Przesunięty przez: szynszyl 14 Kwi 2011, 13:21 |
[MK3] Problem na lpg |
Autor |
Wiadomość |
Fieścik14
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: Skierbieszow
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 11:17 [MK3] Problem na lpg
|
|
|
Witam mam problem z moja fiesta założony jest gaz formy brc. Odpalam silnik na gazie i chodzi ładnie ale jak chce nim pojechać to na 1,2 się zbiera ale pojzniej zachowuje się tak jakby nie dostawał gazu dodam jeszcze ze kopci trochę jest to silnik 1.1 cl Pomocy |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 15 Kwi 2011, 07:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 13:14
|
|
|
To odpal na benzynie, poczekaj, aż się trochę nagrzeje i wtedy przełącz na gaz. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
Blackknight88

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 17:46
|
|
|
albo odkręć o 1/5 obrotu zawór na wężu idącym od reduktora do dolotu. Jak pomoże to widocznie miałeś zbyt ubogą dawkę gazu.
Winą może być też kiepowata stacja LPG. |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
 |
Fieścik14
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: Skierbieszow
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 18:41
|
|
|
Prowbowałem juz tego i dalej to samo rególowałem gaz zamarzaja mi przewody gazowe i zawór który dopuszcza gaz |
|
|
|
 |
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 77 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 19:10
|
|
|
Fieścik14: Fieścik14 napisał/a: | Prowbowałem juz tego i dalej to samo rególowałem gaz zamarzaja mi przewody gazowe i zawór który dopuszcza gaz | To wskazuje na niedrożny reduktor, bo same węże nie mają prawa szronieć, jesli gaz normalnie przepływa do i przez reduktor. |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 19:12
|
|
|
za duze cisnienie w ukladzie w miejscu oszronienia. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 77 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 19:16
|
|
|
drzeniow: drzeniow napisał/a: | za duze cisnienie w ukladzie w miejscu oszronienia. | Ciekawe myślenie... |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
 |
Fieścik14
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: Skierbieszow
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 19:24
|
|
|
a jeszcze jedno czy jest bezpiecznik bezpośrednio od pompki paliwowej bo nie załącza mi pompki jest za slaby plus Fiesta 1.1 cl 96r |
|
|
|
 |
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 77 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 20:40
|
|
|
Fieścik14, Fieścik14 napisał/a: | a jeszcze jedno czy jest bezpiecznik bezpośrednio od pompki paliwowej bo nie załącza mi pompki jest za slaby plus Fiesta 1.1 cl 96r | Jak rozumiesz "jest za słaby plus"? Przeczyść styki. |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 23:36
|
|
|
podejrzewam ze reduktor/parownik zapchany wiec nie puszcza gazu jak powinien, ile lat ma ta instalacja badz ile km przejechane?? jak filter?? |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
Fieścik14
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34 Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4 Skąd: Skierbieszow
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 08:35
|
|
|
Ta instalacja jest z golfa 2 nie wiem ile na niej było przejechane dostałem ja w prezęcie |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 10:53
|
|
|
wiec zacznij od wymiany filtrka gazu
osobiscie pomyslał bym o wymiankie kabli i swiec.(ma tez duzy pływ na jazde na lpg) jesli to nie pomoze wymiana reduktora. |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
|