Dól blacktop + głowica z silvertop |
Autor |
Wiadomość |
rex
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 10:33 Dól blacktop + głowica z silvertop
|
|
|
Witam,
Mam taki dylemat. Posiadam silnik od foki 2.0 jednak tam glowica deko trup. Generalnie taniej bylo kupic drugi silnik niz robic leb porzadnie. I teraz zostal mi ten silnik i wpadlem na pomysl zeby polozyc na nim moja glowice z 1.8 16v silvertop. I teraz czy ktos robil cos takiego?
Czy do bloku blacktopa mozna zalozyc pompe wody itp z bloku silvertop czy to wogole nie pasuje?? Prosilbym o jakies rady |
_________________ Escort RST |
|
|
|
 |
piotrek1289

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 34 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 10:47
|
|
|
Coś słyszałem, że takie przeróbki czyli dół od blacktop a góra z silvertop tworza leprzy zestaw niż cały blacktop czy silvrtop. Ale sto procent powiedzieć nie mogę bo obiło mi się to tylko o uszy. |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
|
|
|
 |
rex
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 11:04
|
|
|
tzn raczej na odwrot. Bo glowa z blacktopa jest na mechanice i chetniej sie kreci. Tu mi bardziej chodzi o tanie zwiekszenie pojemnosci. |
_________________ Escort RST |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 11:55
|
|
|
Dokladnie. My poskladalismy taki silnik - dol silver, gora black. Co do uwag - nie pasuje wtedy zaden rozrzad, my musielismy zrobic samorobke i nowe mocowanie napinacza - wiec dosyc rzezba. Dodatkowo zakladajac glowice z blacktopa 2,0 na dol silvertopa 2,0 pojawilo sie bardzo duze sprezanie o czym nie wiedzielismy wczesniej. Glowica zostala (nasz blad) splanowana o 0,4mm i wtedy nawet na grubej uszczelce sprezanie na cylindrach wynosilo ok 15,5 bara. W druga strone moze byc odwrotnie ale wtedy mozesz zakladac cienka uszczelke, planowac glowice itd. Ale taka metoda prob i bledow jest tez kosztowna.
Pozatym jak napisal rex - glowica blacka jest na mechanicznych popychaczach i jest lepsza. Dostepnych tez jest wiecej gadzetow do niej. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
rex
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 12:10
|
|
|
ja wiem ze sie da tylko chodzi mi o te napinacze itp. Bardziej mnie czy podejdzie rozzrzad z pompa z silvertopa do blacktopa. To by rozwizalo cala sprawe. Ja mam dol 2.0 blacktop i glowice 1.8 silvertop |
_________________ Escort RST |
|
|
|
 |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 13:07
|
|
|
Coś na forum o tym było, ale mało, dawno temu i nieprawda. Można poprosić o szczegóły, co gdzie jak i co to daje? |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.