| [MK4] RADIO - ODCIĘTE PRZEWODY | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | k1806   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 05 Kwi 2011
 Posty: 2
 Skąd: płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Kwi 2011,  13:50   [MK4] RADIO - ODCIĘTE PRZEWODY | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich użytkowników. Kupiłem do swojej fiesty radio 4000 trafic, ale po wyjęciu starego moim oczom ukazały się kabelki bez oryginalnych kostek przyłączeniowych ( kostki odcięte ) I w chwili obecnej nie wiem jak prawidłowo podłączyć radio - moje dotychczasowe próby kończą sie na tym że radio gra , ale nie załącza/wyłącza sie po przekręceniu kluczyka no i rozładowywuje akumulator na postoju. Jest na pewno źle podłączone.
 Czy mógłby ktoś podesłać mi opis kolejności przewodów z określeniem kolorów do podłączenia radia lub fotkę oryginalnej kostki z widocznymi przewodami tak abym mógł zidentyfikować kolory i ustawienie przewodów?
 Szukałem na wielu forach ale na próżno. Sam nie mogę sobie z tym poradzić.
 PROSZĘ O POMOC.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 7 Kwi 2011,  06:51, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Nikuś   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Family
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 36
 Dołączył: 10 Lis 2009
 Posty: 672
 Skąd: Rz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Kwi 2011,  14:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | W tej sytuacji zawsze polecam podjechać do Car-Audio i dać im 50zł za robotę. Jakby co to będziesz miał gdzie podjechać z reklamacją, a jak sam coś spierniczysz to będziesz sam sobie winien. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Kwi 2011,  16:18 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Nikuś napisał/a: |  	  | W tej sytuacji zawsze polecam podjechać do Car-Audio i dać im 50zł za robotę. Jakby co to będziesz miał gdzie podjechać z reklamacją, a jak sam coś spierniczysz to będziesz sam sobie winien. | 
 po to ma forum aby zapytac.
 poszukaj zółtego kabla na nim jest + dopiero jak przełączysz na zapłon.
 Z koleji ten czerwony plus to jest do opcji pamieci aby Ci sie stacje nie kasowały
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Kwi 2011,  18:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie prawda. Na zółtym jest + już po przekręceniu kluczyka w poz 1, zapłon jest na 2 a rozrusznik na 3. Pozycja 1 to tzw zasilanie akcesoriów. 	  | drzeniow napisał/a: |  	  | poszukaj zółtego kabla na nim jest + dopiero jak przełączysz na zapłon. | 
 
 k1806 nie słuchaj ich. Masz tylko dwie kostki i podłącz je wg tego schematu i bedzie git. http://jackrzec.republika...o_do_2_2000.jpg
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Nikuś   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Family
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 36
 Dołączył: 10 Lis 2009
 Posty: 672
 Skąd: Rz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Kwi 2011,  19:26 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | drzeniow napisał/a: |  	  | po to ma forum aby zapytac | 
 drzeniow, takie rzeczy najlepiej tłumaczyć na żywo, szczególnie że swój problem sformułował w ten sposób że zrozumiałem że nie miał żadnej styczności z CA, wtedy najlepszym rozwiązaniem jest podjechanie do kogoś kto się na tym zna.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Kwi 2011,  17:47 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Nikuś napisał/a: |  	  | drzeniow, takie rzeczy najlepiej tłumaczyć na żywo, szczególnie że swój problem sformułował w ten sposób że zrozumiałem że nie miał żadnej styczności z CA, wtedy najlepszym rozwiązaniem jest podjechanie do kogoś kto się na tym zna. | 
 zawsze jest lepiej tlumaczyc coś prosto w oczy, ale na forum warto tez podpytać, jackrzec,  dał odpowiedz po której sam sobie powinien poradzić.
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | k1806   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 05 Kwi 2011
 Posty: 2
 Skąd: płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Kwi 2011,  08:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mimo iż nie jestem szpecem od CA schemat jaki mi przesłał Jackrzec w zupełności wystarczył. Problem został rozwiązany - tereaz radyjko działa tak jak należy i puki co z akumulatorem nic się nie dzieje. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Kwi 2011,  13:49 | 
 |  
               | 
 |  
               |   |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |