
|
[Inny] Odłączenie rozrusznika od immobilizera |
Autor |
Wiadomość |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 19 Kwi 2011, 22:03 [Inny] Odłączenie rozrusznika od immobilizera
|
|
|
Mam problem z immo w moim escorcie z 98 roku z silnikiem 1.8 TD 70KM. Szukałem szukałem i nic nie znalazłem. Kotletów też odgrzewać nie chciałem. W temacie o moim aucie LINK wiadomo, że przekładam osprzęt z 1.8 TD 88KM mondeo do mojego escorta. W moim silniku jest sporo elektroniki. Mondeo jest zrobione czysto mechanicznie (jedyna elektryka to zawór STOP w pompie, żeby można było wyłączyć silnik)
I tu jest problem. Włożyłem już pompę z mondeo. Chcę poraz pierwszy odpalić mojego bolida a tu zonk. Dioda od immo szybko miga i wyświetla błąd 32. Oczywiste, że brakuje elektrozaworu - dlatego ten błąd. Immo zablokowało rozruch i rozrusznik nie kręci.
I teraz mam pytanie. Jak podłączyć rozrusznik, żeby ominąć immo ? Do uruchomienia silnika potrzebuję już tylko rozrusznika, bo zawór stop już sobie podłączyłem kablem do stacyjki i po przekręceniu się otwiera i jest ok. Nie mam natomiast pojęcia co zrobić z rozrusznikiem. Gdzie co i jak.. Pomoże ktoś ? Najlepiej przydałby się jakiś schemat z opisem pinów na stacyjce i sposób podłączenia w rozruszniku bo wtedy bym sobie kable pociągnął i połączył bezpośrednio.. W tych kwestiach jestem zielony.. Jeżeli można to odp na PW bo wiadomo do jakich celów takie info może być wykorzystane. |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 19 Kwi 2011, 23:49
|
|
|
To prosta sprawa jest... Skoro podpinałeś się pod stacyjkę, to wiesz mniej więcej gdzie i jakie napięcie występuje... Rozrusznik podpinasz pod ostatnią sekcję stacyjki - tam gdzie pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka w pozycję "rozruch". Miernik w ręce, i wiesz wszystko.
Co do samego rozrusznika - zerknij na fotkę wklejoną poniżej - napięcie ze stacyjki podajesz na zacisk "3". Zacisk "1" idzie bezpośrednio do akumulatora/alternatora.
Ot, i cała filozofia.
obrazek |
|
|
|
 |
rs_mlody

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 55 Skąd: Z Brzydgoszczy
|
Wysłany: 20 Kwi 2011, 10:41
|
|
|
O. Właśnie o to mi chodziło. Dzięki. |
_________________ Dobrze Pan jeździ ?
Nie, ale szybko ! |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 20 Kwi 2011, 14:42
|
|
|
Tu jeszcze jeden, bardziej czytelny obrazek, gdyby ktoś inny potrzebował:
KLIK |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|