Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: sworzen, wahacz

Zamknięty przez: szynszyl
13 Lip 2011, 10:32
[MK3] Wymiana (oryginalnego) sworznia wahacza
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Lip 2011, 15:20   [MK3] Wymiana (oryginalnego) sworznia wahacza

Mam do wymiany końcówkę wahacza, problem w tym że jest oryginalna czyli zakuta na 2 nity, z drugiej strony ktoś zmieniał, więc były śruby poszło bez problemu, ktoś ma jakiś dobry sposób na te nity?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 10 Lip 2011, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 10 Lip 2011, 15:21   

zetnij przecinakiem albo flexemi i wybij pozostałosc
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Lip 2011, 15:23   

JoeMix, a co sprzedajesz ? :hihihi:
Pewnie diaxem łby trzeba by potraktować.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 10 Lip 2011, 16:31   

najlepiej potraktować szlifierką kątową te łepki półkuliste a potem przecinakiem poodkuwać. Wszytko powinno wyjść ładnie :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Lip 2011, 17:52   

wcale nie chcialo wyjść tak łądnie.. a miałem aż 3 nity..
łebki rozcięte w krzyżyk i rozbite. o ile dobrze pamiętam to resztę trzeba było wybijać tylko w jedną stronę bo otwó się delikatnie zwężał (chyba) dokładnie nie pamiętam.
namęczyłem się z jedną stroną chyba godzinę z tymi nitami..
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Lip 2011, 22:30   

Bez prasy nie ma co sie bawic w scinanie lebkow bo niektore tak dobrze siedza ze nie idzie ich ruszyc. Poki mialem dostep do prasy to wlasnie tak robilem.
A teraz rozwiercam, 2 dobre wiertla i jedziemy z koksem, 5 min i po sprawie ;)
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lip 2011, 07:27   

No właśnie, nity siołem i lipa,,, z rozwiercaniem to nie wiem, może dlatego z drugiej strony sforze ń ma taki duży zakres montażowy, przez rozwiercenie właśnie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Lip 2011, 12:00   

Moze ktos spierdzielil robote :) Z jednej strony na lebkach sa idealnie na srodku otworki, uzywasz ich jako pilotazu dla wiertla i nie ma bata, musi przewiercic sie rowno.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lip 2011, 12:02   

Dziurek już nie mam bo nity od spodu są na równo z wahaczem ścięte (zresztą jak pamiętam one były płaskie bez dziurek),,, bo się wydawało ze tak jest najlepciejsze dojście i sie je do góry wybije a tu lipa :(
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Morphinus8 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lip 2011, 12:29   

Zetnij też z drugiej strony. Zasada nitów jest taka, że w otworze one się maksymalnie rozszerzają więc w którąś stronę musi być stożek. Chyba szerzej jest od strony zaokrąglonej.
_________________


 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lip 2011, 17:21   

Więc jak by ktoś chciał sobie na przyszłość takie nity wybić z wahacza na aucie, to raczej nie da rady, tylko prasą na zewnątrz lub rozwiercanie,,, czyli wahacz trzeba wyciągać z auta :sad:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 12 Lip 2011, 21:06   

raptem 2 śruby...
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 12 Lip 2011, 21:27   

JoeMix, w mojej byłem xrce, bez kanału, na podnośniku, zmieniłem? - zmieniłem. jak wyżej było: ściąć łebki, punktak i walenie młotem. lepiej jak po naznaczeniu punktakiem rozwiercisz.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
pawelxr2i 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 41
Skąd: Mierzów
Wysłany: 12 Lip 2011, 22:27   

ja w swojej jakiś czas temu poprostu pościnałem, wybiłem i poprostu dałem nowe śruby i szerokie podkładki nie było zadnego problemu
_________________
zawsze najpierw sprawdzam jak hamuje
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lip 2011, 23:55   

Ja mam ścięte na równo z wahaczem od dołu i od góry i twardo się trzyma - tak jeżdżę,,, ani drgnie :( Jutro jadę na prasę
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 13 Lip 2011, 10:32   

więc nic więcej tutaj nie wymyślimy. zatem...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.