Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK7] Ford Fiesta 2010r.
Autor Wiadomość
pawlik2010 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2 Maj 2011, 12:34   [MK7] Ford Fiesta 2010r.

1. NICK: pawlik2010

2. IMIĘ: Paweł

3. MODEL: MK7

4. WERSJA: trend+goldX

5. ROCZNIK: 2010

6. SILNIK: 1.25 82hp

7. OPIS AUTA:
Auto zakupione w marcu podczas wyprzedazy rocznika 2010. Jest to wersja TREND z pakietem GOLD X w kolorze srebrnym metalicznym. Mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:-
b. mechaniczne: -
c. audio:-
d. inne CB radio

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: przyciemnienie szyb
b. mechaniczne:-
c. audio:-
d. inne -

FOTKI
_________________
1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3????
 
 
Zalew 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Mateusz
Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: WGM
Wysłany: 2 Maj 2011, 12:45   

Widzę, że ilość mk7 na forum się powiększa i bardzo fajnie :)
W srebrnym kolorze mk7 jeszcze nie widziałem, ale wygląda całkiem przyjemnie. Silnik i wyposażenie jak u mnie, chociaż teraz żałuję, że nie wziąłem 1.4 / 96 km. Przyjemnego i bezawaryjnego użytkowania życzę!
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 29
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 2 Maj 2011, 12:48   

Ładna,ładna, ale jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza, mimo to autko zacne i życzę długiego i bezproblemowego użytkowania.
 
 
pawlik2010 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2 Maj 2011, 13:13   

dzieki bardzo :ok:
_________________
1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3????
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 2 Maj 2011, 20:14   

Bezimienny napisał/a:
jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza

Ta zasada dotyczy raczej każdej Fiesty :)
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 47
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8080
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Maj 2011, 20:38   

Nikuś napisał/a:
Bezimienny napisał/a:
jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza

Ta zasada dotyczy raczej każdej Fiesty :)
A w szczególności MK6, gdzie tyłki są zupełnie różne...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 2 Maj 2011, 20:56   

Bezimienny napisał/a:
ale jak w przypadku mk3 wersja dwudrzwiowa jednak ładniejsza


nie sądzę, mk7 ma fajna masywną sylwetkę i na pewno dodatkowe drzwi z tyłu jej nie zaburzają, tym bardziej docenia sie na parkingu gdzie takie drzwi od stodoły w 3d nie pomagają jak masz po pół metra z każdej strony wolnego :-)

a autko pikne zaiste :ok:
_________________

 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 29
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 3 Maj 2011, 09:39   

No jak porównując z innymi modelami Fiest to Mk7 w wersji 5D wygląda najlepiej ze wszystkich :ok:
 
 
pawlik2010 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 4 Maj 2011, 09:33   

dzieki, dzieki :rotfl:
_________________
1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3????
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3036
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 4 Maj 2011, 09:41   

pawlik w profilu już są uzupełnione wersje silnikowe dla mk7, więc możesz wybrać swoją :)
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
pawlik2010 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 4 Maj 2011, 11:36   

ok :ok:
_________________
1.Ford Fiesta 2010r.
2.Fiat Seicento 2002r.
3.Fiat 126p 2000r. [*]
4.Ford Fiesta mk3????
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Augsburg (DE)
Wysłany: 4 Maj 2011, 20:19   

corsa 1.2 85KM ma koszmarną charakterystykę, poniżej 4k rpm prawie nie jedzie. a jak fiesta?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 4 Maj 2011, 21:20   

bidżej napisał/a:
a jak fiesta?


nie jest oplem, czyli na 100% lepiej gy
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Augsburg (DE)
Wysłany: 4 Maj 2011, 21:25   

pojemność niby o 0.05l większa, ale całe 3 koniomoce mniej!
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 36
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 4 Maj 2011, 21:29   

ale może ma niutków więcej :-P
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
Zalew 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Mateusz
Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 63
Skąd: WGM
Wysłany: 5 Maj 2011, 08:23   

Tak samo, żeby chciała jechać trzeba ją wkręcić do 3500 - 4000 obrotów. Poniżej jest dość przeciętnie, nie ma mowy o wyprzedzaniu bez redukcji, silnik bardzo mało elastyczny. Ale to już raczej taki urok 16 zaworowych silników z małą pojemnością.
 
 
 
GREGOR 

Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 2
Skąd: ŻNIN
Wysłany: 17 Lip 2011, 08:44   

Ja tez przymierzam sie do zakupu mk7 dla żony ale czasami też mam zamiar do niej wsiąść. Dlatego mam dylemat z wybranem silnika 1.25 czy 1.4.
Jeździlem Corsą 1.2 85km i rzeczywiscie totalny brak "cugu" na niskich obrotach.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Augsburg (DE)
Wysłany: 17 Lip 2011, 08:49   

a to ta corsa w ogóle ma jakikolwiek cug? bo od czasu do czasu jeżdżę takim toczydełkiem i jest tragedia. ja bym się nad 1.25 nawet nie zastanawiał, szkoda nerwów.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 47
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8080
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 17 Lip 2011, 11:19   

GREGOR napisał/a:
mam dylemat z wybranem silnika 1.25 czy 1.4.
Bierz 1,6 - 120 koni już ładnie ciągnie... A spalanie podobne do 1,25...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
GREGOR 

Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 2
Skąd: ŻNIN
Wysłany: 22 Lip 2011, 22:41   

Miałem okazje przedwczoraj objechać Fieścine na jeździe testowej i stwierdziłem że do 1.25 to chyba nie warto wsiadać. Silnik 1.4 tak jak na papierzie a nawet później bo po osiagnięciu 5000RPM dopiero coś tam zaczyna krzesać.

Ciekawe co 1.4 tdci potrafi ... ma więcej "nitasów" bo chyba ze 160 hmm tylko w jakim zakresie obrotów czy on nie jest bardzo wąski ...?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.