Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Kolektor 4-2-1 , czy ktoś to zastosował ?
Autor Wiadomość
arturlipko 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 16
Skąd: kraków
Wysłany: 28 Cze 2010, 18:48   [MK3] Kolektor 4-2-1 , czy ktoś to zastosował ?

witam

zastanawiam się nad kupnem tego kolektorka

http://www.motorspeed.co....product_id=4431

pytanko ????? Czy ktoś już używał ????? jak z jakością wykonania ?? jak spasowane ????

zaznaczam od razu że cena nie jest problemem :)
(i się nie chwale :-P )
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Gru 2010, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 29 Cze 2010, 06:39   

nikt w PL nie zakładał, kupuj, zakładaj opisuje wrażenia :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29 Cze 2010, 08:26   

za tą cene warto zaryzykować... w PL nikt za tyle Ci czegoś takiego nie wyspawa, chyba że przeróbka z rs2000
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 29 Cze 2010, 08:52   

Piesek napisał/a:
za tą cene warto zaryzykować... w PL nikt za tyle Ci czegoś takiego nie wyspawa, chyba że przeróbka z rs2000


dokładnie kolektor RS 2K czy opel plus wysyłka plus flansza ..wycinanie recyrkulacji ..spawanie ..puszka farby termicznej (i tak psu na budę) i szybko osiagniesz sumę podobną a daleko bedzie do tej jakosci ..no i czas który stracisz na te zabawy . cóz czas obecnie jest chyba najdrozszy .
Kupuj bez zastanowaienia to dobra cena
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 30 Cze 2010, 21:44   

Tylko trzeba byłoby do niego dospawać jakiś płaskownik i przykręcić do silnika w miejscu gdzie rury zawijają się pod misę, bo inaczej popęka szybko
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Cze 2010, 22:16   

A nie lepiej wstawić wtedy w wydech tą taka plecionkę? I po naprężeniach.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Cze 2010, 23:03   

krzysieks_mc napisał/a:
Tylko trzeba byłoby do niego dospawać jakiś płaskownik i przykręcić do silnika w miejscu gdzie rury zawijają się pod misę, bo inaczej popęka szybko


skąd takie przypuszczenie ?
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 1 Lip 2010, 20:49   

kolektor rurowy jest długi i sztywny, musi mieć punkt podparcia bo trzymając się tylko na flanszy przykręconej do głowicy będzie za mocno pracować, przerobiłem to już w praktyce:)
Plecionka oczywiscię tez musi być
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Lip 2010, 20:59   

ja ulepiłem rurowego 4-2-1 przechodzącego w 2,25 bez plecionki ( na sztywno ) i od ponad roku jest oki .

Zespół napędowy na poduszce silnika i 3 poduszkach pod skrzynią , wydech na 4 poduszkach .

Chyba masz coś źle z zawieszeniem silnika lub wydechu .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 1 Lip 2010, 22:49   

Pewnie kwestia grubości rur kolektora. mój od rs2000 za swoje już dostał to i czasem gdzieś pęknie. Wiem że fabrycznie są takie podpory np w oplu c20xe itp z fabrycznymi rurowymi kolektorami. A plecionkę i tak dobrze dać bo eliminuje wszelkie napreżenia wydechu jak i drgania przenoszone na budę
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 2 Lip 2010, 16:37   

Do plecionek się zraziłem jak mi się jedna rozeszła po paru tygodniach użytkowania ( pewnie źle trafiłem ) - choć fakt - to dobry pomysł na wytłumienie drgań .

W CVH średnio widzę, gdzie dać taką podporę .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 2 Lip 2010, 17:55   

u mnie to już całkiem nie ma gdzie dać podpory, a plecionkę mam chyba jedną z najmniejszych i jest cholernie sztywna, mój drutex trzyma się już jakieś 10 miesięcy.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
arturlipko 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 16
Skąd: kraków
Wysłany: 3 Lip 2010, 09:29   

co do podpory to chyba macie rację w civic mjałem 4-2-1 najpierw bez podpory potem z :) no i z podporą nic sie nie działo a bez co 2-3 miesiące trzeba było coś porwiać bo jakiś spaw puszczał (plecionki czyli tzw. tłumik drgań niebyło)
 
 
longin201 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 38
Skąd: Lublin
Wysłany: 7 Wrz 2010, 21:23   

no i jak, arturlipko zakupiłeś ten kolektor??
 
 
 
arturlipko 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 16
Skąd: kraków
Wysłany: 10 Wrz 2010, 14:18   

witam

nie kupuje bo sie przymierzam do swap :) na 2.0 rs2000 albo zetec focus :greenpeace:
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Gru 2010, 10:58   

Ehhh ta młodzież. I jak tu zaszczepic im "CVH Forever " :devil:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 3 Sty 2011, 21:38   

ja mialem taki ,tyle ze ashleya. wyglad identyczny. Co do podporki- kolektor jest pod gaznikowce, wiec jest dluzszy od normalnego kolektora w 2i, przez co nie da sie zastosowac pierwszego wieszaka wydechu (wychodzi troche za)- trzeba dospawac wspornik i podwiesic tak jak w oryginale podwieszony jest z przodu wydech. Inaczej peka. Zreszta Artii, ktory kupil go ode mnie moze potwierdzic.

[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 20:40 ]
Aha i jak sie nie myle- sa dwie średnice 1,75 i 2 cale w obiegu. Trzeba uwazac na co sie trafi.
_________________
HyHy:)
 
 
 
krzys:) 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 160
Skąd: Goleniów
Wysłany: 6 Mar 2011, 18:49   

nie chciałem zakładać nowe go tematu... wiec pisze tu:
http://allegro.pl/kolekto...1494024586.html
co o tym myślicie? chodzi o to żeby wsadzić do fiesty z 2.0 i od razu zrobić wydech na 60 i na dwóch tłumikach...
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Mar 2011, 22:31   

on jest pod focusa ale ogólnie fajna opcja do fiesty
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Mar 2011, 16:04   

jakie efekty daje kolektor 4-1 w porownaniu do 4-2-1? Do czego jest ta rurka wychodzaca z wylotu drugiego gara i zaslepka na pierwszym? Trzeba ten kolektor przerabiac czy pasuje do fiesty mk3?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.