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
blueflames 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 97
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 27 Lip 2011, 18:18   

aha czyli juz mniejwiecej wiem jak jest. dodam ze posiadam oryginalne jeszcze oryginalne amorki w swietnym stanie . wiec tak sie zastanawiam kupic sprzeyny weiteca -40 i wsadzic w te sportowe obecnie zalozone i jezeli efekt bd nadal wysoko to zalozyc w seryjne i usiadzie nisko jak w przykladzie Marcina. Co o tym sadzicie?
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Lip 2011, 20:30   

przeczytaj sobie post m.in.zwardka: http://www.fiestaklubpols...r=asc&start=160 - on miał ode mnie weiteci

albo decydujesz się na dedykowane markowe zawieszenie albo eksperymentujesz
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
blueflames 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 97
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 28 Lip 2011, 00:05   

no wlasnie od niego mam zamiar zakupic te weitec -40:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Obniżenie 60mm-40mm zawiasem ta technix
zajac1990 Tuning mechaniczny 3 22 Maj 2013, 21:12
modell1
Brak nowych postów [MK4] zmiana zawieszenia mk4-puma
grzes87 Mechanika 1 2 Wrz 2009, 00:06
arecki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.